- Katılım
- 1 Kas 2009
- Mesajlar
- 931
- Konu Yazar
- #1
bugün ehliyet kursuna yazılmak için bi sürücü kursuyla görüştüm ve ordaki adam acil değilse (iş için vb.) bekle 18i az kalmış zaten araba ehliyetiyle birlikte al dedi. motosiklet ehliyeti alırsan şimdi 1 yıl sonra b sınıfı ehliyet için de aynı masrafları yaparmışım ama birlikte olursa çok daha hesaplı olurmuş. Ben şimdi ehliyet almalı mıyım yoksa yarım yıl kadar ehliyetsiz binebilir miyim? motosikleti mayıs gibi almayı düşünüyorum ve aralık 2010'da 18im bitecek.