[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
herkese iyi geceler olsun.topic gene ayakta bakıyorum da.keyifler iyi esbike hocam çalışmalarında başarılar dilerim.
bu arada durmuş abi neden kızdın abi öyle yhaw.olabilir böyle şeyler buranın asıl amacı yapılacak organizasyonlar için haberleşme ortamı olmasıdır.ilk msj.lara bakarsan buranın daha önce muhabbetler vs. konuşmalar nedeniyle silinip tekrar yeni bir sayfa haline geldiğini anlarsın.bence yanlış düşünüyorsun sen slm verdin ben slm verdim o slm verdi....derken hepimiz hergün slm versek ve bir sayfa ort. 20 msj alabilme özelliği taşısa ve bir sabah bir akşam hepimiz yazsak nerden baksan bi 50-60 adet msj olur ve bu da 3 sayfa eder.böyle sürerse 1 ayda 90 sayfa vururuz ve sürekli silinir tekrar dolar.biraz uzun bi örnek verdim sanırım ama en anlaşılır hali budur diye düşünüyorum.haksızsam söyleyin arkadaşlar...

Herkese hayırlı geceler olsun...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
hocam senenin kaç gününü esk de geçiriyorsunn her mevsim den bi fotoğrafın varr . :) güzel fotolarr. tşk.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Esbike Eskişehir Dağ Bisikleti Takımıdır sizde bir site açmak istiyormuşunuz tescilli alanımızdan motor severlerede bir yer açabiliriz.Tabii foruma ters düşmemek kaydıyla.
Kendimi tanıtayım Gökay KONUK Eskişehir Dağ Bisikleti TAkım Kaptanı Milli Sporcuyum aynı zamanda okul olarak anadolu iletişimi bitirdim şuan dumlupınar üniversitesi beden eğitimi öğretmenliğindeyim.
23 yaşındayım.
Motor bakımı tamiri v.s her türlü anlarım :) Sizlerin tabirle Çinli Japon v.s fark etmez.
Dağ bisikletiyle motordan daha çok km gidebilme yeteneğimiz var :) Malum benzin yok su buldunmu iş tamam.
Gökmeydan mahallesi Dedeefendi cad. Gökmeydan camii yanında dükkanımız var yolu düşen çay içmeye uğrayabilir.Biraz reklam oldu :)
Bu hafta sonu İstanbul Çekmeköy'de Yarışımız var.İlimizi temsilen gidiyoruz.Ayrıca Mart ayının ilk haftası Antalya Manavgatta Dünya Şampiyonası var Eskişehirli Motorseverler oalrak çadırlarımızı alıp ülkemizde ilk kez yapılacak olan Dağ Bisikleti Marathon Dünya Şampiyonasını izlemek ve hoşça bir tur geçirmek için ilerleyen zamanlarda örgütlenebiliriz.
Görüşmek Üzere.

Hmmmm...Şimdi karıştı işler :mrgreen:Aynı alan adını bizede tescile ediyolar durum orda karışıyor:silent::silent::silent:Valla hocam şöyle olacak o zmn biz ne sizi ne de kendimizi zor duruma düşürmeyeceğiz ve yeni alan adıyla bir site kuracağız...Yaklaşık 5 aydır sitenin tasarımı ile uğraşıyorduk 4 arkadaş ve şu an bu sitenin alan adının deişmesi bizi baya zora sokacak ama inşallah üstesinden geleceğiz.Yılbaşına verdiğimiz açılış sözünü de tutamayacağız bu durumda...Neyse sağlık olsun...Artık site açıldığında Esbike Dağ Bisikleti takımının yarışlarını,etkinliklerinide yayınlarız,dost site olarak :wiinkk:

Arkadaşlar şimdi sizden yardım isteyeceğim alan adı konusunda...Sitenin tam ismi Eskişehir Bisiklet ve Motosiklet Kulübü...Şimdi bunu kısaltarak alan adı yapıcaz.Yaratın bişiler bakalım.Bu arada sitenin tam ismini deiştir diyende çıkmasın lütfen :mrgreen: Çünkü TMF ve TBF'ye bu isimle üyelik başvurusu yaptık...Parasınıda yatırdık ona göre deiştirmem bah :mrgreen:Gökay hocamı zora sokmamak için alan adında bi kıyak yaptım başkasına yapmam :queen:

Durmuş abi ii akşamlar :rendeer:
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Teşekkürler EsCycleClup veya EsCycle veya EsMoto veya Motores veya Cycles gibi olabilir.Bisiklet Motorsiklet birleştirmeyelim ayrı ayrı kardeş site olalım bende desteklerim.Yayınlanan sitelerimizde reklam veririz güzel olur.Bisikletle karıştırdıkmı motor bsiklet çorba olur :) İlgin ve Nezaketin için tekrar teşekkür ederim.

esbike

valla bu saatte bu kadar hamzaaa .

Esbike = Eskişehir Mountainbike Team şuan Avrupada ve tüm Bisiklet camiasında Esbike uluslararası bir takım olarak gözükmekte.Alternatif arayalım
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Rica ederim hocam:wiinkk:Motores ismi kafama yattı gibi...Bu arada host firmasına mail attım biraz önce...Baya bi fırçaladım adamları.Eğer hocamla burada karşılaşmasaydık adamlar bize tescilli alan adını size tescilledik diye kakalıyacaktı valla.Yarın sabah ilk işim host veren firmayı deiştirmek olacak...Bu arada yaratıcı fikirleri hala bekliyorum.Ve fikir veren herkese şimdiden çok teşekkürler...
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
Domain name tescilleyemezler aynı alan adına çünkü biri kullanırken başka birine satamazlar hostçuyu dövmek lazım :) Kandırıkçılık yapmış Hocam.Ben yatayım artık bu saate kadar sitelerle uğraştım diğer adreside vereyim.www.atillabisikletklinigi.com MOTOES'in logosunuda ben uydururum artık :) Haydi İyi Geceler.Yarın antrenman var şehir içinden kafasında kaskı bisikletle biri geçerse bilinki o benimdir :) Kent Ormandayım Yarın. Saat 13:00 civarı
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
İi geceler hocam...Yarında kolay gelsin sana.Hostçuyu dövemiorum ama değiştiriorum:mrgreen:Az kalsın kazıklayacaktı bizi
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
tamam işte tam bir macera seneye inş tam macera yasayacaz mt ıle pazar bıle tatıl olmadan calısıyoruz seneye mayıs 25 den sonra sahalardayım
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
tamam işte tam bir macera seneye inş tam macera yasayacaz mt ıle pazar bıle tatıl olmadan calısıyoruz seneye mayıs 25 den sonra sahalardayım

Fransız kaldım ben,açsana ucundan şunu :mrgreen::mrgreen:Ne macerası ne mayısı ne serbesti ya:silent::silent:

Bu arada EsRiders ismi nasıl???
Rider:Binici,bisikletçi,motosikletçi ve daha çeşitli anlamlara gelio ki bizim istediğimiz hem moto hem bisiklete uysun.Sanırım bu en uygunu ama motoes de aklımdan çıkmıyor ha:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
esbike kardeşim muhtemelen alttaki resimdeki bisikletli grupda sizsiniz geçen sene kışın kütahyaya giderken çekilmiştik..

s4020250tx5.jpg



s4020251bq3.jpg


bu resimdede emre donarken :mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaslar caracalıma sis farı almayı dusunuyorum da nerden ne kadara alabılırım



bora abinin motorun egsozları acık galıba susturucular falan
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese günaydın arkadaşlar...Host sorununu çözdük ve güvenilir bir host şirketiyle anlaşıp daha önceden esbike olan adımızı esriders olarak oraya aktardık.Allah'a şükür site tamamen gitmedi:cherry:Esriders isminide iyice araştırdık :mrgreen:Kimse bu isim tescilli diye çıkmasın ortaya:mrgreen:İsim türkiye siteleri içerisinde tescilli değil...Yabancı ülkelerde var bu isim ama onlarda tescilli değil çünkü ücretsiz host kullanmışlar.EsBike olan bölüm isimleride CyclEs olarak değişmiştir.Şimdi geriye açılış kaldı hepinizi beklerim açılışa:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar.
Gökay , işte görüyosun , iki teker sevdası insanı nerelere sürüklüyor. :)
Hocam, ilgine teşekkürler. En kısa zamanda çayınızı içmeye geleceğim. :cat:
Emin Karayel var. (soyismini yanlış hatırlamadıysam) Kendisi tramway kazası geçirmişti. Onunla da muhabbetim olmuştu. Sanırım tanırsın...

Bizden bir video : http://www.youtube.com/watch?v=E3YXRQlDwUc
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
emin karayel bizim köylü yaw hatta uzaktan akrabamda olur belki isim benzerliğidir
havadaki güzelliğe bakın yaw aralık 30 da hey maşallah....
akşama bi görelim sizi :wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dışarı çıkıyoruz kardeşimle... :cherry:

Ahmet oralarda mısın? O tarafa gelirsek haberleşiriz. :bounce:
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
18
esbike kardeşim muhtemelen alttaki resimdeki bisikletli grupda sizsiniz geçen sene kışın kütahyaya giderken çekilmiştik..

s4020250tx5.jpg



s4020251bq3.jpg


bu resimdede emre donarken :mrgreen:
Onlar biz değiliz ama Kütahya yolunda sizleri görmüştüm ben.Bunlar Gençlik Sporun Bisikletçileri

Selamlar.
Gökay , işte görüyosun , iki teker sevdası insanı nerelere sürüklüyor. :)
Hocam, ilgine teşekkürler. En kısa zamanda çayınızı içmeye geleceğim. :cat:
Emin Karayel var. (soyismini yanlış hatırlamadıysam) Kendisi tramway kazası geçirmişti. Onunla da muhabbetim olmuştu. Sanırım tanırsın...

Bizden bir video : http://www.youtube.com/watch?v=E3YXRQlDwUc
Video güzel olmuş aynı yerlerde bende antrenman ve gezi yapıyorum hemen tanıyıveriyom :) Çay içmeye hepinizi beklerim dükkanı çaycıya dönüştürme planlarımda var :) Görüşmek Üzere :queen:

emin karayel bizim köylü yaw hatta uzaktan akrabamda olur belki isim benzerliğidir
havadaki güzelliğe bakın yaw aralık 30 da hey maşallah....
akşama bi görelim sizi :wiinkk:

Emin Karayel bizim takımdadır takımın maskodudur bizimde aile dostumuzdur.Mayıslar köyündendir.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
kimse çıkmıyomu gezmeye muhabbet iyi burada birazdan çarşıyı egzoz sesleri ile inleticem :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst