[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
merhabalar eskişehir mt ne var ne yok nasılsınız

hafta sonu iyi olur inşallah ben memlekette olucam için gelemiyorum

isteyenler 40 km daha gelip ziyaret edebilir beni

sarıcakaya mayıslardayım sakaryanın üstünde 20 kişilik mekanım var fırınıda var
tüm teşkilat hazır tabak çanak bardak ocak fırın mangal olta ağ

(tarlada maydonoz, turp, roka, pırasada var) :)

gezintiye gelenleri beklerim

görüşmek dileği ile..
selam ve saygılarla...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
merhabalar eskişehir mt ne var ne yok nasılsınız

hafta sonu iyi olur inşallah ben memlekette olucam için gelemiyorum

isteyenler 40 km daha gelip ziyaret edebilir beni

sarıcakaya mayıslardayım sakaryanın üstünde 20 kişilik mekanım var fırınıda var
tüm teşkilat hazır tabak çanak bardak ocak fırın mangal olta ağ

(tarlada maydonoz, turp, roka, pırasada var) :)

gezintiye gelenleri beklerim

görüşmek dileği ile..
selam ve saygılarla...

oyy oyyy oyyy oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Acaba biz direkt Durmuş abinin yanına mı gitsek:silent:Beyler bence daha mantıklı gibi baya bi altyapı varmış orada:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
slm eskişehir mt, ismail sana bi süprizim var hiç şansın yok artık sen anladın :mrgreen:pazara ordayım artık bakımlar senden seni emitasyon motorcu:mrgreen:
hoşgelmişsen cüneyt abim.Hayırlı ola 954RR 'ın:)

13 Ocak Pazar günü için güzel bir organizasyon düşüncemiz var ;

Hava şartları da uygun olursa Muttalip köyü civarında, odun ateşi başında sohbet, muhabbet ile 2008'in ilk toplantısını yapabiliriz.
Ayrıca Mangal ziyafeti de güzel olur bizler için. Tabi asıl toplanma sebebimiz olan Off-Road'çı arkadaşları da aramızda görmekten mutluluk duyacağız. :p
Bu arkadaşlar kozlarını paylaşacak. Hangisi sahte motorcu, hangisi sahte motorcu anlamış olacağız... :cherry:

"MT-Eskişehir" üyesi bütün arkadaşları bekliyoruz...

Not: Şimdilik menu olarak düşüncemiz ; Sucuk + ekmek + gazozlu içecek
Eğer yakacak sorunu olmazsa 2 ayrı ateş yakarız birinde ısınır diğerinde sucukları pişiririz :cat:

İsmail dayının, Ahmet ; siz bilirsiniz ayarlayın güzel bir yer. Hem motorla atlama zıplama yeri olsun. Hem otomobil ve her türlü motor rahatça girebilsin.:cat:

Katılımcı arkadaşlar lütfen buraya yazın, ona göre liste yapacam... :cat:
Abi siz organizasyon deyin,toplanma deyin ben kellemi veriim yhauw:cherry:
Ama herkesi toplamak lazım,eren abim,oğuzhan abim(hem ona da veda toplantısı gibi bişey olur,pek katılamadığı için).....ersin abi sen neden gelmiyosun.tamamen organize olmak lazım.Volkan abi nerde bu topicin katılım listesi:p
Acaba biz direkt Durmuş abinin yanına mı gitsek:silent:Beyler bence daha mantıklı gibi baya bi altyapı varmış orada:mrgreen:

Aslında öyle gibi görünüyor ama,yukarılarda kar vardır,mazallah ayıları kış uykusundan uyandırır cüneyt abim 954 ile.heba oluruks valla:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ersin ; geçmiş olsun.

AS_DOPER ; hocam havalar düzelince sözümüz olsun. Hem daha kalabalık geliriz oraya. :) :)

Katılım :
viper_1
halidbin
umut_utu
oldcityboy
readymehmet
zonex2
headhunter251

arkadaşlar aklımda bu kadar kalmış. Yazın hemen ekliyim sizi de... :cat:

Bu arada Oğuzhan askere gideli 1 hafta oluyor. :cyclopsan
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Aynı şekilde, bana de haber vermedi. Kardeşinle görüştük. "Sivas" diye duydum.

Geliyo musun Pazar?
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Bu arada Oğuzhan askere gideli 1 hafta oluyor. :cyclopsan

Allahallah...Dünyadan haberim yok yhauw:pr:Neyse daha bi kaç tane daha askerimiz var,onlarla yaparıks bizde:cherry:
Oğuzhan abiiii sana sesleniyorm abi:) Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın,hayırlı görevlerde bulunasın ve son olarak hayrılı teskereler olsun abicim::asker::
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Pazar günü erken gidip erken döneriz zaten.
Güneş ışığı altında bile hava sıcaklığı 1 , 2 derece olacağını söylüyolar...

dscf7433mb9.jpg


Bu da geçen senelerden kalma bir foto. :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
volkan abi cuma günü konyaya gidiyom yılmaza bir msj ın varsa iletiyim:):mrgreen::queen:
bu arada avatar güzel olmuş benide yazın bende gelıyorum kambersiz düğün olmaz bişeylerim yıkıp kırmam lazım:):mrgreen:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Ersin ; geçmiş olsun.

AS_DOPER ; hocam havalar düzelince sözümüz olsun. Hem daha kalabalık geliriz oraya. :) :)

Katılım :
viper_1
halidbin
umut_utu
oldcityboy
readymehmet
zonex2
headhunter251

arkadaşlar aklımda bu kadar kalmış. Yazın hemen ekliyim sizi de... :cat:

Bu arada Oğuzhan askere gideli 1 hafta oluyor. :cyclopsan

volkan değişiklik olmazsa 18 nöbetine gireceğim 16.00 veya 17.00 da dönülecekse listeye benide ekle ...:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın ESKİŞEHİR:) MT Herkez uyuyormu ben masamın başıma geçeli 2buçuk saat olduuu :cat:neredeyse öğlen oldu arkadaşlar:farao: Umut kalk derse geç kalıcan::23343:: sende kalk Faruk finaller yaklaşıyor::11122:: Volkan sende kalk kardeşim Cüneyt abi kızmasın::yanliss: Hadi ama Cüneyt abi daha sende kalkmamışsın::123434:: Muratcım hadi sende geç kalıcan yetişemicen derse Mehmeh sende kalk TÜRK Polisi uyumaz hadi bakam (geceden çıktıysan lafım yok) oooohhoooo o herkezi benmi uyandırıcam yaww yaaa:pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Oooo FRK :p Yılmaz'a selam söyle. :mrgreen: Sadece Yılmaz'a değil gördüğün herkese benden selam :cherry:

Tamamdır Yahya abi. Erken dönecez zaten fazla geç kalmayız. Listeye ekledim seni... :cat:

Gökhan, bırak elleme uyusunlar :queen:

Katılım :
viper_1
halidbin
umut_utu
oldcityboy
readymehmet
zonex2
headhunter251
just_hmz_26 (Şu an organizasyon için birşey diyemem çünkü benim haftasonu programım genelde cumartesi sabahı belli olur.)
digi_boy26 (ersin iyileşirse gelirim ya da fazla uzak olmazsa scooterla.)
Beyfa
toronaga
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Cüneyt abi hayırlı uğurlu olsunn Allah güle güle binmek nasip etsin.....


-----------------------------------------


Oğuzhan abiyi bi tek ben gördüm galiba otobüse binmeden bi gün önce görmüştümm kendisi gayet iyiydi.......Hayırlı tezkereler olsun burdanda darısı başıma kasımda :p


-----------------------------------------



Bende enduro istiyorrum yavvv bilginiz olsunn RX satılık enduro ile takas olur.....


-----------------------------------------


pazar günü gelemicemmm zannımca herkese iyi eğlenceler kazasız belasız günler .......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zannımca eskisi kadar kale alınmıyorum ama neyse
ben yine eski benmişim gibi davranıp aralarda sazanlık yapayım :p

Halid abi hayırlı olsun.
Volkan bu organizasyon erkek erkeğe mi?
Yahya abi özletmiştin kendini, katılman süper olur.
Bu arada herkese hepinize tek tek ayrı ayrı selamlar :cherry:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
oğuzhan daha 2 gün önce mt ye yazmıstı nereye gıtmıs bılen varmı
2.si gezi nereye ben konuyu bulamadım
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
oğuzhan daha 2 gün önce mt ye yazmıstı nereye gıtmıs bılen varmı
2.si gezi nereye ben konuyu bulamadım

Emin misin onun Oğuzhan olduğuna belki kardeşi Bahadır olabilir.Çünkü daha bugün görüştüm Bahadır'la birkaç gün önce gitti dedi...Sivas'a gitmiş ama yemin töreninden sonra batıya gelmesi bekleniyormuş...Ayrıca oralar çok soğukmuş...Bi tarafları donuyomuş:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
muttalip civarına uscuk ekmek yemeye eray :) yarın napıyoz oynucazmı bilardo haber verin bak ona göre çıkyım evden :) 8de hallerin önünde buluşuruz. ben motoru çıkardım hava yumuşak olunca. herkes yemeğini filan yer sona buluşmadan sona içeri gireriz ya. erken gelen masa ayırsın gelcek arkadaş sayısına göre. 2 masa yeter heralde :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst