Cok gecmis olsun. Ertekin kardesim sagolsun, varolsun her karsilasmamizda guler yuzunu arkadasligini eksik etmemistir. Umarim eli en kisa zamanda iyilesir. Onemli birsey olmamasina ben de cok sevindim.
NOT: Konu basligina lutfen haberi ilk defa okuyacaklarin icini rahatlatacak bir sey eklensin. Benim yuregim agzima geldi.