ehliyetsiz bi süre binsem de olurmuş...??

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
saolun arkadaşlar galiba alıcam ehliyet yarın tekrar kursa gidip konuşcam :cat:
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
saolun arkadaşlar galiba alıcam ehliyet yarın tekrar kursa gidip konuşcam :cat:

Kesinlikle doğru kararı vermişsin bence. Şimdiden hayırlı olsun. Ben bu dönem alıyorum, yazılıya girdim, direksiyon sınavını bekiyorum. Artık mahalle arası sıktığı için inan binmiyorum motora. Motor ruhunda özgürlük var. Kaçarak, limitlenerek tadı çıkmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst