[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar bu arada o arbayı iterken çekilen foto ofsayt olmuş ya pozisyonu incelemeyelim lütfen ofsayt işte:pr:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: tam arka plan olmuş, :queen::queen: . :queen::queen:

arkadaşlar bu arada o arbayı iterken çekilen foto ofsayt olmuş ya pozisyonu incelemeyelim lütfen ofsayt işte:pr:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: tam arka plan olmuş, :queen::queen . :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
arkadaşlar bu arada o arbayı iterken çekilen foto ofsayt olmuş ya pozisyonu incelemeyelim lütfen ofsayt işte:pr:

Harika bir konu değiştirme yöntemi:mrgreen::mrgreen:Bence de ofsayt olmuş tekrar gözden geçirmek lazım:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: tam arka plan olmuş, :queen::queen: . :queen::queen:



:mrgreen::mrgreen::mrgreen: tam arka plan olmuş, :queen::queen . :queen::queen:

Niye iki kere aynı şeyi yazdın Ersin:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
yanlış söylediğim bi şey varsa affola
cahil yerine koymak gibi bi düşüncem olmadı hele ki bi meslekdaşıma

ama çoğu kimse bunu cinayet olarak görüyor ve gercekten kolay bi şey değil 30 kişi işini gücünü iznini heba edip dağlara taşlara vuruyor kendini sırf emekleri heba olmasın die

resmi yollara başvurmak isteyen olursa diye belirteyim istedim her türlü izin ve hak devlet tarafından verildi

galiba bende çok konuştum adetim değildir ama....

selam ve saygılarla..
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ya günün bomba fotoraflarıı gine ben çektim zannımca istemediğiniz varsa silebilirim:mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
telefonla anca bukadar arkasdaşlar ayrıca dağda taşta donarak çekim yapmakta ayrı zor soğuktan konuşmalar bile peltekleşmiş helede benim:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yapımda ve yayında emeği geçen herkesin eline sağlık...Video harika...Araba altında kalma tehlikesi geçiren Sinan Abi miydi:cyclopsanBu arada umarım düşen arkadaşta önemli bişi yoktur...Tekrar elinize sağlık çok güzel...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videonuza sağlık arkadaşlar. 10 dk. izle izle bitmiyor :cherry:

AS_DOPER arkadaşım sevgi saygı benden, yanlış anlaşılma olmasın :cat:

Süleymannnn ben sana yolda kaç kere hızlı gitme dedim.
Ama neredeee ... Beyimiz kaptırdı yolda kendini rüzgara.
Sabah uyandığımda kırmızı kırmızı olmuş yüzüm ile karşılaştım ::utangac:

Bu arada arkadaşlar sabah 6 da yola çıktım. Şu an okuldayım ve malum
uykusuzum. Bugün gün içinde MT de ses gürültü vs. yapmazsanız sevinirim ::shhh::

::koop::
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
arkadaşlar bi konuda tardıma ihtiyacım var
ben foruma yorum yazdığım konuları bulmakta sıkıntı çekiyorum yorum yazdığım konuları nasıl bulabilirim yada kaydetme şansımız varmı?
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
iskenderunlu26: ana sayfayı açtığındfa ç.içi kullanıcılar var orda kendi nick ini buluyorsun tıkladığında sana ait bi sayfa çıkıor orda ..... ait bütün msj ları arattır die bi şeçenek var orayı tıkladığında . senin yazdığın bütün msj lar çıkıor . :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
iskenderunlu26: ana sayfayı açtığındfa ç.içi kullanıcılar var orda kendi nick ini buluyorsun tıkladığında sana ait bi sayfa çıkıor orda ..... ait bütün msj ları arattır die bi şeçenek var orayı tıkladığında . senin yazdığın bütün msj lar çıkıor . :cat:

bu kadar kısa zamanda cvp yazdığın için teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bugün anladım ki benim için motor asfaltta olcak dağ,taş,kır,dere,bayır, bana göre değil, mecbur kalırsak gidioz ama , asfaltta daha bi güzel oluyor hem hızlı hem viraj ın tadını doya doya alıorsun ,

üşüdünüz mü falan demişsin cüneyt abi, ben hiç üşümedim sağ olsun , benim şöför (şöfer:mrgreen:) aldı bütün rüzgarıı, paşa paşa gittik geldik,,

şöför bey sana sesleniorum: yarın saat 18:00 gibi motoru yıka , ben gelene kadar bakımını yap, ısıt sonra beni kursa bırakırsın tmm mı?

:queen::mrgreen:

(sonunda cbfyle tek başıma kalabilcem:pbi bursa yapiyim geliyim patron duymadan sona yetişiriz heralde 6ya kadar duyurmadan gider gelirim ben şşt yerin kulağı vardır demi:wiinkk:)

tamam ersin bey anlaşıldı:).sen anahtarı bırak isa'nın safari'ye ben alırım ordan motoru :):):)



o ne be domuz öle mi oluyomuş

bu küçükmüş biraz. seni ava götüremmi? geliyomuş gene bizim oralara ayak izini görmüşler :):):)

Alın VİDEO dayının :mrgreen:

Ama montaj yapmadım. Sağa sola dağıtmadan kendi başımıza izleyelim. :cherry:
Her konuşulana kulak asmayalım. :p Duyduklarımız bizde kalsın... :)

http://www.youtube.com/watch?v=99oSLE17lXQ

gökhanım sen bi harikasın. bidahaki geziye kadar param olursa kamera alcam sana vercem sen çek :)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Teşekkür ederim dostum elimden geleni yaptım hem sadece ben değildim gezideki herkez bir harikaydı en kısa zamanda aynı ekibi tekrar biryerlerde toplamak gerekli:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yine etleri ben pişiririm demi :):):) hele o sucuklar allaaahhh . görüntüsü yeterdi be.

herkes pişiremez o etleri öle bak:cherry: helva gibydi. akşam geldim yemek yemeden yatmışım. üstüm giyinik kalmış. hem elektrik gittiydi.sabah kalktıgım gibi doğru işe :):):) yani çok yemişiz onu demek istiyom.....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
(sonunda cbfyle tek başıma kalabilcem:pbi bursa yapiyim geliyim patron duymadan sona yetişiriz heralde 6ya kadar duyurmadan gider gelirim ben şşt yerin kulağı vardır demi:wiinkk:)

tamam ersin bey anlaşıldı:).sen anahtarı bırak isa'nın safari'ye ben alırım ordan motoru :):):)





bu küçükmüş biraz. seni ava götüremmi? geliyomuş gene bizim oralara ayak izini görmüşler :):):)



gökhanım sen bi harikasın. bidahaki geziye kadar param olursa kamera alcam sana vercem sen çek :)




burda ben varken anahtarı kıme bırakacak ersin dimi lan teflon egsozlu
gezi muhteşem allahın izniyle haziran itibari ile gezilere beraber gideceğiz
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sen git çapır'ına bin olm. :p

hem ben çok güzel şöförlük yaptım o gün ersine. acaip atraksiyon vardı. cross'lar biyandan yahya abi de limuzini almış getirmiş. güzeldi evet... crossları 2kişi tokatladık be :) ama bi 100ü göremedik naptıysam :pr:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
şu an değğerlendirmedeyim, kime bırakam anahtarı,acaba :silent:

bana teflon eksozlu diyen adama bak, tortorcu seni. :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst