En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
350 lik jawa olmasıııı....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabiki lastikler olmalı. Motosiklet el baş amudu pozisyonunda ilerlemiyor:salut:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
güzel olmus anket

güzel anket olmus bence motorun tüm özelliklet olması lazım
 
Katılım
19 Ocak 2007
Mesajlar
9
motorun en iyi özelliği tehlikelerini bildiğimiz halde bizi kendisine çekmesidir:cherry: Ama bu özelliklerin hepsi ayrı bir güvenlik ve performans ekipmanları.inşallah bu özelliklerden sadece birisini seçmek zorun kalmazsınız arkadaslar:bounce: yani hepsi olursa en iyisi olur:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başta motorcunun parasının çok olması....İnsanı zengin göstermesi....:p

Motor parası + Kılık kıyafet + vergi, muayene, sigorta, ceza + Bakım masrafı + Arasıra arıza + psikolojik tedaviler = Maddi güç.....


Fren diyenlere şaşıyorum....Siz motora durmak içinmi biniyorsunuz?....Abs olmayınca durmuyomu bu meret....Mademki durduramıyosun ne biniyosun?....Abs siz durmaz mı abi bu....:p :queen:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Bir motosiklette en çok önem verdiğim teknik özellikler sırasıyla;motor karakteri(bundan kastım,güç ve torkun devirlere göre dağılımı),frenler,vites oranları,lastik ebatları ve hamuru,ön çatal ve süspansiyon,arka şok,ön/arka temas mesafesi,yakıt/hava kompresyonu,ful(su+yağ)soğutma,hafif ağırlık,ağırlık dağılımı(160+-10kğ)ve düşk ağırlık merkezi,alaşım jantlar,enjeksiyon..


Kullanımla ilgili önem verdiğim özelliklerse(yukarıda seçtiğim teknik özelliklerin kullanıma yansımasıda diyebiliriz);denge,frenleme anında stabilite,tüm kullanım şartlarında optimizasyon,manevra kabiliyeti..

Tercih nedenimse,motosiklet kullanırken kendimi buluyor olmam:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
Fren diyenlere şaşıyorum....Siz motora durmak içinmi biniyorsunuz?....Abs olmayınca durmuyomu bu meret....Mademki durduramıyosun ne biniyosun?....Abs siz durmaz mı abi bu....:p :queen:

yok sayın abim ama eğer duramazsak tekrar binemeyiz yoksa gerisi önemli diil :p

gerçi duramazsak da 2 metrelik bi çukur olur sonumuz ama hiç güzel diil daha dün içine girmek zorunda kaldım da:pale:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
durması unutmayın kontrolsüz güç güç değildir buda ancak abs ile olur

Evet "Kontrolsuz guc guc degildir!" Abs de kesinlikle cok onemli fakat motoru Abs degil "disk" frenler durdurur! Abs sadece yardimci elemandir! Kampanayla abs nin ne derece ise yaraya bilip etkili oldugunu; yenilerde neredeyse pek kalmadi ama kampanali ama abs li arabalara bakarak anlayabilirsiniz..!

1- disk frenler... 2- abs 3- jant 4- lastik 5- enjeksyon 6- su sogutma 7-beygir gucu 8-mars sistemi

Dogru siralama bu olmali! En azindan mantiken! Guvenlik herseyden once gelir cunku...! "Durmasini bilmiyonuz mu?" diyen arkadaslarda; kici kirik mobiletle 50 ile giderken bile onune bisey cikinca duramayip felegi sasmamis heralde hic; o yuzden de pek bi durmanin oneminin farkinda degiller! Daha dogrusu carpmadan durmanin! Heleki daha guclu biseyle frensiz gidecegine rus ruleti oyna daha iyi! En azindan sadece kendini oldurursun de baskalari da senin yuzunden zarar gormez....!
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Bence en önemlisi lastikler.. Lastikler geliştirilmeseydi motogp'yi bu kadar zevkle izleyemezdik .. Herşey lastikte bitiyor bence
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bence sadece kişiye özel olup insanın en iyi dostunun olabilmesidir.ben motorumla zaman zaman dertlesirimde ............
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
45
bastın mı yola yapışmalı gazı caktın mı fırlamalı teker yaptın mı önü kaldırmalı frenide asıldın mı durmalı:queen: tabi asfalta yapışmamak şartıyla!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst