- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
ya abi 2 eylül hepimizin bildiği gibi Eskişehir'imizin kurtuluş günü ne işimiz var Bursa'da:silent:
Çağıralım gelsinler buraya hem İstanbul hem Bursa:bounce:
Olma mı? Benim düşüncem bu hak verenler el kaldırsın::xrock::
Çağıralım gelsinler buraya hem İstanbul hem Bursa:bounce:
Olma mı? Benim düşüncem bu hak verenler el kaldırsın::xrock::