Edirne Gezisi 151 Rs Ile Cbf 150...

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Geçen hafta nereye gidelim diye karar verirken çıkalım yola motor nereye giderse oraya gideriz dedik amcaoglu birol ile,kalktık sabahın sekizde kahvaltı yapmadan çıktık evden ben 151 rs ile birol cbf 150 ile vardık otobanın başına sag taraf edirne ye sol taraf bolu ya gidiyordu,ilk önce ben boluya gidelim dedim birol edirneye gidelim dedi,bende yazı tura atalım dedim ve attık birol kazandı,istikamet edirne idi,çıktık e 5 e gidiyoruz büyükçekmecede kahvaltı yaptık,motorlarımız temizledik yola devam ettik,edirneye kadar e5 den gitmeyi dönüş te ise yorulacagımız için otobanı kullanacaktık.çıktık yola....



çorluya gelmiştik ve biraz dinlendik.hatta ben ç,imenlere yattıgımda uyuya kalmışım yorulmuştum belli ama daha çok yolumuz vardı hadi devam ededlim dedim yol gitmekle biter.






lüleburgazda bir arkadaşın yanına ugrayalım dedim msn den görüşüyordum ama hiç yüz yüze görüşmemiştik ve fırsat bu fırsat diyerekden gittik yanına saolsun bizi iyi karşıladı,geldi aldı bizi yoldan iş yerine davet etti ve çay kahvaltı felen ikram etti saolsun iyi arkadaş.kendisine burdanda teşekkür ediyorum.(özer 024)sitedeki adı...

çıktık ordan edirneye dogru beraber yol aldık,

vardık edirne ye hatta gelmişken birde edirne tabelasında foto çekmeden olmaz valla.



ayrılık vakti gelmişti bizim için çünkü daha 260 km yolumuz vardı hava karamadan eve varmayı planlamıştık ve saat 16,30 olmuş ve geçiyordu hatta.edirne merkeze girmeden e 5 den hemen otobana girdik üzüldüm valla merkeze giremedigim için ama olsun bir dahaki sefere erken gelip bol bol gezecegiz edirnede.ve benzincide depoları fulleyip yedekleride aldıktan sonra bisbillah diyerekten çıktık yola,(tabi otoban beleş)

il sınırında da bir foto çektik bi 15 dakikada burda dinlendik ama gerçekten yorulmuşum agırlık basmaya başlamıştı

dedim şurda yatıp uyuyum ama arabalar gelmezse tabiii...



ayrı bir yabancı gibiler baksanıza biri bi yerde biri öteki yerde ama istikamet aynı yer...
ve çorlu sapagını geçip silvriye geldikten sonra shell den benzin almam gerkiyordu ve hava iyice karamıştı ki benim benzin bitti ve motor stop etti,hemen durup çantadaki 2,5 litre benzini depoya koydum ve devam ettik yola ilerdeki benzinci,den depoları yani benim depoyu dolduracaktım benim yedekte bitmişti ki benzinciye geldigimizde şok olmuştum adam yakıt yok dedi,en yakını selimpşada 3 km dedi aydaa çıktık otobandan selim paşadan aldık benzin bir daha girdik otobana tam gaz geliyorduk saat 19,45 di


toplam benim motora göre 540 km yol yapmıştık ama cbf e göre 465 km yol yapılmıştı ben toplamda 67 ytl lik benzin harcadım cbf yani birol ise 45 ytl felen harcadı.
Sag salim eve gelmiştik artık motorlar ve biz yorulmuştuk benim motor bu seferlik aksilik yapmadı,ama sabah 8 de çıkıp akşam 20,30 da eve geldigimde ben bitmiş haldeydim, ve çok ktü belim agrımıştı,üç gün etkisi gitmedi,bellik almak şart oldu bana şimdilik bu kadar hoşça kalın.
bir daha ki gezim ne ile neresi olur belli olmaz.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
güzel gezi olmuş. bi ara bende gidicem oralara fırsatını bulabilirsem. Selimiye Camisi'nin fotoğrafını bekledim okurken ama göremedim.
kazasız sürüşler, keyifli günler.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Güzel gezi. Paylaşımınız için teşekkür ederiz. Otoyol sıkıcı olmadı mı? Ben virajlı manzaralı yolları seviyorum da.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Güzel gezi. Paylaşımınız için teşekkür ederiz. Otoyol sıkıcı olmadı mı? Ben virajlı manzaralı yolları seviyorum da.:)

evet otoyol gerçekten çok sıkıcı oldu benim uykum bile geldi,bas bas yol bitmiyordu hep aynı manzara ile geldik eve.e5 daha iyi ama akşam oldugu için erken varmamız gerekiyordu.120 km hızla geldik arada bir dinlenerekten 260 km yolu 4 saatte aldık valla 4 kere durduk bir seferinde selimpaşadan benzin almak için çıktık bir daha girdik.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Güzel bir yazı olmuş Cihan.Sizleri misafir etmek ve sizlerle yolculuk yapmak bana mutluluk verdi.En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere hoşçakalın...
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Ya hocam ne yapmışsınız siz böyle. Onca yolu git edirne ye girmeden geri dön.
Ciğer yemeden edirneden gidilirmi hiç. Olmamış valla:pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Ya hocam ne yapmışsınız siz böyle. Onca yolu git edirne ye girmeden geri dön.
Ciğer yemeden edirneden gidilirmi hiç. Olmamış valla:pale:

valla affet be abi bir dahaki sefere cigerlerin resmini de yayınlıycam söz.vakit bizim için önemliydi.:cat:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
inşallah bende ozaman edirnede olurum misafirim olursunuz...:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya bi anda lüleburgaz tabelasını gördüm içim cız etti ya...Keşke orada olsaydım halamı kuzenlerimi çok özledim..Bir ayağımda lüleburgazda ama kısmet olmuyor gitmek doğrusu...Ahh ahh...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
199
masallah:cherry: insallah edirne cigeri yemissinizdir.bende yazin kesin gidecem ilk planin bu benim askerlik yaptigim yer edirne cok iyi yapmissiniz selamlar:cat:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abi tam delisiniz.Enirneye kadar git girmeden geri dön ne diyim ben size ancak deli denir :):queen: :queen: neyse yaz gelmeden turlamaya baslamışsınız güzel.Senin makina biraz fazla yakmış.Sanırımfazla abandın gaza ondan olsa gerek.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ciğer yeseydiniz keşke:) Neyse birdahakine beraber olmak dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
gezmek hoş güzelde; bir yere gezmeye gidilince oranın en meşhur yemeği yenir, en iyi yeri görülür.. :):):):)( Allahtan arkadaşını görmüşsünde tamamen boşuna olmamış... Neyse bi dahakine biraz daha büyük motorlarla daha hızlı gidip gezecek zamanınız olur... Kalın sağlıcakla...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
68
cok güzel olmuş allah başka gezileri nasip etsin edirne güzel şehirdir cazzbass kardeşim sende edirne ciherini cok seviyon galiba
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
çok güzel gezi olmuş keşke edirneyi gezseydiniz enazından kırkpınar güreşlerinin yapıdığı yere gidebilirdiniz paylaşımınız için saolun
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Güzel gezi, güzel paylaşım; bir daha ki sefer Edirne yi gezecek şekilde planlamak lazım yinede :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Yaw bende geçen hafta sonu boş boş takıldım yaw, herkes biryerlere dağılmıştı, cumartesi günü büyükçekmeceye gitmişim, :) öyle gitmişim işte bende bilmiyorum niye gittim. Pazar günüde bostancı, polenezköy falan gitmiştim.

Yaw boşboş geziyorum eleman arıyorum böyle farklı illere gitmek için çağırsanıza olm benıde alla alla.

Ha bu arada uludağa gidersin lastik patlar, edirneye gidersin benzin biter, nedir olm senın bu sıkıntın :)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
Edirnede askerlik yaptığım için bu yazı ilgimi çekti.Edirne küçük ama şirin bir yer.SIrf turist dolu olduğu için avrupa gibi.Ama siz oraya gidip bir selimiyeyi gezmeden gelmişsiniz.işmi yani:)

bence bu tarz motorlarla uzun yol yapmak adamı kaskatı yapar rüzgardan.Ayrıca tehlikelidir bir yağmur yağsa yolda kötü olur.


Altında 600'lük bir makina olacak en azından.Bak o zman yol dayanıyormu.:mrgreen: Biraz fazla benzin yakar ama hızlı gidip hızlı dinlenmeye çekilirsin.Heryeride gezersin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst