- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
daha nice kazasız belasız gezilere
paylaşım için sağolun
paylaşım için sağolun
Yaw boşboş geziyorum eleman arıyorum böyle farklı illere gitmek için çağırsanıza olm benıde alla alla.
Ha bu arada uludağa gidersin lastik patlar, edirneye gidersin benzin biter, nedir olm senın bu sıkıntın![]()
abiler siz maynaksınız valla...güzel fotolar...ama o kadar gidip Edirneye girmemek olmamış yav...
bir dahaki sefere sizin için edirnenin çekilmemiş fotosunu bırakmıycam valla:cat:
Valla şu cbf yi bir alıyım sınır felen tanımıycam il sınırı degil ülke sınırını degiştiriceminşallah...sizde bu azim ve sevda olduğu sürece mobiletlede gidersiniz oralara...:rendeer: