[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
s.a arkadaşlar napıyonuz bakam.ya hamza bu esrider'ın videosunu vermişsin ya ben onu izledim orda esk.li göremedim ne iş :D bi yeni çevre yolunun orda gazlayan bi kaç motor vardı bi de bisikletlerin yanından gazlayan yeşil kawa vardı o da fatih abi heralde =) kimdir bunlar necidir anlat bakam bi :D

harbi yha o videoya ben yorum yapıcaktım burda unutmuş kalmışım:pHamza kim onlar.Site açıldığında o şovları yapan arkadaşlarla tanışacaz mı biz:mrgreen::queen:

Ahanda hayırlı olsun vatana millete:)hehe. 200. sayfaya ilk adımı ben attım Nice 200 sayfalara hepbirlikte inşallah:)

Siftah benden,bereketi ... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
:mrgreen:
Ben ne bileyim hani düşündüm ne kadar yol yapar diye...Scooter kullanan arkadaşlar yanlış anlamayın ama hani bi scooter şehir içi motosikletidir diye bi düşünce oluşmuş ya insanların kafasında o düşünceye kapılaraktan sordum:)Ama kalitesine lafım yok:cat:En azından çin değil:cat:

evet şehir içi için çok ideal. biliyosun işte bazen foruma da yazıyorum bir günde 440km yaptıgım oldu gecen. 2depoyla.

çinli minli. gidiyo ya ona bak.:pr: kanuni markası o yeter bana. mondial ya da başka bişe değil enazından.:pr: bakımını yaptıkdan sonra bas gaza gitsin. taa nerelere gittim onla ben:cat: daha da gidecem nasipse inşallah.

hamza senin kise soru mu şimdi :)biz sinan abinin minik kuşla 350 km gittik, banamısın demedi. honda da 700 km gider yani. :)

he valla.:queen: sözde inönüden çay içip döncektik. :mrgreen: ne seyitgazisi kaldı ne inegölü....

sinan abi duymasın

Ahanda hayırlı olsun vatana millete:)hehe. 200. sayfaya ilk adımı ben attım Nice 200 sayfalara hepbirlikte inşallah:)

Siftah benden,bereketi ... :cherry:

duydum ahmedim ama napcan. o zaman bu güzel göründü gözümüze bunu aldık

200ü geçtim 4000'inci mesaj yaklaştı. 3000inci mesajı ben yazmıştım peeeh...:bounce:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Sinan abimler duymasın:wiinkk:


işte bu güzel olmuş bak:queen::cherry::):p:wiinkk::cat:

Ahmet sus bakıyım ortalık karıştırma:mrgreen::queen::queen:

s.a arkadaşlar napıyonuz bakam.ya hamza bu esrider'ın videosunu vermişsin ya ben onu izledim orda esk.li göremedim ne iş :D bi yeni çevre yolunun orda gazlayan bi kaç motor vardı bi de bisikletlerin yanından gazlayan yeşil kawa vardı o da fatih abi heralde =) kimdir bunlar necidir anlat bakam bi :D

Burak onlar bizim hüseyin,mehmet,hasan,abdullah falan filan:pYa video hazırlayalım dedik...Ne yapsak ne yapsak:silent:Bir iki photoshop hazırlama resim falan filan birkaç video fona müzik ohhhh tamamdır diye yaptık...Ama sezon açıldığında inşallah tanıtım videosuna kendi görüntülerimizi koyarız:wiinkk:Bi teker yaparsınız,oradan biri burnout falan koyarız tanıtıma:queen::queen:Bu arada sitemiz 1 Şubat'ta açılıyor...Geri kalan duyuruları açıldığında oradan yaparız artık:cat:

:mrgreen:

evet şehir içi için çok ideal. biliyosun işte bazen foruma da yazıyorum bir günde 440km yaptıgım oldu gecen. 2depoyla.

çinli minli. gidiyo ya ona bak.:pr: kanuni markası o yeter bana. mondial ya da başka bişe değil enazından.:pr: bakımını yaptıkdan sonra bas gaza gitsin. taa nerelere gittim onla ben:cat: daha da gidecem nasipse inşallah.



he valla.:queen: sözde inönüden çay içip döncektik. :mrgreen: ne seyitgazisi kaldı ne inegölü....



duydum ahmedim ama napcan. o zaman bu güzel göründü gözümüze bunu aldık

200ü geçtim 4000'inci mesaj yaklaştı. 3000inci mesajı ben yazmıştım peeeh...:bounce:

Aman abi sana veya diğerlerine lafım yok:cherry:Benimkide made in çin çan çon yani:mrgreen:Honda'nın kalitesi tartışılmaz daha doğrusu japonların kalitesi tarışılmaz o amaçla söyledim yani abi:rendeer:

arkadaşlar sis farını kime bağlatabiliriz motor için

Eray sanayide oto-elektrikçilere bi bak onlar yapar sanırım...Yine de yanlış bilgi vermeyeyim ama ben öyle biliyorum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
burnout benden olsun :D zaten yeni teker alıcam değiştirmeden çekeriz bi burn :p
tekerde oğuzdan olsun onda 1000lik var daha kolay olur :p
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bende video yu yeni izleme fırsatı buldum yalnız şunu söyliyeyim esriders logosu, süper olmuş daha önce de söylemiştim sana bunu kullandığın için sevindim, zaten kartal falan bi başka karizma oluşturuyor. :cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
ya bizim sticker işi noldu ? hamza volkan ?

Abi dediğim gibi eğer ben bastıracaksam geçikecek çünkü bizim sitenin stickerlarıda gecikecek biraz:pale:

noldu hamza acılmıs youtube işe yaramadı demekkı

Yok yaradı...You tube videoları siteden sildi ve bir daha bu şekilde videolar eklenmeyeceğine dair garanti verdi:cat:

Gökhan abi motor güzel görünüyo...Senin motor mu abi o???Birde bi flaş kırmızı biri mavi olsa tam süper olacak:queen::queen:

[YT]dPHBw8z3i0Y&NR=1[/YT]
Gökhan abi sendende bekliyoruz böyle şovlar:pBak Burak burn yapacak sende teker yap sitenin tanıtım videosuna koyalım:queen::queen:

Baktıkça video çıkıyor ya :)Adam ne güzel yatıyo bu videoda http://www.youtube.com/watch?v=jTfPyriZCBU&feature=related
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
walla bız zor oturuyoruz bunlar onune bınmısler biz otursak tekrar nasıl gerı oturacaz dıye dusunmeye baslarız bir kere bısıkletteb yapmıstık bısıkletı attım kendımı attım dustum...:pr:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydınlar Efenim yoksa siz hala uyuyormusunuz yuuuh ben şuan biromda kahvaltı sonrası çayımı içiyorum neyse çalışmak güzel şey. Buarada Hamzacım videodaki motor benim değil aynısı ama flash yok ama çok beğendim bulabilirsem aynı şekilde yanan takarım bende mavi kırmızı olmasını çok isterim ama ozaman polislerle bozuşuruz:pr: Şu teker yapma konusu beni aşar okadar genç değilm zaten teker yapacak olsam scooter değil R1 alırdım:wiinkk: Senin videodaki yatan adamın özelliği değil mototun özelliği bikeresinde bende çok mutlu bir anımda ona yakın yatırmıştım yer Osman Gazi Üniversitesinin yanındaki yolun virajı yönüm atatirk bulvarına doğruydu bilenler bilir o üninin yanındaki nizamiyenin oradaki viraj çok manyaktır korkutur ama ben oaya 90la en sol şeritte arabayla yan yana girdim 3.5 attım ama Tamamen ALLAH'a bırakmıştım ama sorunsuz yattı:cat:

yazım hatalarımı görmeyiniz lütfen sabahın köründe anca bukadar oluyor:salut::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Günaydın MT milleti.Bugün okula gitmedim bu ne demektir;evde babam yok ve otomatikman motorumu çıkarmam için bi sorun olmadığını gostertiyo.
Haftalardır kavuşamıyoruz,o kadar özledim ki,dün gece yanındaydım.Silip temizledim,sevdim okşadım.Evde fazla konuşmaz dağa bayıra çıktığımızda,yollar kıvrım kıvrım yılan misali akıp giderken altımızdan; dile gelir maaşallah, muhabbetler ederiz birlikte.Eminim ki hepimiz aynı duyguları yaşıyoruz bu konuda...
Birazdan çıkacağım dışarı;kavuşacağım KocaKurt'uma haftaların stresi var üzerimde,dağıtmam gerek...Sizleri,motorumu,hayatı,insanları olumlu düşünebilme yöntemlerini herşeyi çok seviyorum...

Herkese iyi sürüşler dilerim,Allah bizleri bütün dahili ve harici tehlikelerden korusun inş.:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese Günaydın...Valla ben Gökhan abi gibi erken kalkamadım daha yeni kalktım kahvaltımı yapıyorum...Bu arada o kadar yatıyor yani scooterlar:cyclopsanBen tekerleri küçük falan olduğu için sorun çıkar çok yatarsa diye biliyordum:silent:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi öğlenler arkadaşlar

bakıyorum bazı arkadaşlar işi yarı yapmış :) ama bizde 12 saat mesai yi bitirdik geldik eve öğleden sonra çarşıdayız soğuk moğuk çıkarayım motoru bi aklı başına gelsin :)

yollarda görüşmek dileği ile...

selam ve saygılarla...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Hamzacım Scooter lar vardır birde Dylan buna pek scooter diyemeyiz o kendi başına bir alet::miiz::::dalga::::miiz1::::piloot:: nasıl desem o bir o bir ?:silent:? bende bilemicem ama benim bundan önceki motorum honda beat tı onlada habire düşüyordum ilk motorumdu aymı zamanda çok şükür ama sadece hep yatırdım ciddi kaza yapmadım ama senin dediğin gibi o alışıldık bir scooter dı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst