- Katılım
- 1 Nis 2006
- Mesajlar
- 7
----------------------------------------------------
avatar güzel olmuş. güle güle kullan.kendinmi yaptın acaba.
Nizumilhayis bacım sen gittiğinde birşey yazmadım ve seni aramadım. Çünkü döneceğini biliyordum. Kolay mı öyle kopup gitmek. Burda seni seven bi ton adam var.
Aslına bakarsan geçenlerde ben de siteye dair bi kopuklukyaşamaya başlamıştım. Ayvalıkta tatildeyken siteden kız arkadaşın biri (zaten bi tane) aradı ve Fanta gençlik festivaline davet etti. Araması çok müthişti biliyor musun.. Hatırlanmak ve sevilmek güzel...
Şunu bil, o telefon numarasını taşıdığın sürece bu sitede 1 hafta aradan daha fazla yazmamazlık edemezsin. Arar neredesin diye başının etini yerim haberin olsun...:mrgreen:
bı haber werır ınsan dımı..hadı benı boswerınde ızmır taraflarına gıtmek ısteyenler wardı..sonrada grup dagılıyo dersınız..normaldır dagılır herkes kendınce bıseyler yapmaya calısıyo...ılerde kımse uzulup sitem etmesın dagıldı koca eskısehır MT dıye...