ehliyetimi aldım iş başı yaptım :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yoq metehan abı olmaz walla agustosdan berı bunun hayalını kuruom :) 1 sene daha bekleyemem ömrümün ne zaman bıtcegı bellı deıl :p 3000-3500 ytl bı kredı cekcem 500-600 cıvarı bir faızı oluo alım satım ıslemlerı ıcın zaten param hazır :)
para biriktirmeye kalksam 750x4ayda da bırıktırırım ama 1 ay daha beklıycek halım kalmadı sıkıntı basmaya başladı :) abiii motorsuzluk ne demek bılırmısın :salut: üüü abı benım hiç motorum olmadı (kucuk emrah dan alıntıır) :)


saol kardeş darısı senın basına :)

ah bilmemmi kanka...hayırlısı olsun o zaman...:cat:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
18


vesikalık resımlerde armut gıbı cıkarım goruntu kırlılıgı ıcın kusura bakmayın :)
bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım 2 olay yaşadım
1. güzelim kaskımı yere dusurdum ve top gıbı yuvarlandı iyiki bişi olmadı
2. motoru düşürdüm :) bugun yagmur yagdıgı ıcın yerler ıslaktı ve sola donuse hızlı gırmememe ragmen motorun arka tarafı sag tarafa dogru kaydı ve motor yere dustu ben ayakta kaldım motor bıraz surtundukten sonra kaldırdım bısı yoqmus gıbı yoluma devam ettım :)
işimin ilk gununden çok memnun kaldım kım memnun kalmazkı :queen:
ssk+maaş+yolparası+ her siparişe 50kurus(pirim)+ bahşiş :)
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime) :)

mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:

kafamda hala kask var gıbı hıssedıom :) :queen:

öncelikle hayırlı olsun ehliyetin ve yeni işin :)

bir sorum olacak, bende almak istiyorum ama a2 ehliyeti toplamda kaça maloluyor?, malüm öğrenciyiz :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
yeni işinde yeni ehliyetinde hayırlı olsun kardeşim :) sorması ayıp derler ama ben sorucam :p ne kadar maaş alıyosun bu işten çalışma saatleri nasıl bende yapmayı dşünüyorum hazır ehliyetimde var :silent:

saol :) hemen bı acıklama yapıyım :) ssk+545maas+80 yolparası+bahşiş+prım150
toplamda 775+bahsıs ayda rahat 850-900 alıoar
prım sıstemı her sıparıs goturdugunde is yerı 50kurus verıo . ve iş yerı ayda 300 sıparıse garantı verıor yanı 150 ytl oluo ayda 450 gittiğide oluomus ona gore fazla alıon. günde 9 saat calısıosun haftada 1 izin

öncelikle hayırlı olsun ehliyetin ve yeni işin :)

bir sorum olacak, bende almak istiyorum ama a2 ehliyeti toplamda kaça maloluyor?, malüm öğrenciyiz :)

saol kardeş A2 ehlıyet masrafları 150 ytl kurs parası 35 ytl ehlıyet kart parası 60-70de vergi yatırıon yanı 245-255 ytl ye gelıor bunun dısında sabıka kaydı cıkarma saglık raporu felan masraflarıda oluor bide sınavlara gırerken bazı surucu kursları + sınav parası ıstıyo anlasmanaa baglı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
saol hemen bı acıklama yapıyım ssk+545maas+80 yolparası+bahşiş+prım150
toplamda 775+bahsıs ayda rahat 850-900 alıoar
prım sıstemı her sıparıs goturdugunde is yerı 50kurus verıo . ve iş yerı ayda 300 sıparıse garantı verıor yanı 150 ytl oluo ayda 450 gittiğide oluomus ona gore fazla alıon. günde 9 saat calısıosun haftada 1 izin


süpermiş vala :cyclopsan işin inceliğini örenince 1500 ytl yi bulur maşın o zaman valla ben yarından itibaren aramaya başlıyorum bu işten :mrgreen: ama ben fazla adres felan bilmem bu sorun oluyomu sen nasılsın adres işinde ?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İlhanım hayırlı olsun tekrardan..
:rendeer:Almış ve fotosunuda eklemişsin hemencecik
ehliyetin...::winkwink

Allah kötü gün göstermesin ve kullandırmayı nasip etmez inşallah.

Hade bakim mete abine bir kıyak yapta elinden öperkende bir foto eklersin
artıkın..:wiinkk:

İşinde de başarılar...:)
İnşallah motosikletini alırsın..Onun içinde bir topic yapıştırırsın siteye..:p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
süpermiş vala :cyclopsan işin inceliğini örenince 1500 ytl yi bulur maşın o zaman valla ben yarından itibaren aramaya başlıyorum bu işten :mrgreen: ama ben fazla adres felan bilmem bu sorun oluyomu sen nasılsın adres işinde ?

bizim buralarda adres kolay A_B_C mahallelerı var adakent var :) is yerınde buyuk bı harıta var ordan gösterıolar burası dıye hangı apartmanın nerde oldugunu bılıom ama ısımlerı bılmıom ordakı abıler yardımcı oluo :) saan tavsıyem işe gırceksen tanınmıs bı yere gır ornek: domınos ,lıttle ceasars, pizza hot, burger kıng buna benzer yerler dısında bı yerde kebabcıya gırersen hem kole gıbı 12 saat her ıste calıstırırlar hem sıgortan olmaz hemde 450-500 maas verırler

İlhanım hayırlı olsun tekrardan..
:rendeer:Almış ve fotosunuda eklemişsin hemencecik
ehliyetin...::winkwink

Allah kötü gün göstermesin ve kullandırmayı nasip etmez inşallah.

Hade bakim mete abine bir kıyak yapta elinden öperkende bir foto eklersin
artıkın..:wiinkk:

İşinde de başarılar...:)
İnşallah motosikletini alırsın..Onun içinde bir topic yapıştırırsın siteye..:p

saol murat abi napalım gormemısın bi ehlıyetı olmus :queen: âmin hiç birimize gostermesın :rendeer:
inş . motorumu alırım :) alınca zaten koycagım resımlerden dolayı site çökcek :)
metehan abim bize bi kıyak yaptı bende ona bişiler yapcam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ahanda o gun geldı sonunda TRAFIGE bı canavar daha katıldı :queen: Sana kım motor verdıyse sana kım ehlıyet verdıyse :pr::queen: nese hayırlı olsun motoru alda ıslatcaz 5 tane pastayla
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Ahanda o gun geldı sonunda TRAFIGE bı canavar daha katıldı :queen: Sana kım motor verdıyse sana kım ehlıyet verdıyse :pr::queen: nese hayırlı olsun motoru alda ıslatcaz 5 tane pastayla
hihi :queen: arabadakiler bi bakıo bana aa ilhan kaçın :D 1günde 1 canavarlık yaptım ve motoru kızak olarak kullandım bakalım diğer gunler nolcak :) motoru alınca ıslatmak felan yoq boyası felan kabarır :p ehlıyetı ıslatma yontemını anlattım sana o sekılde tek basıma ıslatırım :queen::queen::queen:
Hayırlı olsun!!! :rendeer:

saol :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hihi :queen: arabadakiler bi bakıo bana aa ilhan kaçın :D 1günde 1 canavarlık yaptım ve motoru kızak olarak kullandım bakalım diğer gunler nolcak :) motoru alınca ıslatmak felan yoq boyası felan kabarır :p ehlıyetı ıslatma yontemını anlattım sana o sekılde tek basıma ıslatırım :queen::queen::queen:

Daha ılk gunden bı arıza verdın zaten , kendın baslı basına bır arızasın zatn :queen::queen: boya fılan kabarmaz merak etmede o şekilde depo yetmez onu hep bırlıkte yapcaz kusura bakma hazırla pizzaları :queen::queen::queen: seni pizzacı seni :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İlhanım hayırlı olsun tekrardan..
:rendeer:Almış ve fotosunuda eklemişsin hemencecik
ehliyetin...::winkwink

Allah kötü gün göstermesin ve kullandırmayı nasip etmez inşallah.

Hade bakim mete abine bir kıyak yapta elinden öperkende bir foto eklersin
artıkın..:wiinkk:

İşinde de başarılar...:)
İnşallah motosikletini alırsın..Onun içinde bir topic yapıştırırsın siteye..:p

yok abi ne kıyağı ...gönlü hoş olsun...ama pizzasını yicem o ayrı mevzu...tükkan bizim...:p

Ahanda o gun geldı sonunda TRAFIGE bı canavar daha katıldı :queen: Sana kım motor verdıyse sana kım ehlıyet verdıyse :pr::queen: nese hayırlı olsun motoru alda ıslatcaz 5 tane pastayla

:queen::queen::queen:

ulan SelÇÜK el motoruyla şeye girilirmi ...kutlamaya...:queen:


yav ne mezarcı adamsın olm...hayatın mezar...beleş...gazlama...ayar verme..üçkaat ..dönmedloap...olmaz bu kadar lan..:queen::wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Daha ılk gunden bı arıza verdın zaten , kendın baslı basına bır arızasın zatn :queen::queen: boya fılan kabarmaz merak etmede o şekilde depo yetmez onu hep bırlıkte yapcaz kusura bakma hazırla pizzaları :queen::queen::queen: seni pizzacı seni :queen:
arzalıyım napıyım son kullanma tarihim gecmıs garantimde yoq elinizde kaldım hihi :D pizza hazırlama ısıne ben bakmıom kusura bakma :D
Hayırlı uğurlu olsun yeni işin ve ehliyetin
saol :)
yok abi ne kıyağı ...gönlü hoş olsun...ama pizzasını yicem o ayrı mevzu...tükkan bizim...:p
:queen::queen::queen:ulan SelÇÜK el motoruyla şeye girilirmi ...kutlamaya...:queen:
yav ne mezarcı adamsın olm...hayatın mezar...beleş...gazlama...ayar verme..üçkaat ..dönmedloap...olmaz bu kadar lan..:queen::wiinkk:
metehan abi benim işin senin işin sayılır :) ne zaman istersen gelebilirsin :)
bu selçukta full beleş takılıo :D bu canavarın adı bundan sonra beleşmon olsun pokemon gıbı bısı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arzalıyım napıyım son kullanma tarihim gecmıs garantimde yoq elinizde kaldım hihi :D pizza hazırlama ısıne ben bakmıom kusura bakma :D

saol :)

metehan abi benim işin senin işin sayılır :) ne zaman istersen gelebilirsin :)
bu selçukta full beleş takılıo :D bu canavarın adı bundan sonra beleşmon olsun pokemon gıbı bısı

bi pizzanı yicem ama pereyle müşteri olarak kanka...:cat:hatta kapı önünden 20 metre ileride isticem...İlhan getirsin dicem bide bahşiş verecem sana...maksat para kazan...:wiinkk:müşteri değilmiyim ulen...:p

beleşmon güzel...başka isimler uyduralım biz...Mezar Kazıcısı nasıl...:queen:

Mete abım bu kılıtlemeyı banada yaptın ya :queen:


bu gece sana kısmetdi kanka...kızma artık bize...seviyoz seni...:rendeer:

kanka bu arada bizim kapı önünde boş bi çukur var...gel bi bak...:p.sana bişey çıkabilir belki...:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun ilhan . dikatli git gel yollarda sipariş dagıtacam diye kendine zarar verme .. yeni işinde başarılar dilerim .
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
yeni işin hayırlı olsun ehliyetinde hayırlı olsun allah olmayanlarada versin :p abi canm pizza çekdi ya :) ilhan abi edirneye gelmiomu :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst