[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elweda meyhaneci artık kalamıyorum bır baskayım bu aksam sarhos olamıyorum..
aynı kadeh aynı mey bır tat alamıyorum allahım bu nasıl sey sarhos olamıyorum...
ne gokte ne yerdeyım..bır garıp seherdeyım..asıkmıyım ben neyım..sarhos olamıyorum..

bıtanesın sen zekı muren :rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
merhaba eskişehir mt. belki sürekli belki geçici olmak üzere hoşçakalın demek istiyorum.

artık bırakın üye olarak mt ye girmeyi bir zaman için misafir olarak bile girmemeye şartlandırdım kendimi.
şimdilik bu son yazımda smile bile kullanmayacağım. aslında uzaklaşmamın sebebi ne iş ne başka bir şey.
sebep benim. karşıma birisi çıktı. aslında seçimi bana bıraktı
ama kimse kırılmasın istedim. orta yol olarak da sizlerden tam olarak kopmadan, kırk yılın başı da olsa ara
sıra görüşerek bu serüvene son vermeyi uygun gördüm. eğer başarabilirsem artık iki kişiye göre hareket
etmem gerekiyor
. ama her şeyi zaman gösterecek. umuyorum ki onunla mutlu olacağım. ama sizleri de
unutmayacağım. limonu, şehir turunu, konserleri, muhabbetleri, aynı şeylere gülüp aynı şeylere ağladığımızı
unutmayacağım. aslında ismailin de dediği gibi sessizce kaybolup gidecektim ama işte yüreğim el vermedi.
aslında hepinize dair söyleyebilecek şeylerim anılarım var.
engin leydin sizi unutmayacak mesela. abla diyenlerinizin abla deyişi kulağımdan gitmeyecek. bakın yine
kaptırdım kendimi. aslında evet evet abartıyorum. çünkü benden kurtulamazsınız. iş hayatı beni şehir dışına
savurmadığı sürece çarşıda falan karşılaşırız. koşar gelirim yanınıza. ama eskisi gibi olmayacak o yüzden bu
yazdıklarım. o yüzden bu sıkıntım.
sizden isteyebileceğim tek şey
mutlu olmam için bana şans dilemeniz. az önce volkan mesaj attı. cevap bile yazamadım. halden anlayın
n'olur. biliyorum hayallerimiz vardı. pankart yaptıracaktık, poster yaptıracaktık, bayanlar katılacaktı
aramıza, t-shirt, şapka bastıracaktık, bileciğe kütahyaya kahvaltıya gidecektik. offff daha neler neler.
neyse bu kadar gözyaşı ve hüzün yeter. dinlediğiniz için teşekkür ederim. hepinize iyi sürüşler. hoşçakalın.

SÖYLENEBİLECEK VE SENİ VAZGEÇİRMEYE ÇALIŞACAK O KADAR ÇOK ŞEY YAZABİLİRİM Kİ
Ama ne çare ki artık okumayacağını MT ye misafir olarak bile girmeyeceğini yazmışsın..Yinede belki okuyan biri sana iletebilir düşüncesiyle yazıyorum...
Benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu.
Çünkü ben Aytaç'ı fikri hür vicdanı hür,özgüveni tam bir öğretmen adayı olarak tanıyordum...Siyah limuzin şarampole uçtu...
seni anlayabilirdim; eğer bizlerden birinin yazdıklarına kızsaydın,veya hayat felsefeni yaşam tarzını değiştirmeye karar verseydin kararına saygıda duyabilirdim..
Ama hiç kusura bakma yukarıda yazdıklarını okuyunca kararının saygı duyulacak bir tarafını bulamadım..
Ayrıca sana şans da dileyemiyorum biliyorum ki;başkasını mutlu etmek için kendi ideallerinden fedakarlık edenler mutlu olma şanslarını tamamen kaybederler...Aytaç hiç darılma gücenme DOST ACI SÖYLER..
Sen bu düşünce yapısıyla malum şahıs istedi diye motosiklete binmektende vazgeçersin..
bu aşamada sana tek söyleyebileceğim yolun açık olsun..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
İnanın Aytaç ablamı vazgeçirmek için çook ama çook uğraştım..
Ama o böyle bir karar aldıysa onun arkasında olmamız gerek..
Şunları söylemek istiyorum. Burdur-MT olarak sayımız çok az.
5 veya 7 kişi toplanabiliyoruz. Ama arkadaşlar her buluşmada
Eskişehir-MT'den bahsediyoruz. Sizin kadar güzel, sizin kadar
organize bir ekip daha görmedik diyoruz. Önemli olan kişi sayısı
degil, biz bile Burdur-MT 2 kişi ile bile toplantı yapıp, muhabbet
ediyoruz. Bu sitede kurulan arkadaşlıkların gelip, geçici olduğunu
sanmıyorum.. Çünkü 2 tane olmasa da 1 tane ortak yanımız var..
MOTOSİKLET TUTKUMUZ..

Hepinize iyi sürüşler diliyorum..
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
İnanın Aytaç ablamı vazgeçirmek için çook ama çook uğraştım..
Ama o böyle bir karar aldıysa onun arkasında olmamız gerek..
Şunları söylemek istiyorum. Burdur-MT olarak sayımız çok az.
5 veya 7 kişi toplanabiliyoruz. Ama arkadaşlar her buluşmada
Eskişehir-MT'den bahsediyoruz. Sizin kadar güzel, sizin kadar
organize bir ekip daha görmedik diyoruz. Önemli olan kişi sayısı
degil, biz bile Burdur-MT 2 kişi ile bile toplantı yapıp, muhabbet
ediyoruz. Bu sitede kurulan arkadaşlıkların gelip, geçici olduğunu
sanmıyorum.. Çünkü 2 tane olmasa da 1 tane ortak yanımız var..
MOTOSİKLET TUTKUMUZ..

Hepinize iyi sürüşler diliyorum..
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum..

25 kere HELAL OLSUN :cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
arkadaşlar kumladan herkese selamlar olsun.....
valla yazacak bişi bulamıyorum...

yahya abim sonuna kadar arkandayım:cat:

aytaç ablaaaaa forumlara dönmen dileği ile sana bunları yolluyorumm:rendeer:
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Aytaç geri dönecek. Buna inanıyorum... :wiinkk:

bende öyle umarım......:pale:

İnanın Aytaç ablamı vazgeçirmek için çook ama çook uğraştım..
Ama o böyle bir karar aldıysa onun arkasında olmamız gerek..
Şunları söylemek istiyorum. Burdur-MT olarak sayımız çok az.
5 veya 7 kişi toplanabiliyoruz. Ama arkadaşlar her buluşmada
Eskişehir-MT'den bahsediyoruz. Sizin kadar güzel, sizin kadar
organize bir ekip daha görmedik diyoruz. Önemli olan kişi sayısı
degil, biz bile Burdur-MT 2 kişi ile bile toplantı yapıp, muhabbet
ediyoruz. Bu sitede kurulan arkadaşlıkların gelip, geçici olduğunu
sanmıyorum.. Çünkü 2 tane olmasa da 1 tane ortak yanımız var..
MOTOSİKLET TUTKUMUZ..

Hepinize iyi sürüşler diliyorum..
Saygı ve sevgilerimi gönderiyorum..

Serhat kardeşim ekibimizin güzelliği nedeniyle üzülüyor ve kızıyorum Aytaç'a..
Bu güzelliğe arkanı dönebilmek yanlışa yüzünü dönmek demektir .....
Yanlış bir karar alan sevdiğimiz bir arkadaşımızıda desteklemek yanlışa katkıda bulunmaktır....
arkadaşlığın gereğide doğruları bulmak ve ona yönelmek , yönlendirmektir...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
53
Genelde int bulamamam nedeni ile takip sıkıntısı yaşıyorum. Şu an kazara internet bulunca. Önümde bu yazıları buldum.
Aytaç, mutulu olman dileklerim ve dualarımla. Zaten arkadaşlığın nedeni illaki site, zaman ve sohbet paylaşımı değildir. İletişimsiz de olsa sen de diğer MT26 da kalbimdesiniz. Sağlık mağlık olsun.
Saygılarımla...
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
engin leydin sizi unutmayacak mesela


majesten de seni unutmayacak leydimmm:rendeer::rendeer::rendeer:


burada sanal arkadaslıkları gerçek dostluklara dönüştürdük. bu dostlugumuz bir agac ve yaz mevsimi bitti. aytac sonbaharda dökülen bir yaprak gibi aramızdan ayrıldı.
ama yapraklarını döken agaclar yaz gelince yeniden yeserir.
aytac bize bu yaz mevsimini tekrar yasat olur mu..

seni seviyoruzzz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Aytaç geri dönecek. Buna inanıyorum... :wiinkk:
Bende öyle düşünüyorum ama... :salut:
bende öyle umarım......:pale:

Serhat kardeşim ekibimizin güzelliği nedeniyle üzülüyor ve kızıyorum Aytaç'a..
Bu güzelliğe arkanı dönebilmek yanlışa yüzünü dönmek demektir .....
Yanlış bir karar alan sevdiğimiz bir arkadaşımızıda desteklemek yanlışa katkıda bulunmaktır....
arkadaşlığın gereğide doğruları bulmak ve ona yönelmek , yönlendirmektir...

toronaga bilemiyorum. Doğrusu gerçekten üzüldüm. Ama inanın bana kendince böyle bir karar aldıysa çoook mantıklı bir sebebi vardır.. Umarım anlatabilmişimdir.:pale:

burada sanal arkadaslıkları gerçek dostluklara dönüştürdük. bu dostlugumuz bir agac ve yaz mevsimi bitti. aytac sonbaharda dökülen bir yaprak gibi aramızdan ayrıldı.
ama yapraklarını döken agaclar yaz gelince yeniden yeserir.
aytac bize bu yaz mevsimini tekrar yasat olur mu..

seni seviyoruzzz.
olay budur..:cat:
Aytac Dön Aramiza.seninle Farkliyiz...seninle özeliz Biz..
inş. dönecek kardeşim.:silent:
Genelde int bulamamam nedeni ile takip sıkıntısı yaşıyorum. Şu an kazara internet bulunca. Önümde bu yazıları buldum.
Aytaç, mutulu olman dileklerim ve dualarımla. Zaten arkadaşlığın nedeni illaki site, zaman ve sohbet paylaşımı değildir. İletişimsiz de olsa sen de diğer MT26 da kalbimdesiniz. Sağlık mağlık olsun.
Saygılarımla...

inş..:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Ben, ne diyeceğimi bilemiyorum:silent:.İnş. dönecektir aramıza ne bileyim yapamaz o bizsiz, dayanamaz kesin döner diyebilmek isterdim ama inşaallah demekten başka bişi diyemiyorum...:salut:

UZANIP TUTUVER ELİMİ BİRGÜN,UTANIR DİYEMEM.NE OLUR GERİ DÖN
Sezen AKSU
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
yarın saat 12:00 hasan polatkan migros önü
ben gökhan ve cüneyt abi kütahya ılıcalarına hareket edeceğiz
hareket saati 12:10
ilgililere duyurulur...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Pazar , Saat 05.45 ...

Eve yeni girdim.

Home Sweet Home :p:p

Pazar , Saat 06.37 ...

450 km 4 teker sürdüm. Yorgunluk yok ama uyku da yok. :mrgreen:

Kahvaltı yapıyorum....

Aytaç :pale: Nerdesin yaaa :thumright:salut::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yarın saat 12:00 hasan polatkan migros önü
ben gökhan ve cüneyt abi kütahya ılıcalarına hareket edeceğiz
hareket saati 12:10
ilgililere duyurulur...

dün oradaydık yanımızda bayan arkadaşlar olduğu için harlek'in havuzuna girdik 10 ytl fazla verşn harlek'e çıkın derim ben çok daha temiz ve nezih bir ortamı var aşşağıdaki havuzlar yaz sezonunda genelde kirli oluyor giden arkadaşlara iyi eğlenceler...
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
38
aytaç hayatının gerikalanında başarılar insallah senin için hayırlı olur. baylar ve bayanlar ne oluyorsunuz ya ne bu boyle yazmam etmem saçmalıkları biz bir grubuz ve burada buluşuyoruz burada birbirimizin ne yaptığını görüyoruz okuyoruz eşlik edip yardım ediyoruz biraz kendinize gelin ve çocukluk yapmayın
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
harlek cok ıyıdır

bu ayın sonunda caracal ım gelıyyooooooooooo agustos 15 en gec ehliyette elımde geceler bekleyın beniiii

pazar gunlerı de mesai yaptıgımz için katılamıyoruz gezilere seney ersin le ( torento) beraber inşallah
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
şu an eskişehirdeyim.yarın allah nasip ederse ankaraya yola çıkıcam.kendinize ii bakın
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
---

::lac:: Sessizlik... :sunny:

---


bu kadar sessizlik pek hayra alamet değil.:cyclopsaneskiden günde 2-3 sayfa ilerleyen forum ,şimdilerde neredeyse haftda 1 sayfa anca ilerliyo. acaba bu foruma yazanların hiçbiri eskişehirli değilmiydide, yaz başlayınca herkes arazi oldu anlamadım.:silent:Galiba forumu sürükleyen, lokomotif görevi gören Aytaç 'mıştı. O bi ayrıldı , millette sanki bunun olmasını beklermiş gibi devamını getirdi. :farao:neredeyse hergün forumu şöyle bi kontrol ederim ama muhabbet falan hiçbişey dönmüyo.bu yüzden yazacak bişeylerde bulamıyorum.Noluyo arkadaşlar , Eskişehir MT harakiri mi yapıyo. kendi sonuna doğrumu gidiyo. :salut:Yoksa bizde TV deki dizi filmler gibi SEZON FİNALİ yaptıkta benimmi haberim yok.:silent::silent: Ama motorcuların sezonu daha yeni başlamıştı yaw.:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst