- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 299
yok ben varımda yalnızım ya baksana kimse oralı olmadı
r:
Ben başta Fethi abinin motor zanettim ama bu biraz daha düşük modelliydi,Fethi abinin r1 biraz daha yeni modeldi...Kim olduğunu bilmiyorum ama sürekli gördüğüm motorlar arasında...kimmiş o r1?serkan abi olmasın?
Bende adalarda falan Gökhan abiyle seni görebilir miyim diye dolaştım o kadar:mrgreen:Yarın çıkacak olursanız haberleşelimde görüşelim bari ya:cat:hava süper di 2-3 saat gezdim ömüre kütahya yoluna çıktım işallah yarında hava iyi olur:cherry:
ahmettt suuus yirsin şamarı yanağına vallaaaaa....
Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
BLaCK_j.W.a, slayer2694, umut_utu+, GökhanYENİCELİ, just_hmz_26
İyi akşamlar millet.....
Gökhan abi Mehmet abinin DT yi bilirsin 2 zamanlı ondan birazdaha üstün bi gücü varr normal bi 4 zamanlı Yamaha değil yanii deneriz yaa nolacakk maksatt muhabbet benimde çok tecrübem yokturr ve iddaam da yok bunu Umut da (KOCAKURTTA:mrgreen: ) bilir
Saygılar.....