- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 194
merhabalar eskişehir mt ne var ne yok nasılsınız
hafta sonu iyi olur inşallah ben memlekette olucam için gelemiyorum
isteyenler 40 km daha gelip ziyaret edebilir beni
sarıcakaya mayıslardayım sakaryanın üstünde 20 kişilik mekanım var fırınıda var
tüm teşkilat hazır tabak çanak bardak ocak fırın mangal olta ağ
(tarlada maydonoz, turp, roka, pırasada var)
gezintiye gelenleri beklerim
görüşmek dileği ile..
selam ve saygılarla...
hafta sonu iyi olur inşallah ben memlekette olucam için gelemiyorum
isteyenler 40 km daha gelip ziyaret edebilir beni
sarıcakaya mayıslardayım sakaryanın üstünde 20 kişilik mekanım var fırınıda var
tüm teşkilat hazır tabak çanak bardak ocak fırın mangal olta ağ
(tarlada maydonoz, turp, roka, pırasada var)
gezintiye gelenleri beklerim
görüşmek dileği ile..
selam ve saygılarla...