benim kız arkadaşımda sevmiyordu....o da karşıydı..ooooo ne kavgalar ettik..
sonra dinlemedim gittim aldım motoru...o da çok beğendi tabi..ama hala karşıydı...ben ne yaptım gittim kendime çok güzel bi mont aldım korumalı filan çok şık bişey,tabi onada aldım ama başta göstermedim...montuma bi baktı çok beğendi çok özendi kıskandı ama belli etmedi...sonra dolaptan onun montunu çıkarttım


e tabi yavaş yavaş ısındı gibi hani güvenlik filan ön planda tutunca..
birgun honda bayii ne gitmiştik yine..tam biz oradayken 2 çift geldi 35yıldır motor üstündeyiz eşimle filan deyince sevgilim daha bi özendi onlara,diğer çiftte çocuklarına kask bakmaya gelmişler

ufacık çok şirin bi kask aldılar kızlarına benimde çok hoşuma gitti sevgilim onuda görünce ipleri kopardı zaten orda


....
arkadaşlar bence sizde ikna etmek istiyorsanız daha önce uzun yıllar motor kullanan bi çiftin yanına götürün yada motorla ilgili ufak tefek aksesuarlar alıp hediye edin ama böle sosis çanta,disk kilidi filan değil

