[Eskişehir - MT]

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
13
Herkeze Slm'lar Ben Yeni üye Nuri Aranizda 1kisilik Yer Varmi

TABİ TABİ
NEDEN OLMASIN AYAKTADA GİDERİZ
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
goruntu240de0.jpg

goruntu241yb1.jpg

goruntu242xp8.jpg


Tekerin Düz Hali

goruntu243yb5.jpg

goruntu244wu7.jpg

goruntu245yx4.jpg



18408839aa0.png


Yaz Sezonunu Kapatdım NASİP Belki Kışın Sahalara Dönerim!












ghostrider4zltw4.jpg


DİKKAN EDİN ARKADAŞLAR!! bende hiçbişey yok montda biras bişiler var önemli değil ama....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar ; yarın saat 09:30'da Kanal26 önünde toplanıyoruz!

İstikamet : Çatacık Ormanları...

Gidişte abur cubur şeyler alıp ; orada yiyecez. Köylerde Karpuz, Kavun bulursak alır ; orada yeriz... :p

eskiehirju6.png


Gidiş 76 km olarak aklımda kalmış. Gidiş geliş gezme 160 - 180 fln olur sanırım!

:cat: :cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar bizim kütahya işi iptal oldu. saat 5 te . sakarbaşına gidiyoruz.. ordan da yol nereye götürürse artık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen bı toplanıp gıdemedınız bıyere:pr:
durun sız az kaldı motoru bı alıım coban gıbı toplıyacam hepınızı..gelmıyenın keserım tekerını :)

bıde bu gece 23:45 gıbı tulomsasın karsı tarafındakı yolda bı caracalla karsılastım..eraymıydı acaba o caracal??
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
slm abilerim ve kardeşlerim bi zamanlar bir de ablam vardı ama neyse...
monitörümdeki teknik sorunlardan dolayı ne zamandır net. dünyasında olamıyorum
Faruk; kardeşim geçmiş olsun inş. sende bişi yoktur:cyclopsan bu arada hayırlı olsun dileklerimi sunar seni tebrik ederim hayat yolunda başarılar gönlünce devam etsin:cat:
Umut o ne olm vasiyet gibi ööle ama çok güzel bi yazı hemen kaydettim bi gün gelir bizlerin de böyle bir nasihat rehberine ihtiyacımız olur diye:)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selam millet.nasılsınız bakalım.epeydir görüşemiyorduk.catacıktan gelenlere selam olsun...cüneyt abe ne oldu 954 noktayı koydun ama binedik daha.sanırım motorsiklet hayatına da son noktayı koydun.sesonu kapattın herhalde.xt hala satılık gençler.duyrulur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst