- Katılım
- 12 Nis 2006
- Mesajlar
- 241
Bende şanslı olanlar arasındayım. Eşime her türlü koruma ekipmanını aldım ve artçı olarak binmeyi seviyor. Bebeğimiz olduğu için çok fazla artçı takılamıyor sorunumuz o. Ben akşamları çıkıp geziyorum sesini de çıkarmıyor.
Haftasonu etkinliklerine eşimle katılacağım. Eşli katılımcı sayısı çok olduğu zaman eminim gezilere gitmek çok daha kolay olacaktır bizim için. Bayanlar tanışır kaynaşır kendi aralarında muhabbet ederler bizde erkek erkeğe daha rahat geyik yapabiliriz.
Tabi eşli katılım için ortamın buna uygun olması, onların da bu gezilerden zevk alması çok önemli.
Haftasonu etkinliklerine eşimle katılacağım. Eşli katılımcı sayısı çok olduğu zaman eminim gezilere gitmek çok daha kolay olacaktır bizim için. Bayanlar tanışır kaynaşır kendi aralarında muhabbet ederler bizde erkek erkeğe daha rahat geyik yapabiliriz.
Tabi eşli katılım için ortamın buna uygun olması, onların da bu gezilerden zevk alması çok önemli.