EŞİYLE MOTOR SEVDALISI OLANLAR VAR MI? yoksa herkesinki karşı mı?

Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
Evli ve eşinden muzdarip olmayan arkadaşlardan muzdarip olanlara bir teklif bir biryerde evli çiftler olarak (nişanlı vs.de dahil) bir faaliyette bulunursak motore negatif bakan yengeleri kandıramazmıyız bu bişr fikir tabii

ne dersiniz


şöyle toplaşırız muhabbet felan..hııı hade bakalım yorumları alalım
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
valla benimki hiç itiraz etmedi ( bayan artçı almamam şartıyla ):p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
vallaha ben de ilerde ciddi bi ilişkim olursa kesinlikle motosiklet sevmesi gerekir die düşünüyorum
alırım sevgilimi cıkarız bi türkiye turuna beğenir hoşuna giderse basarım nikahı
hehehhe
haksızmıyım ????????
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
annem ve ben..ikimiz de iyi birer eşiz sanırım bu konuda..
di mi baba?
di mi skull?:p :p
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
bizim ailede de sorun yok. ama eş seçiminde motosiklet tercih sebebim bile olabilir. bazıları insanla motoru karıştırmayalım falan demişler. biz here motora binişimizde onların yürekleri hopluyor. bir bakıma biçok şeyden vazgeçiyoruz. eşim benimle bu heycanı paylaşmalı. bence. ona göre birini bulcam kendime.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
16
Eşimle ikimizde motor sevdalısıyız... Hatta ben daha tutkuluyum:)
Bir motorum yok henüz ama en kısa zamanda olacak...olmalı...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Evli değilim, ama çevremdeki bütün dişiler motosiklete karşı önyargılı. Ama bu önyargıları kendilerini arkama alıp gezdirene kadar sürüyor:cherry: Yani bu fobiden onları kurtarmak biraz da bizim elimizde...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
Ben daha yeni aldım motorumu.
Dün erkek arkadaşımla beraber ilk defa iki motor olarak dolaşmaya çıktık.
Gözlerindeki mutluluğu görmek dünyalara bedeldi :)
Hanımlar! O kadar da korkulacak, karşı koyulacak bir şey değil motorsiklet, merak etmeyin :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
mksar77' Alıntı:
elbette ve tabiiki! Jagli 125 -- bendede 250 cc JaWa lazer var 3 yıllık evliyim ve evlendikten sonra aldım 1994-model. çok memnunuz ama artık model yükseltmek için eşimin desteğiyle.. asya t-1 düşünüyoruz ve eşim özellikle hem fikiriz.. bu tutku yeni evlilik gibi motor tutkusuda bir evlilik bence.. bu konuda yardımcı olacak 150T-1 hakkında ve tabiki ilk göz ağrımız bordo lazer'e binince satmaktan vaz geçiyorum oda ayrı bir tutku oldu.. karar veriyoruz tamam diyoruz bu seferde alıcıyla buluşamıyoruzz tabiki ozamanda 150T-1 alamıyoruzz.. tavsiyelerinize ihtiyacım var.. asyaT -1 kullanıcıları eşim le karar verdik.. memnun musunuz.. ? selamlar.. herkeze iyi sürüşler...
gerçekten ayrı bi şey jawa motor sahibi olmak bende satılığa çıkardım ama bi yandan da satmıyım diyorum inşallah büyük bi evim olurda ilerde ilk göz ağrımı salonun baş köşesine dekor yaparım
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
Eşim Motor Almadan Evvel Benimle çok Tartişti Hatta Iş Surat Asma Noktasina Geldi Ama Motoru Aldiktan Sonra 2. Binişinde Bayildi şimdi Eve Geldiğimde Yemekten Sonra Hemen Binip Gezmek Istiyor Bazen Yorgun Oluyorum Ama Dinlemiyor:) Buna Da En çok Ben Seviniyorum Tabi
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
annem babam saolsunlar.. onlar arabadan çok motorla ilgileniyolar.. tabi bende bundan faydalanıyorum.. :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
valla ben eşimi ikna edemedim, gittim motoru aldim, sonra kuyumcunun yolunu tuttum, altın takıları görünce motora ses çıkarmadı :mrgreen:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
kuvva' Alıntı:
sevdirmeniz için öncelikle ona güven vermelisiniz hız asla olmamalı, onada kıyafetler yanar döner kasklar bayanlar ışıltılı şeyleri severler doğal olarak ondan sonra herşey yoluna girecektir.

Kesinlikle işin anahtarı burada bindiği zaman güvenmeli ve keyif almalı kasılıyor ve geriliyorsa işi çıkmaza sokarsınız. Ve en önemlisi motorunuzu temiz tutun kadınlar temizliği sevdikleri için gıcır gıcır parlayan bir motora daha başka bir gözle bakıyorlar:cherry:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
benim kız arkadaşımda sevmiyordu....o da karşıydı..ooooo ne kavgalar ettik..
sonra dinlemedim gittim aldım motoru...o da çok beğendi tabi..ama hala karşıydı...ben ne yaptım gittim kendime çok güzel bi mont aldım korumalı filan çok şık bişey,tabi onada aldım ama başta göstermedim...montuma bi baktı çok beğendi çok özendi kıskandı ama belli etmedi...sonra dolaptan onun montunu çıkarttım:):)e tabi yavaş yavaş ısındı gibi hani güvenlik filan ön planda tutunca..
birgun honda bayii ne gitmiştik yine..tam biz oradayken 2 çift geldi 35yıldır motor üstündeyiz eşimle filan deyince sevgilim daha bi özendi onlara,diğer çiftte çocuklarına kask bakmaya gelmişler:)ufacık çok şirin bi kask aldılar kızlarına benimde çok hoşuma gitti sevgilim onuda görünce ipleri kopardı zaten orda:):)....
arkadaşlar bence sizde ikna etmek istiyorsanız daha önce uzun yıllar motor kullanan bi çiftin yanına götürün yada motorla ilgili ufak tefek aksesuarlar alıp hediye edin ama böle sosis çanta,disk kilidi filan değil:):)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
ne güzel bir topik açmışım yaw... insanlar zevkle yazıyor... hadi bende yazayım...

evleniyorum hayırlısıyla ve evlendiğimiz gün yeni bir motor almayı planlıyoruz... ondan sonra araba eşimin, motor benim olacak... ama bizimki benden daha hevesli motora... Tabi bu beni sevindiriyor...

Allah kaza bela vermesin... dikkatli sürün arkadaşlar
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
maalesef karşı ama yumuşatabilinecek seviyede bi karşı çıkma 250cc ye kadar izin var ama racing zor gözüküyo neyse scootera alıştı şimdi cruiser e de evet dedi sanırım racing ede bi süre sonra tamam diecektir :p
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
evli değilim ancak, umuyorumki motorumu aldıktan sonra eğer bi kız arkadaşım olursa(şuanda yalnız olduğum ortay çıktı eyvahh :)) heralde beni seviyorsa motorumuda sevecektir ,yada motorlu muratı sevecek ve dolayısıyla motorumuda sevecektir..
sevin bizleri yaa ,motorumuzuda sevin, biziböyle kabul edin..
:)
 

Ice

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
26
Arkadaşlar bende eşimi zor ikna ettim (Aslında pek ettim sayılmaz emrivaki olayı :)) ve henüz motoru alalı 1 ay olmadı. Onada kask ve bir kaç aksesuar aldım. Ama hala motoruma olumlu yaklaşmıyor. Görüşlerinizi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
dostlar şehir içi binmek için cbr 125r aldım. hanım tutturdu banada ehliyet alacaksın yoksa yakarım o motoru diye :salut: :mrgreen: tabii sonrası ikinci bi motor. Açıkçası motor değil ama bizim cep bayağı yanacak galiba :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst