en az benzin yakan motosiklet

Katılım
28 May 2007
Mesajlar
99
herkez dogru söylüyor! ama jawa`nin performansini hic birinde bulamazsin, hem cincun mopetler senin klassin olamaz artik... Eski jawa kizini degisme daha iyi.... gülü seven, dikenine katlanir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 zamanlı Motorlarda Perforsman düşük yakıt az 4 zamanlılar dayanıklı olur uzun yola gelir ama 2 zamanlı uzun yola gelmez gelsede benzin yetiştiremezsin:)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Evet bence de tetikçi haklı en az yakanlar 100cc kateorisindeki CUP'lardır hem bunların avantajları:

1)Az yakmaları: 7kuruş/km veya 7Lira/100km yi pek geçmezler.(4lt depoları olur bunların 4lt ile 200-250km gidersin)

2)Vergi muafiyeti: 100cc'ye kadar olan motorlarda Yıllık 65 Liralık Motorlu taşıt vergisi alınmaz oradan da 1000km'lik bi yakıt parası cebine kalır.

3)Vitesli olmaları: CUP'lar Scooterların aksine 4Vitesli yapılırlar.

4)İlk fiyat: Cupların en pahalısının "0"ı bile 1800Lira civarıdır, ki genel de 1400-1600Lira civarında seyreder fiyatlar.

5)Beygir gücü: CUP'larda genel de motorgücü 7-9 HP arasındadır. ki rahatça 100 basarsın.zira 125liklerle arasında pek bi fark yok topu topu 25cc!

NOT:Aslen Endurocu olmama rağmen ben bile bu motorlardan düşünür oldum.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
125 lik motor almayacaksın kesinlikle cünkü en az yakanı 70 bin yakıyor.

sen 50cc motor al, örnek honda today, veya çin malları
ama 50cc cok az olur dersen honda innova al triptonik vites 100cc ve 50cc den birasdaha fazla yakmakta tahminimce 40-60 ykr arası
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmayın allah aşkına arkadaşlar.. demirden korkan trene binmez demişler.. motosikletin yaktığı iki gıdım benzin.. yaksın helal olsun benim 18 lik helgama.. hatta tek bir kez bile ölçmedim hala ne kadar yakıyormuş diye.. bir ara kafamdan kabaca yaptığım bi hesabı saymazsak tabi..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yapmayın allah aşkına arkadaşlar.. demirden korkan trene binmez demişler.. motosikletin yaktığı iki gıdım benzin.. yaksın helal olsun benim 18 lik helgama.. hatta tek bir kez bile ölçmedim hala ne kadar yakıyormuş diye.. bir ara kafamdan kabaca yaptığım bi hesabı saymazsak tabi..

Tam dolu depoyla 550 km gidersin............

Ben gittim ......Yani motorunla gittim demek istiyom....:salut::salut::salut:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
bence honda cbf 150 al bu cc ye bu ekonomiklik ve bu güçte bi motor başka yoktur 80 bin yakıo 35 doluo 450 ye yakın gidio daha ne olsun
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
jawalar 2 zamanlı, bana yine jawacı ayşe dersiniz, çünkü bunu satmicam, buna ek olarak az benzinle çok mesafe götüren ve kaliteli bi motosiklet güzel olur bi de today 80 000 lira yakıyomuş 50 lik bi scooter için çok bence ybr de bir alternatif olur mu acaba?

alacagin motoru jawa yami ekliyeceksin anlamdim bence sen ek falan yapma direkt honda cbr 125 al yakisir.jawayida temizle müzeye kaldir ben öyle yapmistim sonra israrli müsteri cikti sattim ha bisey soracagim onlarin nesli tükenmedimi daha.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Valla hesaplı yakıta sahip bir motosiklet arıyorsan 125 cclik honda modelleri derim.Ama daha büyük hacimli bir motordan küçük hacimliye geçmek pek hoş olmaz.Bende 2 zamanlı 350 cc lik bir motosiklet kullanıyorum, km de yaklaşık 135 TL( 0.14 YTL ) yakıyor.2 zamanlı motosikletler yakıt olarak daha fazla olabilir; ama güç olarak 4 zamanlılardan daha kuvvetli olduğu kesin.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
HondaCbf150 ile 20 gün kadar önce yaptığım son testte yedek depoya geçmeden şehir içinde 420km yol yaptım. Yedek depo ile de en az 50 - 60 km yol gideceğini hesap ettim. 150cc ve bu kadar ekonomik olanı yok sanırım. Agresif kullanımda bile yedeksiz 350km gidiyor.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
5
jawa 350 cc ogarım var 1 lt ile saatte ortalama 90-100 km arası 43 km yaptı.tabi hava yol durmu burda faktör olabilir
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
2006 da açılmış konu jawacı ayşede motoru değiştirmiştir herhalde :p

:cat::cat: Hortunuz:queen::queen: 11-09-2006, 21:55 PM :mrgreen: Jawa mort almıştır o bayan bi cıbır :cat:

Abi '07 kayıtlısın iki mesajın var ilk mesajın nerde acaba:cherry:

needss

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 2
Üyelik Tarihi: 01-08-07

Bu da başka bir konu needss arkadaşımız orada da var bi inceleyin bakalım :mrgreen:
http://www.motosiklet.net/forum/almak-isteyenler/2308-bir-jawa350-ne-yapilabilir.html

Bahsettiğim konudaki son mesaj tarihi
26-05-2005, 12:56 PM

veeeeeeeeee bomba....
yine needss arkadaşımız ve attığı mesajın tarihi
01-08-2007, 21:07 PM
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst