Arkadaşlar yaramı deştiniz yaaa, ben 47 yaşındayım eski motorcuyum, nerdeyse istanbulda ilk kuryeciyim, site sinemasından çemberlitaşa ipek-şafak sinemasına film taşırdım, ama evlendikyen sonra motora elveda ettim, ara sıra arkadaşların motorları olmasaydı hepten yanmıştık, ama artık canıma tak dedi, ve bir motor almaya karar verdim, eşim eğer motor alırsan ben bu evi terkederim dedi, bende ondan gizli motor siparişini verdim, ayın 25 inde motoru alıyorum regal-raptor 250 cc su soğutmalı bakalım ne olacak, yani ayın 25 inde kıyamet kopacak, allah bana yardım etsin.