ehliyet sınavına girecekler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveeeeet sonunda yarın ehliyet sınavına giriyorum .ama ağustos başında ehliyetimi tam olarak alabilecekmişim .

budan arkadaşlara tavsiye vermek istiyorum. sınava girmeden önce 2 kesmeşeker ,1 kova su ,8-10 kalem ,1kutu kalemtraş, yarım yarım kilo okunmuş pirinç ,zincir, takoz .sınav sonrası için 1 karton sigara . şimdiden kolay gelsin :D
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayysss koptum yaaaaa ben onları yaptıktan sonra ehlıyet bıle almak ıstemem tum rkadaslara basarılar :)))
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
yarın bende giriyorum 20 soru heralde 5 dk sonra çıkarız.. biran önce alayım şu ehliyeti motor alamıyoruz o yüzden
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Evet yarın bende sınava giricem Allah Hepimizin Yardımcı Olsun.

Sorularla İlgili Kafası Karışan Arkadaşlara Yardımcı Olmak Amacıyla Yazıyorum Örnek Sınav Kitapcığından Baktım

İlk Yardım:30
Trafik:40
Motor:20 Üzere Toplam 90 Sorudur.Sadece A2 Alıcak Arkadaşlar İçin.
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
B üzerine A2 için 20 soru dediler bize oda sadece motora gireceğiz belgedede sadece motor işaretli..yani sadece 20 sorudan sorumluyuz
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bende giriyorum alalım artık b yi aldık a2 ye ayıp oluyoo =)
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
B fark A2 20 soru evet :).

Hepimize başarılar arkadaşlar! Çıkmış sorulara bakalım bol bol. Gelişim Sürücü Kursu'nun sitesinde var.
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
80
cok kolay sınav 20 soru var 100 almıstım cıkmıs sorulara bakın kasmayın arkadaslar
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
3
sınava girecek olan arkadaşlara başarılar dilerim.
çıkmış soruları çözün zaten sorular aynı değiştirip değiştirip soruyorlar.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
bende gireceğim ama b için;
niye her sınav dönemi böyle bir konu görüyoruz;
konu kalabalığından başka bişey değil bence,
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
İnsanlar birbirlerine şans diliyor. Okuma geç zorla mı soktular bu konuya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsanlar birbirlerine şans diliyor. Okuma geç zorla mı soktular bu konuya

aynen katılyorum. sonuçta konu açınca okuyanlardan para almıyoruz .bilmeyenlere faydalı bilgiler olabilir .. neyse artık

HERKESE BAŞARILAR
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
eveeeeet sonunda yarın ehliyet sınavına giriyorum .ama ağustos başında ehliyetimi tam olarak alabilecekmişim .

budan arkadaşlara tavsiye vermek istiyorum. sınava girmeden önce 2 kesmeşeker ,1 kova su ,8-10 kalem ,1kutu kalemtraş, yarım yarım kilo okunmuş pirinç ,zincir, takoz .sınav sonrası için 1 karton sigara . şimdiden kolay gelsin :D

dediklerinin hepsini yaptım üstad umarım faydasını görürüm. :p

herkese başarılar.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın bende giriyorum 20 soru heralde 5 dk sonra çıkarız.. biran önce alayım şu ehliyeti motor alamıyoruz o yüzden

5 Dakikada bitirsen bile çıkamıyorsun.
İlk 45 dakika kimse dışarı çıkamıyor.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
ben de giriyorum ama daha giriş kartını almadım yarın sabah kurstan alıp geçicem inşallah sorun olmaz :D
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Hayırlısıyla inşallah hepimiz sınavları geçer en kısa zamanda ehliyeti cebimize koyarız... Ehliyeti alalımda artık motoru alalım bitsin bu hasret :) Herkeze başarılar sınavda... Bu arada ankarada sınava giren var mı cumhuriyet lisesinde ;) Belki denk gelen olur görüşürüz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst