ehliyet sınavına girecekler

Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayret ya bu sınav görevlilerine ne oluyor, banada başını aç dedi girişteki cahilin teki, içeri geçtim kontrol sandım, sonra çağırdım kadını dedim herhalde tamamen aç diyorlar bi sorayım..
başınızı tamamen açın dedi
sinir tepeme fırladı ne demek tamamen ben b ehliyetide aldım aynı kıyafetle girdim dedim. ağzı açık kaldı . hiç birşey bilmiyor ya.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

valla ben sıkıntıdan öbür sorularıda çözdüm başımdaki gözetmen sen onları yapmıycan felan dedi olsun fazla bilgi göz çıkarmaz dedim o sorularıda cevapladım sonra başaldım boş bi sayfaya racing resmi çizmeye racingte bitti süre hala bitmedi gözetmen gene başımda dolanmaya başladı sonra bende öğretmenim sürücü kursu sertifikam da var dedim şu ana kadar 200 kişiye ehliyet verdim dedim neyse ki süre bitti
ama uygulama sınavı için ara çok uzunmuş ya bu yazı ehliyetsiz geçircez galiba

harbi ya bu sonuçlarbir açıklansada scooterla çalışsak artık.kurs nekadar çalıştırcak bakalım millet düşüyormuş yinede alıyormuş
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
ehliyet sınavlarında görevli oluyorum hep
yaklaşık 15-20 tane adını unuttum ya kuka derdik biz çocukken giderken onların arasından geçiyorsun8Bİ SAĞ Bİ SOL) gelirken düz bir şekilde geri geliyorsun zor değil aslında ama çalışman gerek hiç tecrüben yoksa tabi
2 gözetmen oluyor ikisinin verddği kötü puan ortalaması toplamı 30u geçerse kalıyorsun
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyet sınavlarında görevli oluyorum hep
yaklaşık 15-20 tane adını unuttum ya kuka derdik biz çocukken giderken onların arasından geçiyorsun8Bİ SAĞ Bİ SOL) gelirken düz bir şekilde geri geliyorsun zor değil aslında ama çalışman gerek hiç tecrüben yoksa tabi
2 gözetmen oluyor ikisinin verddği kötü puan ortalaması toplamı 30u geçerse kalıyorsun

duba ve huni diyorlarmış. googleye yazdım video varmı diye dubaların arasından geçme yazdım hurilerin arasından geçme diye düzeltiyor :queen::queen:
evet kursun varda tek bi gün çalışılcakmış, nasıl olucaksa bi günle, bide git gel yapıyormuşsun yani bi tur atıp geri gelcen... inşallah geçeriz ya. istanbul avrupa yakasında nerde yapıyorlar acaba
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
valla ya kursu iyice sıkıştırcaksın ya da bi arkadşından ödünç motor bulup çalışmalısın ben muğladayım istanbulu hiç bilemiyorum
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
Motor 100 ama yağı değiştir desen değiştiremem, hep teorik bilgiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst