[Eskişehir - MT]

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
head hunter

halime sukretmemele ne alakası var bız 20 yasımızda anca aldıkbız 8 ay bekledık b-a2 ıcın sende bekle
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selam Millet.Nbr?:)
Aldığım son dk kararı ile yarın yola çıkıyorum. :cyclopsan
Listede şu anda Çorum, Kırıkkale, Amasya var.; Samsun ve Tokat'da düşünüyorum...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Abacım aklıma gelmedi değil video işi,geldi ama motordan indikten sonra yani daha doğrusu eve girdikten sonra geldi:pr:zaten ben o heyecandan pek bişi düşünemedim müthiş bir ses arkandan geliyo ve sen deliler gibi uçarcasına basıyosun mannyak bişi:bounce:

hakkatten yaw biz de umut ile bindik accayip bişi bu makinalar :cherry:

Aldığım son dk kararı ile yarın yola çıkıyorum. :cyclopsan
Listede şu anda Çorum, Kırıkkale, Amasya var.; Samsun ve Tokat'da düşünüyorum...:cat:

Volkan bu plan nereden çıktı yaaa :salut:

arkadaşlar bugün birkaç okul ile görüşmemden dolayı aranıza katılamadım.
kusura bakmayın dileklerimi buradan da iletmek istedim.
hepinize iyi sürüşler :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
aynurroe0.jpg


Bu güzel kızla kaçıyorum şehir dışına...

Kendisine İngilizce şiir okudum. Daha yarısına gelmeden "KAÇALIM" dedi.. :queen: :p

:bounce::bounce:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
:)
Hayırlı yolculuklar.bende cuma günü saat 12.00'da güneye iniyorum :) toplamda 1500 km civarı yol yapmayı hedefliyorum.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
O na farsça,lehçe,ibranice,Moğalca,Tatarca,Eski ve yeni "MO" ca vs. bildiğim bütün dillerden şiir okudum ama yine de ben motora binmem diyor.:queen:
Kendisini bi çukura atıvericeğimden korkuyor.Aslında haksızda değil hani:wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
off kafayı yicem ben ya herkez gidiyo ehliyet de var tabi kafanız rahat gezin bakalım...gitdiğiniz yerden bi daha dönmeyin ama:pr: biz hala çalışıyoruz ama nereye çalışıyoruz bilmiyorum


herkeze hayırlı yolculuklar kazasız belasız hedeflediğinz yere ulaşır ve kazasız belasız geri dönersiniz...hadi bklm allaha emanet
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
aaaaaaaah ah ingilizcemiz var ama ehliyetimiz yoq:mrgreen:.kalkıpta birilerine şiir okuyup biyerlerede götüremiyoz ne olcak bu halimiz faruk:salut: hadi sen gene iyi kaydoldun kursa, ehliyeti bi aliim tekirdağa gitcem inş. :queen:
Sana hayırlı yolculuklar dilerim Volkan abicim inş. kazasız belasız gider gelirsin dualarımız seninle:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Kendisini bi çukura atıvericeğimden korkuyor.Aslında haksızda değil hani:wiinkk:

Hayati abicim sana artçı olmak için 2 kere düşünmek gerekiyor galiba :cherry:

aaaaaaaah ah ingilizcemiz var ama ehliyetimiz yoq:mrgreen: ehliyeti bi aliim tekirdağa gitcem inş. :queen:

en kısa zamanda ehliyette olur inşallah ahmet :bounce:

ama aklıma bişi takıldı. :cyclopsan tekirdağda ingilizce şiir bekleyen kim var ki :silent:

:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
mterayes yok hayır mavi bir kot montla binmedim.
korumalı montumu giymediğim zamanlarda genelde kahverengi tarzı bir kot ceket giyerim :bounce:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
offfffffffffffffffffffffffffffff offffffffffffffffffffffffffffffff içim sıkılıyo beee:pr: çalış babam çalış nere kadaryaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faruk bu gısıle calısan bı tek sen kalcan..bugun olan olaydan sonra benıde atarlar heralde ısten :queen:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
bişey olmaz parçam...

ya bugünlerde benim asgerlik duygum kabardı 2 sene geçmez şimdi:silent:
www_antoloji_com_539660_431.GIF
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
gerçek aşk budur.
Bir kız ve bir delikanlı,bir motorsikletin üzerinde 180 km hızla gidiyorlar ve aralarında şöyle bir konuşma geçiyor;
Kız : Lütfen yavaşla,ben korkuyorum
Delikanlı : Hayır,bak ne kadar eğlenceli
Kız : Lütfen,lütfen,çok korkuyorum
Delikanlı : Peki,beni sevdiğini söyle
Kız : Seni çok seviyorum,lütfen yavaşla
Delikanlı : Şimdi de bana sıkıca sarıl
Kız delikanlıya sıkıca sarılır
Delikanlı : Kaskımı alıp,kendine takar mısın? Başımı çok sıktı.
Ertesi gün gazetelerde şöyle bir haber çıktı: Motorsiklet kazası; Motorsiklet,fren arızası nedeniyle,bir binaya çarptı.Üzerindeki 2 kişiden sadece biri kurtuldu.
Gerçek ise şöyleydi;Yolun yarısında,delikanlı frenleri bozulduğunu anlamış ama bunu kıza belli etmek istememişti.Bunun yerine,kızdan kendisini sevdiğini söylemesini istemiş ve kendisine son defa sarılmasını
istemişti. Sonra da kendi ölümü pahasına,kızın başlığı takmasını ve hayatta
kalmasını sağlamıştı...is-maill...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst