Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay anasını benim yerime cvp yapışmışşş oraya :mrgreen:
RX görmek isteyen varsa verimm anahtarıı beni arabayla atınn donuyomm ben
Volkan abii verimm anahtarıı hem banada bi kişilik yer açılmış olurnasılım:bounce:
veya ben limuzini özledimmm O bayan beni atar![]()
Limuzinde klima varmıydıı ???????
Canımcım çok zeki gördüm seni :queen:
Dediğim gibi ben sonradan katılmayı düşünüyorum :bounce:
Başka işin yoksa senin de katılmanı isterim tabi :rendeer:
Ama ortak bir şekilde nasıl plan yaparız onu bilmiyorum :silent:
:cat:
hayırdır inşallah çok didişiyor gibi gördüm sizi eskiden tanışıyorgibi bir hal var üzerinizde....:bounce:
pazar sabahı 10 kanal 26 okey:cat:
saat10.00 lütfen dikkatli okuyalım değerli katılımcı arkadaşları bekletmeyelim sucukları soğutmayalım....
bi saat fazla uyuyunca başın göğe mi değecek.....![]()
Arkadaş çok ısrar etmişti bir zamanlar tanışmıştık işte Yahya abi.
Oradan gelen bir muhabbetimiz var :cherry:
Bu arada evet evet toplaşma saat 10 daymış.
Boş yere birbirinizi beklemeyin kıyamam size :cat:
Beni hiç beklemeyin zaten. Ben o saatlerde mışıl mışıl uyuyor olacağım ::157::
Son düzenleme: