- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #21
Ben kendi adıma motoru orta sehpaya almadığım vakit huzursuz oluyorum. Hem orta sehpayı açıyorum, hem yan ayağı. Zaten genelde park ettiğim yerde düşerse sadece yan ayağın olduğu tarafa düşebilir o zaman da yan ayak tutar zaten.Diğer tarafı duvar.
Bende Bel fıtığı başlangıcı var L1-L2 omurlarında. Kas kuvvetim gayet yeterli orta sehpaya almak için ancak; zorlamak rahatsızlığımı ilerletmek istemiyorum. Bu nedenle bu tarz bir çözüme ihtiyacım var. 40 Yaşlarınıza gelin o vakit bir daha konuşalım. 20 li yaşlarda delikanlı olur herkes zaten.
Lineer aktuator denen aracın boyutları hakkında bir fikre sahip misiniz ? Bana sanki biraz büyük gibi geldi .
Bende Bel fıtığı başlangıcı var L1-L2 omurlarında. Kas kuvvetim gayet yeterli orta sehpaya almak için ancak; zorlamak rahatsızlığımı ilerletmek istemiyorum. Bu nedenle bu tarz bir çözüme ihtiyacım var. 40 Yaşlarınıza gelin o vakit bir daha konuşalım. 20 li yaşlarda delikanlı olur herkes zaten.
Lineer aktuator denen aracın boyutları hakkında bir fikre sahip misiniz ? Bana sanki biraz büyük gibi geldi .