[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay anasını benim yerime cvp yapışmışşş oraya :mrgreen:
RX görmek isteyen varsa verimm anahtarıı beni arabayla atınn donuyomm ben :)
Volkan abii verimm anahtarıı hem banada bi kişilik yer açılmış olur :p nasılım:bounce:
veya ben limuzini özledimmm O bayan beni atar :) :p
Limuzinde klima varmıydıı ???????

Canımcım çok zeki gördüm seni :queen:

Dediğim gibi ben sonradan katılmayı düşünüyorum :bounce:

Başka işin yoksa senin de katılmanı isterim tabi :rendeer:

Ama ortak bir şekilde nasıl plan yaparız onu bilmiyorum :silent:

:cat:
hayırdır inşallah çok didişiyor gibi gördüm sizi eskiden tanışıyorgibi bir hal var üzerinizde....:p:bounce:
pazar sabahı 10 kanal 26 okey:cat:
saat10.00 lütfen dikkatli okuyalım değerli katılımcı arkadaşları bekletmeyelim sucukları soğutmayalım....
bi saat fazla uyuyunca başın göğe mi değecek.....:p

Arkadaş çok ısrar etmişti bir zamanlar tanışmıştık işte Yahya abi.
Oradan gelen bir muhabbetimiz var :cherry:

Bu arada evet evet toplaşma saat 10 daymış.
Boş yere birbirinizi beklemeyin kıyamam size :cat:

Beni hiç beklemeyin zaten. Ben o saatlerde mışıl mışıl uyuyor olacağım ::157::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
[YT]aIoPM2lxhb0&feature=related[/YT]
racing in :cat: cruiser out :farao:

:queen::queen::p
http://www.youtube.com/watch?v=aIoPM2lxhb0&feature=related video açılmıyor sanırım buda link i burdan bakabilirsiniz

bende geliyorum volkan yaz benide oraya,, artık battı balık yan gidermiş, zaten kurtlandım ne zamandır kontağa basmıyordum,,,
sinan abiyi alırım benim motorla geliriz ikimiz, yalnız saat 10 biraz erken gibi geldi bize o yüzden telden sana ulaşırız nerde old. hakkında. biz oryaa sonradana geliriz. vakit kalırsa durmuş abiyi de mayıslarda bi rahatsız eder, kestane kebap, yer döneriz, görş. üzere . ii geceler esk.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ersin' Alıntı:

oha len ne iyi gecesi :)

evet volkan'ım 10 çok erken. 11de hareket olsun işte. herkes kendini ona göre ayarlar daha iyi olur. herkes 11de hareket olcak şekilde gelsin.

yer belli oldumu ? olmadıysa ersinin motorla gelcez. yakın yer olursa ben de alırım motoru ? :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selam millet.

Güneşi en fazla yakalamak ve erken dönecek arkadaşlar olduğu için ;
Toplanma saati 10.30 olarak düşündük.
Toplanma yeri Kanal26 önü uygun olabilir.

İsmail parkur belirlemiş bile. Muttalip köyü civarında, Eskişehir'e tahmini 15 km uzaklıkta bir mevkii.
Otomobil gidebiliyor, sanırım motosiklet de gider. :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar saat 12:30 da kurstan çıkıcam ve herhangi bir aksilik olmazsa yanınıza saat 1 gibi ulaşırım.Ersin telefonunu açık tut ben seni ararım bana yeri bildirirsin...Bu arada yeni motorumu görmek isteyen olursa konu dışı foruma bakabilir :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
motor kalcak yarın ersin. haberleşiriz sabah... seninkiyle gideriz. sen hastasın üşürsün filan. ben kullanırım hem iyi olur dimi. :cat:

alışveriş nası olcak volkan ?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi, toplanma yerinde sayıya göre masrafları hesaplarız. Paraları toplarız. Motorlular gider.
Biz arabayla malzemeleri alır geliriz... :cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
motor kalcak yarın ersin. haberleşiriz sabah... seninkiyle gideriz. sen hastasın üşürsün filan. ben kullanırım hem iyi olur dimi. :cat:

alışveriş nası olcak volkan ?

:cat:


viper_1
Abi, toplanma yerinde sayıya göre masrafları hesaplarız. Paraları toplarız. Motorlular gider.
Biz arabayla malzemeleri alır geliriz...
:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benmi ısrar etmiştimm msn adresine bile ilk önce sen eklemiştin beni yavvv :p

tabi tabi ben yanlış hatırlıyorum dimi :pr:

tamam tamam aytaç pikniğe gidelim dersin sen yarın.
o zaman görüşürüz seninle :cherry:

şaka bir yana da sanırım haklısın. ilk ben seni ekledim.
ama söylesene yaaaaa fena mı ettim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yarın ola hayrola diyim bende...Ayarlamaları yapmaya çalışıyorum umarım yarın aranızda olucam...Sabah hava durumuyla ilgili kısa bir özet geçerim yine:mrgreen:Şu an hava -7 derece brrrrr üşüdüm...Sabah ise yani Pazar günü için hava tahminleri en düşük -11 en yüksek 1 derece olarak belirtilmiş ve sisli görüş mesafesi 5 km olarak veriler güncellenmiş...Sabah nasıl olacak bakalım...Rüzgar doğudan 13 km/h kuvvetinde....Yarın havanın en azından 6-7 derece olması dileğiyle iyi geceler Eskişehir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst