- Katılım
- 13 May 2008
- Mesajlar
- 7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buraya şu linki ekleyerek bu tartışmayı bitireyim en az yakıt tüketen araç honda innova 125 i dir linki inceleyiniz..
http://www.spritmonitor.de/en/detail/341128.html
Ben hemen bir kılçıklık yapayım Murat, hayır o değil bu tüplü Piaggio Zip 70 en az yakıyor. Ötesi yok.:cherry:
http://www.spritmonitor.de/en/overv...odels.html?esearch=1&fueltype=2&vehicletype=2