[Eskişehir - MT]

Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
selam arkadaslar
bu aksam saat 21:00 sıla kafe de toplanacagız .
ilgililere duyurulur.
bu arada yeni avatarım nasıl olmus..
not:yukarıdaki volchanick adı altında yazılan mesaj bennim tarafımdan yanlıslıkla yollanmıstır duyurulur.
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm Esk mt Kürşat Hocam nasılsın iyi dileklerin için teşekür ederim.Bu akşam şu gezi işinide iyice bi düzene sokalım.bu arada activa şehir içinde super akşam msn den yazan arkadaşlara duyurulur :mrgreen:en azından yakıt dörtde bir düştü.şehir içinde çok rahat bi eksigi var gitmiyor:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Nizumilhayis bacım sen gittiğinde birşey yazmadım ve seni aramadım. Çünkü döneceğini biliyordum. Kolay mı öyle kopup gitmek. Burda seni seven bi ton adam var.
Aslına bakarsan geçenlerde ben de siteye dair bi kopukluk:) yaşamaya başlamıştım. Ayvalıkta tatildeyken siteden kız arkadaşın biri (zaten bi tane) aradı ve Fanta gençlik festivaline davet etti. Araması çok müthişti biliyor musun.. Hatırlanmak ve sevilmek güzel...
Şunu bil, o telefon numarasını taşıdığın sürece bu sitede 1 hafta aradan daha fazla yazmamazlık edemezsin. Arar neredesin diye başının etini yerim haberin olsun...:mrgreen:

Kürşat hocam bir hafta için söz vermeyeyim ama ayda bir falan yazarım :cherry:

hep beraber fanta konserine gitmek güzel olurdu ama eminim sizin tatil de güzel geçmiştir :bounce:

güzel mesajınız için teşekkür ederim. yengeme selamlar :rendeer:

engin avatarın hayırlı uğurlu olsun. güle güle kullan ::haapppy:

sıla cafede avatarını mı kutladınız yoksa :p

heuhueheuhue ....
hihihihihihihihihihihi ::koop::

festival mi nerede :queen:

arkadaşlar asıl yazmak istediğim bir şey var. geçen gün öymenden bir mesaj aldım.
mesajında hastanede olduğunu ve internet olmadığı için çok sıkıldığını yazmış.
asıl önemli olan nokta ise ameliyat olacağını belirtmiş :salut:

en kısa zamanda detaylı bilgileri almaya çalışacağım.
mt26 ya selam vermek istemiş. sizlere de selam söylemiş.
buradan kendisine geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
evet bi ankara maceram sona ermiş bulunmakta.ama yeni serüvenler beni beklior....

aytaç ablam dönmene çok sevindim.hoşgeldin iiki varsın..

ya bu kuş adasına gitmeyi bende istiom ama bakalım hayırlısı.duygusal nedenlerimi olgunlaştırabilirsem gelirimmm...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
en sonunda

allahıma 1000 lerce kez şükür olsun bana motor almayı nasip etti kanuni caracal 200 ile noktayı koydum

bu pazar direksiyon sınavı ardından haftaya çarşamba olur heralde ehliyet elimde olacak ve rahat rahat binecem
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
güle güle kullan eray kardeşim,,, hayırlı olsun ,,allah kaza bela vermesin,,



ee hayırlarız pazar günü..:p
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
merhaba arkadaslar
site sakinlerinden
aay pardon site çılgınlarından :queen: forester ve bedrun bu sabah saat 06:00 da izmire dogru yola cıkacak
biz burada yokken uslu durun olur mu
hoşçakalınnnnn
gelince sizi foto manyagı yapacam..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bı haber werır ınsan dımı..hadı benı boswerınde ızmır taraflarına gıtmek ısteyenler wardı..sonrada grup dagılıyo dersınız..normaldır dagılır herkes kendınce bıseyler yapmaya calısıyo...ılerde kımse uzulup sitem etmesın dagıldı koca eskısehır MT dıye...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
error.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
bu gezinin yapılacagı neredeyse 2 hafta once buradan bidirildi.
ayrıca ben dün aksam cüneyt abiye tel ile bildirdim durumu. bende bi yanlıs oldugunu sanmıyorum. sadece diğer arkadaslar pasif kalıyor o kadar.
ayrıca 2 gün önce sıla kafeye bu konuyu görüşmek için sizleri davet etmiştim
hanginiz geldiniz ??????
ya da bi sekilde haber verdiniz???
beni haksız bulan bulsun
az sonra yola cıkıyoruz gelmek isteyene hala kapımız acık
bana ulasmak isyeyenler için 05364189991 tel no
iyi yolculuklar dilekleriniz için de teşekkür ederim....

(BEDRUN)

bı haber werır ınsan dımı..hadı benı boswerınde ızmır taraflarına gıtmek ısteyenler wardı..sonrada grup dagılıyo dersınız..normaldır dagılır herkes kendınce bıseyler yapmaya calısıyo...ılerde kımse uzulup sitem etmesın dagıldı koca eskısehır MT dıye...

Grubun dağıldığı yok. 20 gün öncesinden bu gün sabah gitmek üzere karar alınmıştı Engin ve benim tarafımdan ve gidiyoruz. MT26'dan gelmek isteyenleri hep davet ettik ve edeceğiz ve bekliğeceğiz.
Saygılarımla...
(BEDRUN)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bugün motorumu kısa bir süreliğine de olsa değiştirdim,,,, şimdi mz var .. bakalım nasıl bi motorsikletmiş... değerlendirmemi. gece yaparım,,
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ewwwwwet eller havaya::haapppy: MZ ciler buraya::cheeeeer
Eray sanada hayırlı olsun CARACAL'ın.Güle güle kullan grenajın asfalt görmesin:cat:
Cüneyt abiii::153::Motoru değiştirdin galiba 954 RR gördüm gibi geldi sanki :queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
caracal ve mz

caracal a yarın bınıcem ama sımdıden heyecan bastı
mz super motor headhunter dedıgın gıbı ersin in sayesınde bınsım 251 etz ye
super bı kacıs var motorda 3. vites gaza ac dokunmayla 60 ı gectı sonra bıraktım gazı hız felakettir ama cok yakmasa mz muhtemesem motor

arkadaslar caracalda ekranda vıtes gostergesı varmı bılen yazsın lutfen gercı yarın gorecez ama :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst