Efendy_iso ve LTF06 Kaza yapmış:(

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun İsmail ve Latif kardeşlerim.... Yine ucuz atlattın. Kurşun döktürmelisin. Nazar var üstünde...
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Büyük geçmış olsun abılerım neyse kı ıkınızde de hıç bışı yokmuş önemlı olan odur :) Eğer arabayla ılgılı bı sorununuz olursa nacızane yardımcı olmaya çalışmak ısterım Istanbulda babamın oto tamır servıs dükkanı var da motor üzerıne üst katta da amcamın kaporta-boya :D Elımızden bışı gelırse yanı yardımcı olmak ısterız tekrar büyük geçmış olsun :/
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
98
Geçmiş olsun arkadaşlar.Ne denir ki tesadüf yaşıyoruz bu ülkede...Dikkat bin kere milyon kere dikkat lütfen.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İso Latif çok geçmiş olsun yaw..
Ama çarpa çarpa öğrenilir bu araç sürme :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
kardeş geçmiş olsun buna şükür sizlerde birşey olmamasına sevindim
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
çok geçmiş olsun bu ara nedir bu kamyonlardan çektiğimiz:silent:allah(c.c)korumuş şaşkınlık veren olaylar eee ülkem normaldir...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Geçmiş olsun İsmail ve Latif kardeşlerim.... Yine ucuz atlattın. Kurşun döktürmelisin. Nazar var üstünde...

Abi bende aynı şeyi düşünüyorummm,vermem gereken sadakalarmı var nedir bilmiyorumm

Büyük geçmış olsun abılerım neyse kı ıkınızde de hıç bışı yokmuş önemlı olan odur :) Eğer arabayla ılgılı bı sorununuz olursa nacızane yardımcı olmaya çalışmak ısterım Istanbulda babamın oto tamır servıs dükkanı var da motor üzerıne üst katta da amcamın kaporta-boya :D Elımızden bışı gelırse yanı yardımcı olmak ısterız tekrar büyük geçmış olsun :/
eyvallah abicim saolasınn ilgin içinn,aracaın kaskosu var serviste yapılır diye düşnüoyruumm
Geçmiş olsun ...
'25 kere olsun
saolasın barış abiii


diğer tüm geçmiş olsun dileklerini sunan dostlarıma teşekkür ederimmm
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
geçmiş olsun tekrarının ne sizin nede başkalarının yaşamaması dileğiyle arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
19
Şaka gibi ya inanmıyorum Allah korumuş ltf aşk olsun ya burdan mı okuyacaktım canım arkadaşım ya çok üzüldüm
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İso LTF geçmiş olsun .Dikkat edin diyecem de lasitik yahuu.Kamyonun lastigi gümlediginde farketmiyor mu soforler yahuu :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok Gecmiş Olsun Kardeşim.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun arkadaşlar :pale:,sağlık durumunuzun iyi olmasına sevindim ,psikolojik durumda zamanla düzelir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst