ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
gecmiş olsun allah beterinden saklasın
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
ErTech baba acil şifalar diliyorum Allah beterinden korusun sana birşey olmadıya gerisi boş. Insanın bu kadar seveninin olmasıda ayrı bir güzellik ve moral kaynağı. Yanımda bu işten anlayan bir arkadaş var karşıdaki aracın kaskosu olduğu sürece motorunda tüm masrafları karşılanacakmış. Tekrar geçmiş olsun kardeşim....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.

Paralanan korumalarının fotoğrafları varsa paylaşabilir miyiz. Mesela kask hasar gördü mü?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçmiş olsun.

Paralanan korumalarının fotoğrafları varsa paylaşabilir miyiz. Mesela kask hasar gördü mü?

Kask ve mont dışında bir koruma yoktu üzerinde, pantolonda çok ufak yırtıklar var, montta öyle, kaskınsa sadece vizörü biraz çizilmiş.

Eğer tanımadığım biri olsa ve ben geçerken hastaneye kaldırılmış olsa, kaza yerini, aracı, motoru gördükten sonra kesinlikle sürücünün paramparça olduğunu düşünürdüm.

İnanması zor ama gerçekten böyle, Ertech Allah'a şükürler olsun sapasağlam, düşündükçe gülümsüyorum, çok mutluyum.:)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
16
çok çok geçmiş olsun allah şifa versin....allah daha beterinden saklasın...hepimizi de...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun Ertek kardeşim.Allah büyüğünden saklasın.
Murat'çım,karşı tarafta hangi sürücü olursa olsun,yaş 14 veya 37 farketmez.8/8 karşıya kusur verildiyse ve motor pertse,sigorta şirketi motorun kasko bedelini öder veya yerine göre yenisini verir.HA! motorun parasını kimden veya neresinden çıkarır onu bilemem:cherry:.Aslında biliyorumda söylemiyorum:).
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

buaralar sanki kazalar daha çok arttı çok kaza haberleri alıyoruz daha dikatli arkadaşlar
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçmiş olsun Ertek kardeşim.Allah büyüğünden saklasın.
Murat'çım,karşı tarafta hangi sürücü olursa olsun,yaş 14 veya 37 farketmez.8/8 karşıya kusur verildiyse ve motor pertse,sigorta şirketi motorun kasko bedelini öder veya yerine göre yenisini verir.HA! motorun parasını kimden veya neresinden çıkarır onu bilemem:cherry:.Aslında biliyorumda söylemiyorum:).

Dostum kasko motorun değil kusurlu olan arabanın, motoru yaptırır mı o kasko?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
trafik sigortası karşılaması lazım murat abi..
bi de özel mesajlarına bi bakarmısın:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hatta yaptırmakta değil, motor pert, sağlam yeri neredeyse yok, bence motorun ikinci el kasko bedelini ödemeleri lazım, bunu karşı tarafın kaskosundan almak mümkünmüdür?
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
geçmiş olsun
konu başlığında durumu iyi yazsada, kırıklardan çatlaklardan dikişlerden bahsedilecek bir şeyler vardır sanarak okumaya başladım topiği.
ağır maddi hasarlı bir kazadan, ertek terminatör edası ile çıkmış maşallah, çok sevindim.

benimde özet bilgim, sigorta hatalı olduğun kazada karşı tarafın hasarını öder , kaskoda kendi hasarını öder, yani o öküzlerin trafik sigortası karşılar bence de. kaskonun karşı tarafın hasarını ödediğini hiç duymadım.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu kazasıyla beraber toplamda 3. kez alkollü yakalandığı ve yaralanmalı kazaya sebebiyet verdiği için tutuklandı, sanırım 6 ay cezaevinde olacakmış.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dostum kasko motorun değil kusurlu olan arabanın, motoru yaptırır mı o kasko?

Bu iş mahkemelik.İşin içinde alkol olduğu için Ertek davacı olmasa bile savcılık işe el koyacaktır ve kamu davası açacaktır.Tabi bu arada Ertek'in hakkını alabilmesi için başvuracağı en mantıklı kurum karşı tarafın kasko şirketi.En olmadık ihtimal trafik sigortasından bu para karşılanır ama ne olursa olsun,şu anki zararı kim karşılarsa karşılasın bunun bedelini seyir halindeki bıngıldağı az çalışan eleman ödeyecektir.Trafikteki adalet dengesi -en azından teoride- mağdur olanın zararını karşılamak üzerine kuruludur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst