merhaba eskişehir mt. belki sürekli belki geçici olmak üzere hoşçakalın demek istiyorum.
artık bırakın üye olarak mt ye girmeyi bir zaman için misafir olarak bile girmemeye şartlandırdım kendimi.
şimdilik bu son yazımda smile bile kullanmayacağım. aslında uzaklaşmamın sebebi ne iş ne başka bir şey.
sebep benim. karşıma birisi çıktı. aslında seçimi bana bıraktı
ama kimse kırılmasın istedim. orta yol olarak da sizlerden tam olarak kopmadan, kırk yılın başı da olsa ara
sıra görüşerek bu serüvene son vermeyi uygun gördüm. eğer başarabilirsem artık iki kişiye göre hareket
etmem gerekiyor. ama her şeyi zaman gösterecek. umuyorum ki onunla mutlu olacağım. ama sizleri de
unutmayacağım. limonu, şehir turunu, konserleri, muhabbetleri, aynı şeylere gülüp aynı şeylere ağladığımızı
unutmayacağım. aslında ismailin de dediği gibi sessizce kaybolup gidecektim ama işte yüreğim el vermedi.
aslında hepinize dair söyleyebilecek şeylerim anılarım var.
engin leydin sizi unutmayacak mesela. abla diyenlerinizin abla deyişi kulağımdan gitmeyecek. bakın yine
kaptırdım kendimi. aslında evet evet abartıyorum. çünkü benden kurtulamazsınız. iş hayatı beni şehir dışına
savurmadığı sürece çarşıda falan karşılaşırız. koşar gelirim yanınıza. ama eskisi gibi olmayacak o yüzden bu
yazdıklarım. o yüzden bu sıkıntım.
sizden isteyebileceğim tek şey
mutlu olmam için bana şans dilemeniz. az önce volkan mesaj attı. cevap bile yazamadım. halden anlayın
n'olur. biliyorum hayallerimiz vardı. pankart yaptıracaktık, poster yaptıracaktık, bayanlar katılacaktı
aramıza, t-shirt, şapka bastıracaktık, bileciğe kütahyaya kahvaltıya gidecektik. offff daha neler neler.
neyse bu kadar gözyaşı ve hüzün yeter. dinlediğiniz için teşekkür ederim. hepinize iyi sürüşler. hoşçakalın.