[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
slm arkadaşlar bugün 6.30 otobüsü ile eskişehire yolaa çıkıyorum pazara kadar ordayım kısmet olursa sizlerle görüşmek ve tanışmak isterim.......

Şimdiden hoşgeldin.Burayı takip et. Toplanmaları buraya yazıyoruz! :cat:

kuşadası,muğla,bodrum,marmaris,fethiye,gökçeada,ören,milas,ölüdeniz........

daha sayayım mı?

efese gidip sabahtan akşama kadar 900yıl önce yaşayan adamların tuvaletlerini yaptıkları yerleri incelemekten iyidir:queen:

Sayma... :p Hatta sen yazma... :cherry: Cüneyt abinin dediği gibi bize katılırsan belki rotada ufak değişiklikler olabilir...:bounce:

--- --- ---
Rotada son durum ;



Mola yerlerini kırmızı çapılarla belirttim!!!

*Kütahya'da yakıt ikmali yapar, depoları tekrar fulleriz...
*Dumlupınar yakınlarında aziz şehitlerimizle helalleşmeden geçmek olmaz. :cat:
*Uşak'da yorgunluğu atmak için simit&çay güzel gider.
*Kula'ya varmadan güzel bir tesis var. Cüneyt abi daha iyi bilir. Orada yemek yenilebilir.
*Salihli üzüm&ekmek için ideal bir yer.
*İzmir'e girmeden Belkahve yorgunluğumuzu atacaktır.:cat:
*Sonra zaten otobana çıkıyoruz. Devamı gelir..... :p

Aytaç tekrar merhaba. Arada bir göster yüzünü... Hatırlat bize burada olduğunu :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
foruma dönmene sevindim kardeşim MT ye yeniden hoşgeldin

teşekkür ederim Bora hoşbuldum. Carrefour da karşılaşmak güzeldi :rendeer:

Aytaç tekrar merhaba. Arada bir göster yüzünü... Hatırlat bize burada olduğunu :rendeer:

tekrar merhaba Volkan :rendeer: merak etmeyin buralardayım :bounce:

bir şeylerin dozunu ayarlamam tam 1 haftamı aldı :cherry:

mutluyum dedim, hayatımda değişiklikler oluyor dedim ama sanırım orta yolu buldum ::pembe::
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Carrefour da karşılaşmak güzeldi

Sağol kardeşim seninlede karşılaşmak güzeldi grubumuzda sarı kıyafet giyen arkadaş abd'den yeni geldi esk'i gezdirelim dedik kendisi aslen eskişehirli yıl sonunda rusyada yapılacak dünya şampiyonasına hazırlanıyor bi geldik kitlendi fast food bakıyorlar bunlarda nerden çıktı gibisinden :mrgreen:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
23
Aytaç abla tekrar hoşgeldin... :)

Hoop millet 2.sayfaya düşüyoruz... :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
en sonun 7 temmuz sınav sonuçları açıklandı

a2 den 95 alarak gectim akü sorusuna kafam bozuldu akü nün üzerie pislik dolunca akü boşalırmı hiç oksitlenmesiyle boşalır benim ve bütün ustaların bildiği gibi

neyse 4 ağustos ta yapılırsa direksiyon sınavı en geç 10 ağustos ; 11 ağustosta yapılırsa 15 ağustos hayırlısı olsun biz hele bi alalımda kanuni caracal beni bekliyoooooooooooooooooooooo:queen::cat::cherry::cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
aytaç hoşgeldin :)
bende hoşgeldim.:)3 gün olarak planladığım güney sahilleri gezim 5 gün sürdü.4 teker ve arada kiralanan 2 tekerlerle topla 1700 km civarında yol yaptık.

volkan, gezinizin ayrıntılarını öğrenmek için seni cepten rahatsız edeceğim bi ara.:)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
merhaba mt26
motorlu taşıtlar vergisi nereye yatırılıyor ??


trafik 83
ilkyardım 93
motor_a12 100 ile sonçlandırmş bulunuyorum sınavı :) gel direksiyon sınavı gelll !
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Tebrik ederim uğur abicim:rendeer:
Direksiyonu hiç dert etme onu da halledersin sen ben sana güveniyorum:cat:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
ne oldu bu mt ye herkes secimeodaklanmış anlaşılan yarın secim sonrası plan yapan varmıdır.takılalım diyen varmıdır.bir sorayım öğreneyimdedim.haberleşim isterim.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
hayırlı UĞURlu olsun
allah direksiyonda zihin açıklığı versin.
UĞUR ehliyetli olsun...
Herkese iyi akşamlar iyi sürüşler...
İstasyondan herkese sevgiler....
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
nerde bu millet yhaaaaaaaa.:silent:
heeeeey kimseden ses duyamıyorum

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
headhunter251, _Si_BeMoL_

Eren abi nerdeler yaa:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kactı herkes bıyerlere...secım heyecanı sardı mılletı :)
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm eskişehir mt . bizde cafe motorcusu olduk:p bugün ismail engin faruk volkan okey çevirdik ayrıca ben 2. motorumu aldım scootercu olduk artık hıza son:queen:yarın ismail engin ve ben belki volkan sakarılıcalarına yüzmeye ve piknik yapmaya gidecegiz 11.00 de muttalıpda bulusuyoruz etler ismailden:p gelmek isteyen arkadaşları bekleriz
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ağustos direksiyon sınav tarihini bilen varmı

eveeeet bu kadar takılmanın ardından gidip oy verme zamanı geldi
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi taktınız direksiyon sınavına. Aşağı direksiyon sınavı , yukarı direksiyon sınavı. Sürücü sınavı, ehliyet sınavı. B fiyatı , A2 tarihi...

Ehliyet alınca sizden çok sevinecem ben...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direksion sınawından korkmayın lem :)
bız sınawa gırerken kendı motoruyla sınawa gıren bırı motoru yatırdı hemen kostu kaldırdılar motoru adamda sınawına bastan basladı ve bıtırdı..sınawdan kaldıgınıda sanmıyorm..zaten ısteyen ıstedıgı motorla gırebılıyo onun ıcın ısı garantıye alın ya kendı motorunuzla yada scooterla gırın olsun bıtsın :) sınawa scooterla gırmek ısteyenlere scooter temın edılır :p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
:mrgreen: Evet. Araç parkımızda Scooter mevcuttur. İsteyene sınav motoru olarak temin edilir... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst