EŞİYLE MOTOR SEVDALISI OLANLAR VAR MI? yoksa herkesinki karşı mı?

Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Bende şanslı olanlar arasındayım. Eşime her türlü koruma ekipmanını aldım ve artçı olarak binmeyi seviyor. Bebeğimiz olduğu için çok fazla artçı takılamıyor sorunumuz o. Ben akşamları çıkıp geziyorum sesini de çıkarmıyor.
Haftasonu etkinliklerine eşimle katılacağım. Eşli katılımcı sayısı çok olduğu zaman eminim gezilere gitmek çok daha kolay olacaktır bizim için. Bayanlar tanışır kaynaşır kendi aralarında muhabbet ederler bizde erkek erkeğe daha rahat geyik yapabiliriz.:)
Tabi eşli katılım için ortamın buna uygun olması, onların da bu gezilerden zevk alması çok önemli.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Henüz almadım ama almak için hiç bir itiraz etmeyen karıma çook teşekkür ediyorum. Önce ehliyetimi sonrada motorumu tabiki o arada da kıyafetlerimizi tamamlacağımızı söyledim. Çok hoşuna gitti. " Saol Aşkım "
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
133
ne kız arkadaşım motor almamı istio ne de ailem. annem babam herkes karşı (gerçi babamı kandırdım ama :p) ama yapacak bişi yok kısmetse bu yaz
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
benim eşimde karşı çıkıyordu,ama ne oldu aldım biraz kızdı (motorun kazasından korkuyor) ama yazımın alt kenarındaki mesajı aynen tekrarlıyorum____>motora bir binen pişman,birde binmeyen pişman<______ birkere bindirdim şöyle aheste aheste biraz gezdik şimdi ilk eline geçen fırsatta hadi bakalım boş vaktın var beni biraz gezdirsene "diyor durum ortada motora bir kere binmesi yeterli arkadaşlar.

eşime buradan teşşekkürü bir borç biliyorum sagol aşkım iyiki varsın..seninle birlikte dolaşmak gerçekten hoşşşş.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
54
Motosikleti sevmem eşim vede kayınpederim sayesinde olmuştur Eşim olmasa idi hala motosikletlerden nefret eden bir kişi olmaya devam edecektim.Karşı çıkmak bir yana bugün motosiklete binmeyecek misin? diye sorar
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
valla kısaca ozetlemek gerekırse cok konusandan korkmayın ben bınmem tehlıkelı araba alsaydın ya dıyenden korkmayın onlar daha cabuk yola gelıyor esas sessız kalandan korkun
 
Katılım
8 Ağu 2005
Mesajlar
25
Ben bir araba sevdalısı, hız tutkunuydum... Yıllarca araba kullandım ve bu sevdam hiç bitmedi. Yıllar sonra o hayatıma girdi ve bana motor sevdasını aşıladı. Şimdi ben de artık bir motor sevdalısıyım. Motorumuzu alalı 6 ay olmasına rağmen 12.000 km yol yaptım. Yağmur, çamur, kar dinlemeden kullandım. Eşim de öğrendi sayılır. Ehliyetimi aldım, o da istiyor. Bir yandan da daha güçlü bir motor alma hesabı içerisindeyiz. Tabi eşim de kullanmayı iyice öğrendikten sonra.
Sizlere diyeceğim: Motor sevdalısı ve hız tutkunu bir eş bulun. Öyle olunca benim gibi motordan korkan, iki tekere güvenmeyen biri bile olsanız sevdalanırsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gazı yavaş yavaş açacaksınız.....Siz motor almaya karar verdiginiz zaman...hatun ben motor alıyorum diye damdan düşer gibi söylemeyeceksiniz...

Öncelikle beraber dışarı cıktıgınızda araba ile veya otobüsle biyere giderken aaa ne güzel motorlar dimi hiç trafige takılmıyorlar park yeri sorunu yok diye cümleler atıcaksın ortaya...

Korumalar falan da cok sık duruyo...hem zaten bunlerı giydikten sonra kolay kolay bişey olmaz falan diyecen...lafları yavaş yavaş onaylatmaya başlıyacan...yani gazı yavaş yavaş açıcan....

Ondan sonra yola girer benece herşey........
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Allah sukur bızımkılerde bır sorun yok gercı ewli degılım ama soz konusu annem olur bu durumda oda cok sevıyo walla hele babam :) !!!
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
He,he jetix taktiği bulmuş... Bende öyle yaptıydım, artık iş, Gazete okuyom mesela, hatun bi gel bak dediimde, "genemi motor" a kadar gelmişti, bi gün yanlışlıkla ısrarlarıma dayanamayıp, peki al dedi, 3-5 gbün içinde motorumu aldım. 2 Gün sonra bi kere al dedik diye hemen alınırmı diye şikayete başladı. Neyse ben motorumu aldım, sırada ekipmanları toparlayıp onuda gezdirmek var, yavaş yavaş sevdircez, o da olur ilerde.

kurallar:
1-Atlattığın hiç bir badire eşe anlatılmaz.
2-Motosiklet kelimesiyle Hatun isimleri aynı cümlenin içinde kesinlikle kullanılmaz, illa kullanılcaksa, araya en az 5-6 kelime daha konmalıdır.
3-Motorla çıkıyosan, geleceğin saati söylemelisin ve dediğin saatte dönmelisin, bi dahaki gezileri tehlikeye sokmanın anlamı yok dimi.
4-Eşinin şahit olduğu ortamlarda, kesinlikle tehlikeli hareket yapılmnaz. (yaw, aslında bunu hiç yapmasanız daha iyi)
5-Motorunuzu ondan daha çok sevdiğinizi belli etmeyin... :)))
6-Aldığınız motor ve aksesuarlarının fiyatının en fazla %50 sini söyleyin, (bedavaya aldım, hediye ettiler filan demeyim, yemiyorlar)
7-Önemli ghünleri filan sakın unutmayın. (tanışma,evlilik yıldönümleri, doğpum günleri, kabotaj bayramı filan.)
8-Onun yanındayken diğer hatunlarla ilgilenmeyin, bakmayın (sinemada veya TV de dahi olsa.) Az önce konusu geçse bile kesinlikle bayan sanatçılar ve mankenlerin isimlerini hatırlamayın.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Ben ilk zamanlar döve döve!! bindirmiştim. Şimdi arabayla gidelim desem niye motorla gitmiyoruz diyor.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
oduncu ..arkadaşım odunmusun sen niye dövüyon olurmu öle şey.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
bende de yok hiçbir sorun.
tek problemim evdekilere hissettirmeden usulca kaçmak..yalnız dolaşabilmem için yani..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
viper_1' Alıntı:
Walla yaş 21 , şu anda bir eş veya sevgilim yok.
Ama ilerideki planlarımdan biri , eşim veya kız arkadaşımla beraber , ENDURO ile TURKİYE turuna çıkmak...
İşallah olur!!!


Evet arkadaş, biz de aynı şeyi bir cruiser'le eşimle düşünüyoruz. Bu hayatta herkese nasip olmayacak bişey bence. Bizi bu fikre iten en önemli faktörlerden biri de "Motosiklet Günlükleri" filmi olmuştur. Tabii kendi adıma "Easy Rider" ın da benim motorla uzun yol fikrime fazlasıyla katkısı olduğunu söylemeliyim.

Motosiklet seven bi eşim olduğu için çok şanslıyım sanırım.:) :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yaw bizimki baştan çok karşı çıktı ama şimdi seviyo alıştıra alıştıra bindirin aldıktan soora fazla kullanamadığı için sizden çok hevesli oluyolar ilerleyen zamanlarda ama bebiş olunca syyahat hayalleri hayalden öteye geçemiyo

ama aklımda bizim cunyıra bisiklet yerine motor alacam küçük cooper lardan bitane :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
oyoy evli olup motoru olmak iki eşliliğe benziyor yarın pazar evden kimseyi uyandırmadan nasıl kaçacağımın hesabını yapıyorum allah bana yardım etsin
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
102
oncelerı kızıyordu ama sımdı oyle alıstıkı bır yere gıdecegı zaman benı yollarda ugrastırma,motorla bırak dıyo.bıde en kotusu motoru begenmıyo adam gıbı motor alalım dıyo.para da yok ne yapıcaz bılmem kı :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
ael320' Alıntı:
oyoy evli olup motoru olmak iki eşliliğe benziyor yarın pazar evden kimseyi uyandırmadan nasıl kaçacağımın hesabını yapıyorum allah bana yardım etsin
al benden de o kadar abı... anam bır yandan hatun bır yandan ıkısı de ates puskuruyor.Anama yalan soyledım .125 lıgı satıp uzerıne 500 koyup 600 f aldım dedım. kadın ınandı mı bılmıyorum. bır 500 de ben vereyım bana da aynsından al derse hapı yuttuk:)

Esım bu satırları yazarken olaya el koydu ben ates puskurmedıgını zorla kabul ettırdı. memnunmus motordan :) ben de her ıkısınden de memnunum.. yanı motorumdan ve karımdan....
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
arkadaslar bu konuda en sanslı benım herhalde. Esım benım motora olan duskunlugumu bılıyor (kendısıde sever) ve hıdırellez'de bır HARLEY DAWIDSON motorum olması ıcın dılekte bulundu. tum motorculara boyle dusunen es dılıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst