Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
ama arkadaşlar aklınızda olsun olurda havlayarak üzerime gelen bir köpek oldumu yavaşlıyorum boşa alıyorum. bi kaç metre kaldımı öyle bir gaz verip bağırtıyorumki motoru şapşallaşıyorlar hatta korkup kaçanı da oldu. sonra yolunuza devam edin oyalanmadan. şaşkın şaşkın arkanızdan bakakalsınlar
ETZ 251 le bunu yapıyor olabilirsin,ya scooter vs. kullananlar ne yapacak?