- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway hurricane 50 ye bak
yapmayın allah aşkına arkadaşlar.. demirden korkan trene binmez demişler.. motosikletin yaktığı iki gıdım benzin.. yaksın helal olsun benim 18 lik helgama.. hatta tek bir kez bile ölçmedim hala ne kadar yakıyormuş diye.. bir ara kafamdan kabaca yaptığım bi hesabı saymazsak tabi..
jawalar 2 zamanlı, bana yine jawacı ayşe dersiniz, çünkü bunu satmicam, buna ek olarak az benzinle çok mesafe götüren ve kaliteli bi motosiklet güzel olur bi de today 80 000 lira yakıyomuş 50 lik bi scooter için çok bence ybr de bir alternatif olur mu acaba?
jawa 350 cc ogarım var 1 lt ile saatte ortalama 90-100 km arası 43 km yaptı.tabi hava yol durmu burda faktör olabilir
2006 da açılmış konu jawacı ayşede motoru değiştirmiştir herhalde![]()