gezen gezene şuraya bakın gel keyfim gel :queen:
ama haberleşme falan filan hiç yok :farao:
eee
Volkan ben olsaydım böyle olmazdı işte :salut:
M.K. hoş geldin sefa getirdin :rendeer: ama eli boş gelmişsin
ilk gün hoş geldin merasimini beylere bırakmak istemiştim. yanlış anlama sakın :cat:
en kısa zamanda motosikletine kavuşman ümidi ile ::meleeek:
t-shirt olayı için bir ara kendimizi çok parçaladık ama sen gir devreye.
en kısa zamanda yaptırın grup ile t-shirt şapka falan :cherry:
torento dün konu dışındaki topiğini gördüm. gece yarısı senin için link aradım.
ama içime sinen bir açıklama yapamadığım için bir şey yazamadım ::saad::
en kısa zamanda fotoları bekliyoruz :wiinkk:
ya da sen bana gönder ben küçültüp koyayım siteye ::sm_smile
Volkan çok güzel foto küçültüyorum dimi ::dalga::
bu arada
Mterayes takma kafana al benim limuzini gir direksiyon sınavına ::xrock::
ozi de iyi akşamlar demiş kaçmış. neyse sana da iyi akşamlar ozi :bounce:
bu arada sarı kafaları 25 karakteri doldurmak için koyduğun gözümden kaçmadı ::blusssh:
ya neyse ben yine çok çene çaldım. hayden hepinize iyi sürüşler :thumleft: