ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
cok cok gecmis olsun,,, motor yaptirilirda iyi ki arkadasimiza bisey olmamis...cok sukur...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ulan tamda yatacakken kötü haberi aldım üzüldüm...geçmiş olsun...aman iyiyse rahatladım...o makinaların kazaları sert olur...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iyiymiş iyi..
muratı aradım hangi arada duydunuz diyo:p
hatta gülüşüyolardı:) bir an önce toparlanır inşallah:cat:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
oh be iyimiş rahatladık valla
neyse çokk geçmiş olsun yaaaa çok üzüldük
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya tamam kötü haber falan kalmadı..
Arkadaşımız iyi her şey yolunda merak etcek bişi yok artık akıncım...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
sımdı kapadım telefonu gorkemlerı aradım ıı ayaklanmıs espırı falan yapıyo bıde gorkemın telefonunu cıcek actı sasırdım ,ama durumu ıı ertechın cok sukur
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hem üzüldüm hem sevindim. Allah acil şifalar versin. :rendeer:
Herhangi bir gelişme olursa bildirirseniz iyi olur...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Son gelişmeler gayet sevindirici.. En başta deiğim gibi
Ertekin in durumu iyi bir şey yok..
Motorun başında da aye ve magma var..
Suç karşı tarafın olduğu için yaptırılır zaten motor..
Telaşlancak üzülecek bir şey yok...
Geçmiş olsun.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
abi şu konu başlığını biraz daha hafif yazın heyecanlanıyor insan.neyse fazla birşeyi yokmuş geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmıs olsun..dikkat etmek lazım
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Büyük geçmiş olsun. Biz motorcular ne kadar dikkat etsek de, böyle olaylar yaşanıyor ve yaşanacak da.. Önlem.. Eğitim şart..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cok gecmis olsun. Ertekin kardesim sagolsun, varolsun her karsilasmamizda guler yuzunu arkadasligini eksik etmemistir. Umarim eli en kisa zamanda iyilesir. Onemli birsey olmamasina ben de cok sevindim.

NOT: Konu basligina lutfen haberi ilk defa okuyacaklarin icini rahatlatacak bir sey eklensin. Benim yuregim agzima geldi.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ertekin'e büyük geçmiş olsun diyorum. Ucuz atlatılmış bir kaza.
Durumu gayet iyiymiş yine de gerekli kontrolleri hastanede yapılıyor.

Tekrar geçmiş olsun Ertekin.

(konu başlığı görenler için ürkütücüydü başlığı düzenliyorum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst