ehliyetsiz bi süre binsem de olurmuş...??

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
bugün ehliyet kursuna yazılmak için bi sürücü kursuyla görüştüm ve ordaki adam acil değilse (iş için vb.) bekle 18i az kalmış zaten araba ehliyetiyle birlikte al dedi. motosiklet ehliyeti alırsan şimdi 1 yıl sonra b sınıfı ehliyet için de aynı masrafları yaparmışım ama birlikte olursa çok daha hesaplı olurmuş. Ben şimdi ehliyet almalı mıyım yoksa yarım yıl kadar ehliyetsiz binebilir miyim? motosikleti mayıs gibi almayı düşünüyorum ve aralık 2010'da 18im bitecek.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Konya da denetimler ne kadar sıklıkta bilmiyorum ama ehliyetsiz yakalanırsan ehliyet almak için vereceğinin 2 katını ceza olarak verirsin sonra bir de ehliyet alırsın koşa koşa 17 yaşında:)
ayrıca kazaya karışırsan olacakları yazmıyorum bile
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bin ama fazla göze batma kaskını aynanı tak bendede yok b için bekliyorum
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
konyada denetim yok gibi bişey :p evet kazaya karışırsam olacakları biliyorum...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allaha sukur2 ere yakalndım ehliyetsiz 2.cisinde yunus polisler yakaladı yalvar yakar bıraktılar öteki gun ehliyet kursuna yazıldm
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
sürekli diken üzerinde olucağına kursa yazıl ehliyetini al sonra rahat rahat gez :cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Denetimle ne alakası var ,trafiğe çıkman yasak,köy yolu,patika sür,ben 2,5 ay trafiğe çıkmadım,denetim olmadığını ben de biliyorum.Garantin yoksa trafik neyine:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
3 senedir ehliyetsiz kullanıyorum , eğer trafige cıkmazsan sorun olacagını pek düşünmüyorum ve trafik polislerinin sık oldugu yerlerde kaçarmışcasına değilde , başka bir yöne gidermiş gibi yolunu değiştirdiginde birşey olmaz. ;)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
sürekli diken üzerinde olucağına kursa yazıl ehliyetini al sonra rahat rahat gez :cat:

zaten öyle yapcaktım ama adam beklememi tavsiye etti.

ayrıca motor ehliyeti olnuca b ehliyet alırken bi faydası olmuyor mu evrak parası falan?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günde 3 trafik cezası yiyen birini tanıyorum,hepsi de ehliyetsizlikten:queen:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
benim yasım tutmaz alamam cok isterim adamın yası tutar sonra alsammı diyo xDD abi bence al
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
ben de aldım bir yıl tehlikeye girmeyelim diye 17 yi doldurduğum gibi.Ulan 7 ay oldu bir kere soran yok.B yi de ekletene kadar bir ekibe durdurtamazsam kendimi çok pis sövecem :):):).Ama yokken direk alıyolar dı kenara. ah ah şimdi bi çekseler...
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
polis amcalara yakalanırsan ne dicen :) wala kursta böle böle dediler polis amca benim bi suçum yok :)
kararı sen ver, mali olarak senin için sıkıntı olmayacaksa al, keyfini sür motorun..
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
O ehliyetin tek gösterişi polis sorunca göstermek
Sen kaskını montunu vs. ni giy adam akıllı git polislerin gözüne batmadan hiç bişey olmaz ama zamanı gelince hemen al :cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
O ehliyetin tek gösterişi polis sorunca göstermek
Sen kaskını montunu vs. ni giy adam akıllı git polislerin gözüne batmadan hiç bişey olmaz ama zamanı gelince hemen al :cat:

beni temde kask mont dizlik varken, orta şeritte 50-60 km hızla giderken durduk yere çevirdiler.. hiç belli olmaz.. polis amcalarının canı çorba çekmiş olabilir :)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Konya'da 6,5 senem geçti.Motosikletle orada tanıştım.Şu anda denetim yok gibi birşey olabilir ancak Konya polisi denetledi mi ya da es kaza yakaladı mı bırakmıyor.İşlerini çok iyi yapıyorlar.
Sabredebilirsen et 18 yaşına kadar bekle yok kendimi tutamam binerim gezerim meram dere, Sille Yolu, Akyokuş gezer tozarım kafama eserse diyorsan daha maliyetli bile olsa a2yi al.Yolda haklıyken haksız duruma düşme derim ben.Ayrıca kursa para ödeyip de nasıl olsa sınav kolay diye düşünüp gitmemezlik etme.Belki son dakikada sınavı çalışır geçersin ama kuralları gerekli bilgileri pekiştiremezsin sadece ezberlemiş olursun.

Sürücü kursu iyi niyetle daha ekonomik olsun diye sana böyle söylemiş olabilir.ancak ehliyeti de bir kere alıyorsun o fazladan masrafı sadece bir kere yapacaksın.tüm hayat boyu harcanan paralar içinde
vereceğin fazladan 200- 300 tl için başına iş almaya değer mi ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst