EŞİYLE MOTOR SEVDALISI OLANLAR VAR MI? yoksa herkesinki karşı mı?

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Walla oturdum ugrastim ona gusel bir kask yaptim ellerimle boyadim vizorunu degistirdim.Sonra Superligti gosterdim yolda bak ne gusel filan dedim ama simdi param yok alamiyacam dedim tabi uzuldu filan , scootera devam. Bir gun gizlice degistirdim. O gorunce deli oldu tabiki aldi kaski hemen yola. Ama en cok sevmesi birakin o calistirsin park icinde kucuk turlar yani herkez biner bu motorlara dusuncesini verin. Boylece sorun kalmiyor
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
54
yaa aslın insanın içinde motor aşkı hep war ancak dışa açık olması dolaysıyla insanlar bir huzursuzluk yaratıo eee bide hiç binmemiş olmakta etken faktör...bir arakadaşınızdan hfsonu için motorunu alın sonra arka tarafta bi kaç tur atın artık o tozu yutan pek sert bakmıo motora hadi gezelim diyor...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
149
Bizde ise daha egsostun sesini duydukları gibi başlıyorlar homurdanmaya.. Yok efendim;daha kırılmadık yerin kalmamışmış, bu yaşta hala motor sevgisi mi olurmuş, falan filan.. Anlamadığım şu; motor kullanmamızın eşlerimize ne zararı var.. ( Bir tanesini biliyorum sanırım; bizim chopperler biraz gösterişli olduğu için insanların daha doğrusu diğer bayanların ilgisini çekebiliyor ama ilgiyi biz değil ha, motorlarımız çekiyor :) . Belki o olabilir :pale: )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: Benim hanım önceki motoruma (zat150) 1-2 bindiginde memnun kalmamıstı ama bu sefer ne zaman gezioz demeye basladı..Hey gidi Burgman sen nelere kadirsin.:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2005
Mesajlar
101
Valla ben sansliyim herhalde bu konuda benim kiz arkadasim benden daha merakli neredeyse..
Motorla gezicez dedim mi gozleri parliyor.
Ben ikisini de cok seviyorum...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
3
arkadaşlar hanımını kandıranlar gerçekten sert ve erkek adamlarmış vallahi ben ne diller döktüm işe yaramadı
saygılar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Valla ben yeni A2 ehliyete başvurdum, bir kaç ay sonra motor alıcam, eşim benden çok istiyo valla. Resmen beni teşvik etti, yoksa almak için daha bekliycektim. Şanslı erkeklerdenim bu konuda sanırım.:p
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Eeheh benim kız arkadaşım ben motosiklet diyene kadar yolda motosikletleri görmezken şimdi uzun süre binmedi mi "ya binelim biraz" falan diyor :) Gerçi başlarda tedirgindi ama sonra alıştı....
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
ben o konuda cok şanslıyım eşim en az benım kadar motosiklet tutkunu
hatta fuarda seneye R1 alalımdıye tutturdu:cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Walla yaş 21 , şu anda bir eş veya sevgilim yok.
Ama ilerideki planlarımdan biri , eşim veya kız arkadaşımla beraber , ENDURO ile TURKİYE turuna çıkmak...
İşallah olur!!!
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
1200 lük makinem var eşimi dah bi defa bindiremedim.ne anne ne baba ne eş ..benden başka kimse istemiyo çok dertliyim çokk
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
253
benim burgmana eşim severek biniyodu valla hata yaptık..gittim fazer aldım..

2 kere zor bindirdim..sonra sattım mecburen..chopper aldım onada ii kötü bindi..

ama en son x9 aldım sırf eşim için..şu an çok mutlu bende tabiki..:) bide arka çantayla sırt dayamağı yaptırdım..süper rahat ediyor..

chopperlada ben tek geziyorum manita avlamak için falan :p
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Benim eşim motor sevdalısı olduğumu gayet iyi biliyordu ve onun beni gaza getirmesi ile motor aldım... benim mutluluğum için endişe etsede motor almama vesile oldu şimdi onada öğreticem ve ufak bir makinada ona alıcam oda istiyor artık
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cok seker bi baslik ya:)

ben de evli falan degilim:) ama bizde motor sevdalisi olan erkek arkadasim degil. dikkatini bile cekmezdi. benim yuzumden dikkat eder oldu:) yakinda ehliyetimi de motorumu da alicam. biraz mirmir etse de kaza yaparim die.. biliyorum, o da cok sevecek:D
onada baliliorm motorlara da:D

bu arada anne-baba henuz bilmio motor alacagimi:( aldiktan sora sooliicem engel olmasinlar die:rendeer: ara ara nabiz yokluodum, babam, ala al gezeriz birlikte diodu ama annemden pek de tatmin edici bi onay alamamistim.. ole iste:D
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
26
Bugun kadar benim motor alma fikrime pek sıcak bakan yakınım olmadı dogrusu. Ama bir hafta evveli itibariyle aldıgım sevimli scooterımın ustunde beni goren nasıl mutlu olduguma sahit olan herkes su an bana destek veriyor.İlerdede esim olursa sanırım onun olumsuz fikirleri beni etkilemeyecekir anlamıyorsa napiim kardesim ben keyfime bakarim.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
eşim motorlara çok düşkün olduğumu bildiği için motor almamda bana çok yardımcı oldu.önceleri yagmurlu havalarda binme falan diyordu ama baktı yagmurlu havalarda da sag salim eve dönüyorum artık bir şey demiyor.annemse 1 kaç yıl kullan hevesini al sonra sat o aleti düyor tabi ben gülüyorum.hem eşimniz ailesi hem de benim ailem genel anlamda motordan korktukları önce biraz tereddütle yaklaşsalar da sanırım arabayı da iyi kullandığımı bildiklerinden sanırım artık bana çok güveniyorlar.hatta annem geçen gün istanbulla motorla gelecek misin diye sordu? sen iste anne hemen gelirim:)
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
42
Arkadaşlar herkese selam ola. Bende hanımla beraber pazar günü fuardaydım. Beğendik bir 150'lik maxi,gittik aldık pazartesi. Ama ufak bir sorunumuz var, arkama binmeyi öğretemedim daha. Kaldırıma yanaşıyorum, ordan destek alıpta biniyor maalesef :), sürüş eğitiminden önce inmeyi binmeyi de öğretmek lazım, değil mi ne dersiniz?
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
20
Eşiyle motor sevdalısı olan varmı? cevaapp

elbette ve tabiiki! Jagli 125 -- bendede 250 cc JaWa lazer var 3 yıllık evliyim ve evlendikten sonra aldım 1994-model. çok memnunuz ama artık model yükseltmek için eşimin desteğiyle.. asya t-1 düşünüyoruz ve eşim özellikle hem fikiriz.. bu tutku yeni evlilik gibi motor tutkusuda bir evlilik bence.. bu konuda yardımcı olacak 150T-1 hakkında ve tabiki ilk göz ağrımız bordo lazer'e binince satmaktan vaz geçiyorum oda ayrı bir tutku oldu.. karar veriyoruz tamam diyoruz bu seferde alıcıyla buluşamıyoruzz tabiki ozamanda 150T-1 alamıyoruzz.. tavsiyelerinize ihtiyacım var.. asyaT -1 kullanıcıları eşim le karar verdik.. memnun musunuz.. ? selamlar.. herkeze iyi sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst