[Eskişehir - MT]

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
herkeze merhaba ben de esk. liyim inş. kısa zamanda motor alıp aranıza katılacam:) (tabi kabul ederseniz)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
nizumilhayis:)Döndün demek geriye.Özlettin be kendini:mrgreen:

sağol Hayati abicim. ara sıralığına da olsa döndüm bakalım :bounce:

nizumilhayis bu kelime süper olmuş. teşekkür ederim abicim :rendeer:

Aytaç abla tekrar hoşgeldin... :)

Hoop millet 2.sayfaya düşüyoruz... :mrgreen::mrgreen:

hoş bulduk Gökhancım :rendeer:

fanta konseri bana yetmemiş yaw. bir kaç konser daha olsa da gitsek :queen:

hoş geldin aytaç,,,,,:rendeer:

hoşbuldummm teşekkür ederimmm :rendeer:

aytaç hoşgeldin :)
bende hoşgeldim.:)

hoş buldum Hamit :rendeer: sen de hoş geldin :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm eskişehir,, bugün erayla ,, kızılinler,, musaözü ,, gezimizin fotoğraflarını hazırlayıp en kısa zamanda aktarıcağım,,, herkese ii geceler,,
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bugun farukla bizimde canımız sıkıldı ve biraz gezelim dedik..

500km tuttu tamı tamına:):)


Shot with FinePix F450 at 2007-07-22


Shot with FinePix F450 at 2007-07-22


Shot with FinePix F450 at 2007-07-22


Shot with FinePix F450 at 2007-07-22

bu da iznikten:)

Shot with FinePix F450 at 2007-07-22


bozüyük
inegöl
bursa
mudanya
gemlik
orhangazi
yalova
iznik
yenişehir
inegöl
eskişehir
:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
süperdi bugün murat abiyle yapdığım en güzel gezi oldu sonra gine gemlik ondan sonrada abant gezisi var teşşekkürler mırtd:):):):)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bizim de Sarıcakaya + Muttalip maceramız oldu. Fazla yol yapmadık ama mideye 2.5 kilo pirzola indirdik. Herşey için ismail ve ahmet 'e teşekkürler.... :cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Bizim de Sarıcakaya + Muttalip maceramız oldu. Fazla yol yapmadık ama mideye 2.5 kilo pirzola indirdik. Herşey için ismail ve ahmet 'e teşekkürler.... :cat:

Estağfurullah abi.Ben teşekkür ederim sizlerle bu denli güzel bi gün geçirdiğim için.:rendeer:
Herşey iyiydi ama ben saf gibi kamerayı yanıma almayı nası unuttum hala onu düşünüyom:pr:
Ne güzel suda şipidik şipidik yüzdüğümüzü çekerdik,Cüneyt abim & İsmail abimin bir olup beni havuzun dibine uçurdukları anı çekerdik daha nicesi...:queen:
Ama olsun mangalın başında çektiğimiz fotolar da güzeldi,Cüneyt abi seni bekliyoruz hemen bas şu resimleri de görelim bakalım nasıllar:cat:

Hepinize 25 kere teşekkür ediyorum:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eskiden "siyalimuzin" diye bir üye vardı. Başlığı sürekli aktif tutar. Yeni gelen arkadaşlarla diyalog kurar ve gruba katardı. Kendisi sosyal insandı. Üyeler arasında iletişimi sağlardı. Grubu da sürekli aktif tutarı... :farao:

Dostum aramıza Hoşgeldin. Başlığı takip et. Buluşmalar katıl. Görüşmek dileğiyle... :cat:
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
hocam ilimizce belli miktarlarda para toplayıp t-shirt bastırabiliriz:queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar üzülerek söylüyorum ki,, fotoıları ekleyemiyorum,,nasıl bişeyler yapmam gerektiğini bilen varsa,özelden msj atsın,,
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
çektiğin fotoları imagesha.ck a upload et( . yok) linkleride buraya koy yeter :)
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
yeri değil ama 3750 ytl ye en uygun hangi naked alabilirim (plaka ruhsat mont kask vs dahil olmalı) ::sos::
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
gezen gezene şuraya bakın gel keyfim gel :queen:

ama haberleşme falan filan hiç yok :farao:

eee Volkan ben olsaydım böyle olmazdı işte :salut:

M.K. hoş geldin sefa getirdin :rendeer: ama eli boş gelmişsin :p

ilk gün hoş geldin merasimini beylere bırakmak istemiştim. yanlış anlama sakın :cat:

en kısa zamanda motosikletine kavuşman ümidi ile ::meleeek:

t-shirt olayı için bir ara kendimizi çok parçaladık ama sen gir devreye.
en kısa zamanda yaptırın grup ile t-shirt şapka falan :cherry:

torento dün konu dışındaki topiğini gördüm. gece yarısı senin için link aradım.
ama içime sinen bir açıklama yapamadığım için bir şey yazamadım ::saad::

en kısa zamanda fotoları bekliyoruz :wiinkk:

ya da sen bana gönder ben küçültüp koyayım siteye ::sm_smile

Volkan çok güzel foto küçültüyorum dimi ::dalga::

bu arada Mterayes takma kafana al benim limuzini gir direksiyon sınavına ::xrock::

ozi de iyi akşamlar demiş kaçmış. neyse sana da iyi akşamlar ozi :bounce:

bu arada sarı kafaları 25 karakteri doldurmak için koyduğun gözümden kaçmadı ::blusssh:

ya neyse ben yine çok çene çaldım. hayden hepinize iyi sürüşler :thumleft:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695


sanırım oldu ,, yardımcı olan herkese çok teşekkürler,, bu saat te forumda kimse yok ama herkese iyi geceler,,, fotoların devamı yarın... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
60
Nizumilhayis bacım sen gittiğinde birşey yazmadım ve seni aramadım. Çünkü döneceğini biliyordum. Kolay mı öyle kopup gitmek. Burda seni seven bi ton adam var.
Aslına bakarsan geçenlerde ben de siteye dair bi kopukluk:) yaşamaya başlamıştım. Ayvalıkta tatildeyken siteden kız arkadaşın biri (zaten bi tane) aradı ve Fanta gençlik festivaline davet etti. Araması çok müthişti biliyor musun.. Hatırlanmak ve sevilmek güzel...
Şunu bil, o telefon numarasını taşıdığın sürece bu sitede 1 hafta aradan daha fazla yazmamazlık edemezsin. Arar neredesin diye başının etini yerim haberin olsun...:mrgreen:
Cüneyt sana, Volkan'a ve diğer arkadaşlara hafta sonu hayırlı yolculuk diliyorum. Sizinle gelmeyecek arkadaşların gidilebilecek yer saymalarına aldırmayın. 3 günde anca o kadar olur. Sonra Efes'in neyi var... Elin gavurları taa nerelerden gelip geziyo. Biz de göreceğiz tabi.En azından Mudanya'dan daha cazip.:wiinkk:Denizse Kuşadasında var, ortamsa Kuşadası'nın barlar sokağı... Bir de Engin kardeşime Pamukkale'yi gezdirirseniz süper olacak. 3 günde olay budur. Saygılar... :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst