[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ya abi 2 eylül hepimizin bildiği gibi Eskişehir'imizin kurtuluş günü ne işimiz var Bursa'da:silent:
Çağıralım gelsinler buraya hem İstanbul hem Bursa:bounce:
Olma mı? Benim düşüncem bu hak verenler el kaldırsın::xrock::
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
eski maZ

ii akşamlar herkese..
artık bu nickle forumlardayım..
bu arada cüneyt abi duyduğuma göre senin canavaRR bayag bi revizyona girmiş hayırlı olsun..

SV 136'da ellerinden öper maşallahı var,ses biraz daha gür çıkıyo artık:mrgreen: ehliyetten sonra yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyo:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
herkese iyi geceler, gece vakti kent ormanında geziye cıkalım diyorum, heyecan yaşamak isteyen varsa bana ulaşa bilir
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
iki geziyede katılamıyorumm yaaa :pr::pr::pr::pr:


Mehmet abii ayağımda lastik olsa gelirdim :pbu lastikle asfaltta tutunamıyorum alcaz bakalım inş sana iyi eğlenceler
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ya abi 2 eylül hepimizin bildiği gibi Eskişehir'imizin kurtuluş günü ne işimiz var Bursa'da:silent:
Çağıralım gelsinler buraya hem İstanbul hem Bursa:bounce:
Olma mı? Benim düşüncem bu hak verenler el kaldırsın::xrock::


Köstek olmayın yahu...sizi de beklerim bursa'ya ardından ilerleyen tarihlerde sakarbaşı mı yoksa sakaryabaşı mı hangisi doğru bilmiyorum da!Sakarya nehrinin kaynağı olan bi yer var muhteşem güzellikte gece sabaha karşı 3-4civarı gittim oraya içimde kaldı sizlerle birlikte de oraya bir gezi düzenleriz siz yeterki isteyin yahu...2eylül de sizleri de Bursa'da görmek isterim ama...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla benim scooter gidemez bursaya :D gidebilseydi valla gelirdim.... ama sakarı ılıcalarına yüzmeye gitcez ben torento bide mterayes26.... yaz bitiyo daha yüzmeye gitmedik biz... :(
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Ersin bizde plan yok. Bir aksilik çıkmazsa ben size katılabilirim... :cat:[/QUOTE]

tamam . volkan . görüşürüz...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
2 kişi varsınız sanırım şu an Bursa için...(viper_1 & halidbin)

bbaday, sesimi duyuyorsan ses ver:p, senin durumun nedir? İlk kıvılcımı sen yaktın, sonra kayboldun ortadan...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
2 kişi varsınız sanırım şu an Bursa için...(viper_1 & halidbin)

bbaday, sesimi duyuyorsan ses ver:p, senin durumun nedir? İlk kıvılcımı sen yaktın, sonra kayboldun ortadan...:p

gelmeye çalışacağım geziye birkaç gün kala net cevap verebileceğim az önce volkanla karşılaştık onunlada konuştuk gelmeyi bende çok istiyorum :cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bugün bi değişiklik yapalım dedim.. eray ve ismail abi ye sordum kabul ettiler. bozüyük e gittik..biraz önce de geldik. çok ta keyifli yolculuk oldu.. fotoları ekledimmm
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
yani eray sende o yolu bitiremediysen kulağında kulaklık nerdeyse dans ederek gittin. geliirken arkamda kaldığın için göremedim kusura bakma kardeşim.. :mrgreen::p:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yani eray sende o yolu bitiremediysen kulağında kulaklık nerdeyse dans ederek gittin. geliirken arkamda kaldığın için göremedim kusura bakma kardeşim.. :mrgreen::p:cherry:



sie arkanda kalmısım basmadımda ona tozumu yutarsın yoksa opetten sonra sinan abiyle sen karınca eniği gibi kaldınız 150 cc lik honda hayat onda deil (şakaa) giderken nçiftetelli fln oynaya oynaya gıttım doru gelırkende bı ara 115 km deydım ama hız yolu cbk bıtırdı
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
eee depoyu doldurdun tabi geçeceksin.. ben dönüşte yedeğe geçtim..eray unutturma da bi dahakine bende kulaklığı alayım.. gerçekten bi süre sonra canım sıkılıyorrr. :pale:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla iyi fikir o mp3çalar.... o zamanda arabaları duymayız. :D ama benim minikkuş da fena gelmedi haa. kopmadım sizden kanuni işte kardeşim...

evet dönüş çabuk bitti yaa.gerçi ben de 80den düşmedim 25dk da filan geldik... hele bi pazar olsun bakalım :)
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
yol nası kısa gelir yav :mrgreen: bizim otura otura bacaklarımız tutuldu valla şurda 35km yolda. iz Allah bilir 120den düşmüyonuz tabi aletler iyi olunca... :cat:

motor üstünde 1 günde 600 km yi askın yol yaptım (ybr 125)
ve gideceğim yere vardıgımda keske daha yol olsa diye düşünüyorum halaa
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst