En iyi motosiklet özelliği hangisi?

En iyi motosiklet özelliği hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    1,629
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
En iyi motosiklet özelliği hangisi?
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
"at"ın yerini doldurması...

Ne bu şimdi ? Eski bir söz vardır, bir erkeğin üç vazgeçilmezi diye : At, Avrat, Silah.

Avrat ve silah kolay da "at" işi zor. İşte motosiklet burada devreye giriyor :p
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
motor güzeldir yawwww:queen:
yukardakilerden bir kaçı birden olursa daha iyi olur birisini seçmek zor:cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
durması unutmayın kontrolsüz güç güç değildir buda ancak abs ile olur
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abs + beygir gücü :p :cat:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
bana gore hızlı gıtsın hemen dursun su sogutmalı olsun yeter amacımız aynı motora bınmek ve onsuz yasayamamak
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
Tehlİkel Oraninin YÜksek OluŞu Ve Tabİatimizda Var Olan Yasaktan Gelen Cazİbe.
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Kalıp jant :cat: . Tubeless lastik kullanabildiğimiz ve lastiğimize çivi girdiğinde takla atmadığımız için.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
en iyisi elektrikli marş o olmasaydı iki saat teperek çalıştırırdık
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
motorda yakıt enjeksiyonu , elektronik ateşleme,100+ beygir gücü vs.. bunlar ölüm riskini 1. derecede etkileyen faktörler degildir. ama abs ve geliştirilmiş lastikler ölüm riskini direkt etkileyen faktörlerdirrr
100+a beygir gücü olmayan elektonik ateşlemesi olmayan bir motor kullanılabilir fakat ölü bir insan hiçbirmotoru kullanamaz. onun için güvenlik 1. sırada diyorum ve abs+geliştirilmiş lastikler diyorum :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst