Edirne Gezisi 151 Rs Ile Cbf 150...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Yaw boşboş geziyorum eleman arıyorum böyle farklı illere gitmek için çağırsanıza olm benıde alla alla.

Ha bu arada uludağa gidersin lastik patlar, edirneye gidersin benzin biter, nedir olm senın bu sıkıntın :)

tamam kardeşim birdaki sefere boluya gidicez gelirsin beraber gideriz.
benzini bilerek bitirdim yedek de var diye kaç para ya kaç km gidiyo diye hesapladım,lastik işi ise onu bilemem lastik bu her an patlayabilir:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
super bi gezi oldugu kesin , ayaklarima hakim olmaya calisiyorum simdiden garaja dogru gitmeye basladilar , bi su okul bitsin ertesi gun , VINNNN:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abiler siz maynaksınız valla...güzel fotolar...ama o kadar gidip Edirneye girmemek olmamış yav...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
gerçekten çk güzel bir gezi olmuş. benim de bayadır aklımda edirne gezisi var ama bir türlü nasip olmadı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ahhh ülen ahh nerde benim 151 rs m yanımda olsaydı keşke bu hafta da boluya gidecektim,:mrgreen: :salut:
motorsuz kaldım arkadaşlar yaaa,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst