Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayret ya bu sınav görevlilerine ne oluyor, banada başını aç dedi girişteki cahilin teki, içeri geçtim kontrol sandım, sonra çağırdım kadını dedim herhalde tamamen aç diyorlar bi sorayım..
başınızı tamamen açın dedi
sinir tepeme fırladı ne demek tamamen ben b ehliyetide aldım aynı kıyafetle girdim dedim. ağzı açık kaldı . hiç birşey bilmiyor ya.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
harbi ya bu sonuçlarbir açıklansada scooterla çalışsak artık.kurs nekadar çalıştırcak bakalım millet düşüyormuş yinede alıyormuş
başınızı tamamen açın dedi
sinir tepeme fırladı ne demek tamamen ben b ehliyetide aldım aynı kıyafetle girdim dedim. ağzı açık kaldı . hiç birşey bilmiyor ya.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
valla ben sıkıntıdan öbür sorularıda çözdüm başımdaki gözetmen sen onları yapmıycan felan dedi olsun fazla bilgi göz çıkarmaz dedim o sorularıda cevapladım sonra başaldım boş bi sayfaya racing resmi çizmeye racingte bitti süre hala bitmedi gözetmen gene başımda dolanmaya başladı sonra bende öğretmenim sürücü kursu sertifikam da var dedim şu ana kadar 200 kişiye ehliyet verdim dedim neyse ki süre bitti
ama uygulama sınavı için ara çok uzunmuş ya bu yazı ehliyetsiz geçircez galiba
harbi ya bu sonuçlarbir açıklansada scooterla çalışsak artık.kurs nekadar çalıştırcak bakalım millet düşüyormuş yinede alıyormuş