- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
s.a arkadaşlar napıyonuz bakam.ya hamza bu esrider'ın videosunu vermişsin ya ben onu izledim orda esk.li göremedim ne işbi yeni çevre yolunun orda gazlayan bi kaç motor vardı bi de bisikletlerin yanından gazlayan yeşil kawa vardı o da fatih abi heralde =) kimdir bunlar necidir anlat bakam bi
![]()
harbi yha o videoya ben yorum yapıcaktım burda unutmuş kalmışım
Ahanda hayırlı olsun vatana millete
Siftah benden,bereketi ... :cherry:
Son düzenleme: