[Eskişehir - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
beyler siz kendinizi yıpratmaya devam edin :jocolor: ismail bu harika bir hikaye. sonu kötü bitmiş ama

Allah herkese böyle aşk nasip etsin ::thanks:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
ismail abi çok eskidi bu hikaye yaw:p palaşım için teşekkürler genede.
şuan inegöldeyim.yarın motorumun fenni muayenesini yaptırdıktan sonra sibop ayarlarına baktırıcam.yarın işlerim biterse cuma günü kumlaya gitmeyi planlıyorum.sonrası nasip bakalım...kendinize ii bakın.......
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ewet bence de eski bi hikaye bu.. ama hatırlattığın için saol,,,,
şöyle bişey var aslında bu hikaye de ,,
ben adamın yerinde olsam ,,ve o kadar da aşık olsam kesinlikle o motoru durdururdum,,
hikaye yi yazan zaten saallamış, ama biraz fazla olmuş...
zaten hikaye işte,, yaşanmış yada yaşanması mümkün olaylardır...

bende uzun zamandır yazmıyordum,, şimdi böyle bi hikaye muhabbetine neden bu kadar uzun yazdım ,,, bende anlamadım ..:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Abicim gözlerim doldu yaa müthiş bi hikaye birden o sahne gözümün önünde canlandı paylaşım için teşekkür ederim abicim:rendeer:
abacım tekirdağda ingilizce şiir bekleyen biri yok ama hayat bu olmaz diye de bişi yoq :queen:eee genciz ne de olsa:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
süpeer be

isterse 1 aylık isterse 1 yıllık isterse 100 yıllık olsun arkadaslar erkek bayan farketmez boyle bır fedakarlıgı kım yapar yorum beklıyorum yemın edıyorum cok duygulandım gozlerımden yas geldı nerdeyse efsane denır buna

bizim yan komsunun 100 le gıderken fren telı kopmus yzf le gıderken (yamaha ) motor frenıyle durmus cocugun hıcmı aklına gelmemıs

isterse 1 aylık isterse 1 yıllık isterse 100 yıllık olsun arkadaslar erkek bayan farketmez boyle bır fedakarlıgı kım yapar yorum beklıyorum yemın edıyorum cok duygulandım gozlerımden yas geldı nerdeyse efsane denır buna

bizim yan komsunun 100 le gıderken fren telı kopmus yzf le gıderken (yamaha ) motor frenıyle durmus cocugun hıcmı aklına
gelmemıs


ulen yenıden okudum farkına vardım bugun sabahtan beri bisikletin frenlerıyle ugrastım gıdıp yzf nı dısk frenlerı de telli yaptım ıyımı :cherry::mrgreen::mrgreen:

frenın hıdrolıgı bosalmıs seklınde degıstırıyorum:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
merhaba eskişehir mt. belki sürekli belki geçici olmak üzere hoşçakalın demek istiyorum.
bakıyorum da muhabbetleriniz bazen uyumlu bazen kopuk devam ediyor.
ama durmak yok. tam gaz devam. gaz dediysem sakın hız yapmayın.
artık bırakın üye olarak mt ye girmeyi bir zaman için misafir olarak bile girmemeye şartlandırdım kendimi.
şimdilik bu son yazımda smile bile kullanmayacağım. aslında uzaklaşmamın sebebi ne iş ne başka bir şey.
sebep benim. gece yarısı abarttım msn de. ismail ile enginin başını şişirdim. son anda pc yi kapatmıştım
ama içime sinmedi. açtım ve hepinizle paylaşmak istedim. karşıma birisi çıktı. aslında seçimi bana bıraktı
ama kimse kırılmasın istedim. orta yol olarak da sizlerden tam olarak kopmadan, kırk yılın başı da olsa ara
sıra görüşerek bu serüvene son vermeyi uygun gördüm. eğer başarabilirsem artık iki kişiye göre hareket
etmem gerekiyor. ama her şeyi zaman gösterecek. umuyorum ki onunla mutlu olacağım. ama sizleri de
unutmayacağım. limonu, şehir turunu, konserleri, muhabbetleri, aynı şeylere gülüp aynı şeylere ağladığımızı
unutmayacağım. aslında ismailin de dediği gibi sessizce kaybolup gidecektim ama işte yüreğim el vermedi.
sizlerle bir şeyler paylaşmaya alışmışım. ama geri dönersem biliyorum ki kapınız açık. şunu da söylemem
gerekiyor ki; önemli günlerde ya da herhangi bir gün ortasında iyi ya da kötü ne olursa beni haberdar edin.
ama hep iyi haberler verin bana. ahmete de söylemiştim. tekinizin kılına zarar gelse içim acır. yollarda
dikkat edin. kask takmayanınız olursa taktırın. ( ismail kasksız bindiğin an ben geleyim aklına ve aytaç
olsaydı "kask kafana çabuk." derdi diye düşün. ) aslında hepinize dair söyleyebilecek şeylerim anılarım var.
engin leydin sizi unutmayacak mesela. abla diyenlerinizin abla deyişi kulağımdan gitmeyecek. bakın yine
kaptırdım kendimi. aslında evet evet abartıyorum. çünkü benden kurtulamazsınız. iş hayatı beni şehir dışına
savurmadığı sürece çarşıda falan karşılaşırız. koşar gelirim yanınıza. ama eskisi gibi olmayacak o yüzden bu
yazdıklarım. o yüzden bu sıkıntım. burdurdan serhat istanbuldan öymen bile msn den vaz geçirmeye
çalışıyorsa, bir şeyler paylaşmışız mt de demektir. ama benim seçimim. sizden isteyebileceğim tek şey
mutlu olmam için bana şans dilemeniz. az önce volkan mesaj attı. cevap bile yazamadım. halden anlayın
n'olur. biliyorum hayallerimiz vardı. pankart yaptıracaktık, poster yaptıracaktık, bayanlar katılacaktı
aramıza, t-shirt, şapka bastıracaktık, bileciğe kütahyaya kahvaltıya gidecektik. offff daha neler neler.
neyse bu kadar gözyaşı ve hüzün yeter. dinlediğiniz için teşekkür ederim. hepinize iyi sürüşler. hoşçakalın.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen yazma o yazmasın bende yazmıyım sonra eskısehır MT yalan olsun forum sayfalrında kaybolsun gıtsın..bumuydu yanı eskısehır MT??? cok kırıldım cokk...:salut:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
bende yazmıyım dicem ama nerden geldi diceksiinz???ben olsam bende ole derim yani.neler olduğunu anlamıorum.elini ayağını çekio millet.BELKİDE HERKESE GEREKLİ İLGİ GÖSTERİLMİODUR VEYA KAFASI UYUŞMAYANLAR ...........
nese boşverin bunları.aytaç ablam valla senin ne demek istediğini anlamadım:silent:
faruk sanana noluo olum... 2 gün yalnız kalınca bolemi oluo hemen......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umut
MSN MSN MSN !!!!
25 kere MSN....
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
internet yalann fani şeyler bunlar buraya yazıcağına aç telefonu konuş
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Zamanında aytaç sana anlatmak istediklerimi ya anlamış olmalısın yada başka birisi daha iyi anlatmış neyse herkes için hayırlıısı bencede bu net işi iş değil faruk sana katılıyorum kardeşim.....
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ne oluyor anlamadım , ya. aytaç ,, nie ayrılıyorsun ki,, uzaktan tanıdığım kadarıyla aşağı yukarı her yazılan a cvp veren en aktif üyeydin bence,,, üzüldüm ya,,:salut:
ne diyeyim ,, mademki son sözün elveda artık,, bütün güzelliklerin seninle olması dileğimle ,,,, herşey gönlünce olsun ,,
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
:silent: :silent:

siyahlimuzin' Alıntı:
karşıma birisi çıktı. aslında seçimi bana bıraktı
ama kimse kırılmasın istedim. orta yol olarak da sizlerden tam olarak kopmadan, kırk yılın başı da olsa ara
sıra görüşerek bu serüvene son vermeyi uygun gördüm. eğer başarabilirsem artık iki kişiye göre hareket
etmem gerekiyor. ama her şeyi zaman gösterecek. umuyorum ki onunla mutlu olacağım.

Tabiki senin mutluluğun bizler için daha önemli.
Eğer arkadaş çevrenden, bazı şeyleri paylaştığın insanlardan koparak , uzaklaşarak mutlu olabileceksen "güle güle" demekten başka çaremiz kalmıyor...

Kapımız sana her zaman açık... :cat:

:salut: :salut:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
şuan ne diyeceğimi bilemiyorum.
Asla Pişman Olacağın Bir Karar Verme!..
Bu benim hayat felsefemdir.Her an her durumda,niçin ve nasıl olduğu hiç önemli değil eğer ki bir derdin olursa her daim yanında oluruz gönlün ferah olsun ablacım:salut:
En çok neye yanarım bilion mu? "Sana Bi Sözüm Vardı;yerine getiremedim ya işte o beni...:pr:
:salut::salut::salut:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
niye aytaç

sen gelme o gelesın bu gelmesın ve eskısehır mt tarıh olsun neyse kendı bılecegın iş bye grş senı ne mutlu edecekse onu yap
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
Slm arkadaşlar. 1 haftalığına köye harman kaldırmaya gittim, geldim bide baktım mt de yaprak dökümü başlamış.hayırdır noluyo ya. milletin başına güneşmi geçti nedir anlamadım.Aytaç inşallah geri dönersin.daha YBR almadan nereye gidiyosun ki. Umarım verdiğin karar seni mutlu eder. ama bizleri mutsuz etti bunu bil.yollarda karşılaşmak ümidiyle öğretmenim.:salut:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
olmadı aytaç yakışmadı sana!
bunu başka şekillerde çözmenin mutlaka bir yolu vardır,ben senin bulduğun yoldan hoşlanmadım ama senin seçimin...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst