en az benzin yakan motosiklet

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vallah üşenmeden hesapladım,
dört adet hampurger yeyip, 45 km yürümüştüm:)
Hambur'lar ortalama 2 YTL olsa, 8 YTL ye gelir, o da km de 0,17 YTL demektir:silent:
Fazla yakmışız yaav:p

Beat 100 km de 2.8 LT yakardı, Foresight 3.2 yakıyor:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Motoran Torro 97cc

Şehiriçi 100km de 2,44 litre;
Şu anki benzin fiyatı 2,91;
Sonuç olarak 0,07 kuruş yakıyor varmı daha az yakan ? :bounce:

jawa 350 cc ogarım var 1 lt ile saatte ortalama 90-100 km arası 43 km yaptı.tabi hava yol durmu burda faktör olabilir

Ben bu motoru 4 yıl kullandım gitmediğim usta kalmadı memesini küçülttürdüm yinede 100 km de 5-6 llitre yakıyordu. Bu yakıtı yüzünden cub motor aldım. Neyseki kaza yapıp bu motordan kurtuldum şuan yatıyor zavallı ama yakıtı ne kadar çok yaksada hiçbir çançinçon bunun gibi sağlam olamaz. Senin motor nasıl oluyorda 50 kmde 1 litre yakıyor özel birşey mi yaptırdın anlamadım:silent: :farao:

dsci0019.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
CBR 150 çok az yakıyor diye biliyorum 100km/2.0 - 2.5 lt.

pardon CBF olacaktı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
CBR 150 çok az yakıyor diye biliyorum 100km/2.0 - 2.5 lt.

pardon CBF olacaktı.

2,0-2,5 değilde kullanıma göre 2,5-3,0 yakıyor. Ben cbf 150 kullanıcısı olarak diyorum ki ybr 125 cbf ten daha az yakıyor. cbf i sakin kullanımla dahi 2,6-2,7 lt nin altına indiremedim ve diğer kullanıcıların da verileri aşağı yukarı bu şekilde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin malı olarak skyjet 110 al
8 hp gücünde 4 lt fullanıyor defo normal kullanırsan 50 60 kilometre hızda
200 kilometre kadar götürüyor
ama agresif kullanırsan ve 80 90 yaparsan 4 ltreye 80 - 120 kilometre arası bi yol yapıyor çok az yakıyor
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bildiğim kadarıyla CUP türü motorlar 110-125cc arası motorlar az yakıyor.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hiç ölçmedim ama keeway sl150 de ne zaman benzim aldığımı unutuyorum. sanki yakıtsız gidiyo gibi geliyo bana.
 
Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar bende martian 150 var km de 150 160 civarı yakıyor. işe giderken yol parası vermekten bıktığım icin motor aldım. tüplü bi araba alsam herhalde bu kadar yakardı. arkadaşlar bendeki motordan olan varsa ne kadar yakıyor bu motor söylermisiniz. benim motor daha 400km de
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bende 100cc truva cup var 22 04 2009 tarihinde çorludan lüleburgaza gittim tek kişi rüzgarsız hava 80 km hızla [masimum hızı 90km] gidiş geliş 100km 5 tl benzin yaktım motorum 4000 km ve çok bakımlı iridyum buji
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
123
az yakayım derken bence güvenliğini elden bırakma.nerde ve nasıl kullanacaksın bilmiyorum ama cuplar rampalarda arkanda biri varsa seni devirebilir.öne de ağırlık koyman gerekiyo aynı boşken arkasını savuran kamyonetler gibi sende ön kısmına ağırlık koyarak dolaşman gerekir.bence en mantıklısı ybr 125 ama ben yaz kış kullanayım diyorsan o zaman küçük bir enduro hem işini fazlasıyla görür hemde güvenli bir sürüş yapmış olursun.cup motorlar arkadaşların dediği gibi 0,70 tl yakıyor.200 cclik bir cross 107 kuruş eski parayla 107 bin yakıyo.taşıma kapasitesi 190 kg.ybr 85,90 taşama 150 kg.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
az yakayım derken bence güvenliğini elden bırakma.nerde ve nasıl kullanacaksın bilmiyorum ama cuplar rampalarda arkanda biri varsa seni devirebilir.öne de ağırlık koyman gerekiyo aynı boşken arkasını savuran kamyonetler gibi sende ön kısmına ağırlık koyarak dolaşman gerekir.bence en mantıklısı ybr 125 ama ben yaz kış kullanayım diyorsan o zaman küçük bir enduro hem işini fazlasıyla görür hemde güvenli bir sürüş yapmış olursun.cup motorlar arkadaşların dediği gibi 0,70 tl yakıyor.200 cclik bir cross 107 kuruş eski parayla 107 bin yakıyo.taşıma kapasitesi 190 kg.ybr 85,90 taşama 150 kg.

bu teknik meselesi çok güzel bir konu bu olay cup lara has dehil bütün motorlar için geçerli senin ağırlığın 50 kg dır artçın 100kg veya üstü dedihin olur malesef ben 58 kg geliyorum o yüzden motoruma çok kilolu artcı alırsam ben selenin uç kısmına oturup artcının ön tarafa yakın oturmasını sağlıyorum 100kg şahsı zaten motora bindirmem

biri seni çok fena işletmiş cuplarda öyle bir olay yok ben 3senedir kullanıyorum :queen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
Eeee öyle tek olmak, kalmak kolay değil. :)

4 zamanlı motorlar az yakarlar özellikle rodajını harfiyen yapar bakımlarını aksattırmazsan. Ama model olarak şu ''cup-commuter'' diye adlandırılan yarı otomatik vitesli tipler de az yakıyor çok kaçıyor.

benim saatığım motorum cup-commuter tipindeydi yarı otomatik 4 zamanlıydı.yavaş gidersen tam devrinde kullanırsa 100 110 bin yakıyordu..ama bi kere 14 km lik yola çıkmadan bos depoya 5 milyonluk benzin koydum 120 kmh ile hiç yavaslamadan gittim 13 km sonunda benzinim bitti..bu motorlarda devir çok önemli yavaş gidiceksen alabilirsin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yavvv commuter kategorısınde en az yakan tvs apache dır neden kımse tavsiye tavsiye etmemıs kmde 7 8 kurus ve tip olarakda en oturaklı odur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst