- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,656
- Konu Yazar
- #21
yoq metehan abı olmaz walla agustosdan berı bunun hayalını kuruom1 sene daha bekleyemem ömrümün ne zaman bıtcegı bellı deıl
3000-3500 ytl bı kredı cekcem 500-600 cıvarı bir faızı oluo alım satım ıslemlerı ıcın zaten param hazır
para biriktirmeye kalksam 750x4ayda da bırıktırırım ama 1 ay daha beklıycek halım kalmadı sıkıntı basmaya başladıabiii motorsuzluk ne demek bılırmısın :salut: üüü abı benım hiç motorum olmadı (kucuk emrah dan alıntıır)
![]()
saol kardeş darısı senın basına![]()
vesikalık resımlerde armut gıbı cıkarım goruntu kırlılıgı ıcın kusura bakmayın
bugun sabahtan kalktım emnıyete gıttım ve ehlıyetımı aldımm ardından iş yerıne gıttım ve egıtımlerımı aldım ardından benım uzerıme zınmetlı honda actıva verdıler bır kac tur attıktan sonra işe basladım 2 olay yaşadım
1. güzelim kaskımı yere dusurdum ve top gıbı yuvarlandı iyiki bişi olmadı
2. motoru düşürdümbugun yagmur yagdıgı ıcın yerler ıslaktı ve sola donuse hızlı gırmememe ragmen motorun arka tarafı sag tarafa dogru kaydı ve motor yere dustu ben ayakta kaldım motor bıraz surtundukten sonra kaldırdım bısı yoqmus gıbı yoluma devam ettım
![]()
işimin ilk gununden çok memnun kaldım kım memnun kalmazkı :queen:
ssk+maaş+yolparası+ her siparişe 50kurus(pirim)+ bahşiş![]()
yapımda ve yayında emegı gecen herkese tesekkurler(metehan abime)
mete han abim olmasaydı ehlıyetım çok geç elıme ulascaktı ehlıyet gec gelcegı ıcın işe baskalarını alcaklardı ve şuan bu güzel işim olmıcaktı . metehan abim çoooook saol :rendeer: öyle bi sevap işledinki hakkın ödenmez :rendeer:
kafamda hala kask var gıbı hıssedıom:queen:
yeni işinde yeni ehliyetinde hayırlı olsun kardeşimsorması ayıp derler ama ben sorucam
ne kadar maaş alıyosun bu işten çalışma saatleri nasıl bende yapmayı dşünüyorum hazır ehliyetimde var :silent:
öncelikle hayırlı olsun ehliyetin ve yeni işin
bir sorum olacak, bende almak istiyorum ama a2 ehliyeti toplamda kaça maloluyor?, malüm öğrenciyiz![]()
süpermiş vala :cyclopsan işin inceliğini örenince 1500 ytl yi bulur maşın o zaman valla ben yarından itibaren aramaya başlıyorum bu işten :mrgreen: ama ben fazla adres felan bilmem bu sorun oluyomu sen nasılsın adres işinde ?
İlhanım hayırlı olsun tekrardan..
:rendeer:Almış ve fotosunuda eklemişsin hemencecik
ehliyetin...::winkwink
Allah kötü gün göstermesin ve kullandırmayı nasip etmez inşallah.
Hade bakim mete abine bir kıyak yapta elinden öperkende bir foto eklersin
artıkın..:wiinkk:
İşinde de başarılar...
İnşallah motosikletini alırsın..Onun içinde bir topic yapıştırırsın siteye..![]()
hihi :queen: arabadakiler bi bakıo bana aa ilhan kaçınAhanda o gun geldı sonunda TRAFIGE bı canavar daha katıldı :queen: Sana kım motor verdıyse sana kım ehlıyet verdıyser::queen: nese hayırlı olsun motoru alda ıslatcaz 5 tane pastayla
Hayırlı olsun!!! :rendeer:
hihi :queen: arabadakiler bi bakıo bana aa ilhan kaçın1günde 1 canavarlık yaptım ve motoru kızak olarak kullandım bakalım diğer gunler nolcak
motoru alınca ıslatmak felan yoq boyası felan kabarır
ehlıyetı ıslatma yontemını anlattım sana o sekılde tek basıma ıslatırım :queen::queen::queen:
İlhanım hayırlı olsun tekrardan..
:rendeer:Almış ve fotosunuda eklemişsin hemencecik
ehliyetin...::winkwink
Allah kötü gün göstermesin ve kullandırmayı nasip etmez inşallah.
Hade bakim mete abine bir kıyak yapta elinden öperkende bir foto eklersin
artıkın..:wiinkk:
İşinde de başarılar...
İnşallah motosikletini alırsın..Onun içinde bir topic yapıştırırsın siteye..![]()
Ahanda o gun geldı sonunda TRAFIGE bı canavar daha katıldı :queen: Sana kım motor verdıyse sana kım ehlıyet verdıyser::queen: nese hayırlı olsun motoru alda ıslatcaz 5 tane pastayla
arzalıyım napıyım son kullanma tarihim gecmıs garantimde yoq elinizde kaldım hihiDaha ılk gunden bı arıza verdın zaten , kendın baslı basına bır arızasın zatn :queen::queen: boya fılan kabarmaz merak etmede o şekilde depo yetmez onu hep bırlıkte yapcaz kusura bakma hazırla pizzaları :queen::queen::queen: seni pizzacı seni :queen:
saolHayırlı uğurlu olsun yeni işin ve ehliyetin
metehan abi benim işin senin işin sayılıryok abi ne kıyağı ...gönlü hoş olsun...ama pizzasını yicem o ayrı mevzu...tükkan bizim...
:queen::queen::queen:ulan SelÇÜK el motoruyla şeye girilirmi ...kutlamaya...:queen:
yav ne mezarcı adamsın olm...hayatın mezar...beleş...gazlama...ayar verme..üçkaat ..dönmedloap...olmaz bu kadar lan..:queen::wiinkk:
arzalıyım napıyım son kullanma tarihim gecmıs garantimde yoq elinizde kaldım hihipizza hazırlama ısıne ben bakmıom kusura bakma
![]()
saol
metehan abi benim işin senin işin sayılırne zaman istersen gelebilirsin
![]()
bu selçukta full beleş takılıobu canavarın adı bundan sonra beleşmon olsun pokemon gıbı bısı
Mete abım bu kılıtlemeyı banada yaptın ya :queen: