DZR 2 Köpek KOVUCU aldım.

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
:) Göreceğinden emin olabilirsin.

Uludağa her çıktığımda düşmeme ramak kalıyor sırf köpekler yüzünden. Pek tırsmam ama o dişleri görünce ayakları kaldırıp kornaya basılı tutup gaz açışımı görmelisiniz. :pr:

Çokta pis koşuyorlar ya. KApışıyoruz resmen. 600cc ye geçmek lazım artık :)[/QUOTE Bizim yan fabrikada uyuzmu uyuz bir köpek ne zaman geçsem saldırıyor, açıyorum gazı arkada kalıyor, bir gün bekçisiyle oturduk konuştuk, dedim abi öldürcem ben bunu, yok dedi yavaş geç saldırmaz dedi, artık oraya gelince frenliyorum aynen göz göze geçiyoruz, hatta atlama pozisyonunda bekliyor göz göze bakışa bakışa geçiyoruz, bazen hızlanıyorum peşimden koşuyor duruyorum oda duruyor başımda böyle bir illet. Memlekete gideceğim orda bol bol kangal var alsakmı acaba, kangallar içinde faydalımı acep :)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
:) Göreceğinden emin olabilirsin.

Uludağa her çıktığımda düşmeme ramak kalıyor sırf köpekler yüzünden. Pek tırsmam ama o dişleri görünce ayakları kaldırıp kornaya basılı tutup gaz açışımı görmelisiniz. :pr:

Çokta pis koşuyorlar ya. KApışıyoruz resmen. 600cc ye geçmek lazım artık :)[/QUOTE Bizim yan fabrikada uyuzmu uyuz bir köpek ne zaman geçsem saldırıyor, açıyorum gazı arkada kalıyor, bir gün bekçisiyle oturduk konuştuk, dedim abi öldürcem ben bunu, yok dedi yavaş geç saldırmaz dedi, artık oraya gelince frenliyorum aynen göz göze geçiyoruz, hatta atlama pozisyonunda bekliyor göz göze bakışa bakışa geçiyoruz, bazen hızlanıyorum peşimden koşuyor duruyorum oda duruyor başımda böyle bir illet. Memlekete gideceğim orda bol bol kangal var alsakmı acaba, kangallar içinde faydalımı acep :)

Dostum hiçbir şey yapamıyorsan bile bir köpekle göz temasından kaçın. Yüzde elli kurtulma şansını yakalamış olursun:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
arada adrenalin güzel olur be:pBen bisikletle giderken bi kere yokus yukarı kovalamışlardı nasıl adeleler azdıysa yokuş yukarı geçmiştim köpekleri:queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
139
Benim de boyle bi alet edinmem lazim sanirim. Gecen hafta yine iki kere yuregim agzima geldi. Birinde sabah tam sag viraja yatmisken yolun ortasinda iki kopek belirdi, neyse ki hizim fazla degildi, dogrulup etraflarindan dolastim. Sagolsun onlar da saldirgan degillerdi. Lakin ikincisinde aksam yine tam sol viraja girecegim, hayvan sol taraftan kosa havlaya uzerime geliyor. Mubarek irice de bisey. Genelde bunlar havlar ama temastan kacinir diye fazla istifimi bozmadan dogrulup viraji biraz genisten almaya basladim. Ama hayvan korkusuz cikti, arka tarafta bi yerelere temas etti. Motorun kici bi iki sag sol yalpa yaptiktan sonra toparladim.. Yine adrenalin seviyesi hat safhaya ulasti tabii...
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
bende kuşadasında elektrikli bisiklet sürüodum bide ses çıkarmıyo ya köpekler kıl kapıyo arkama takılıolardı bende dip gaz yapıp kaçıodum :cat :queen: motoru alınca lazım olursa alırız :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
2
Bir astsubay arkadaşım komutanın emriyle eski model bir tabancayla hastalıklı köpekleri vurmuş ama kurşunların ucu yuvarlak olduğu için köpeklerin kafatası delinmemiş sonra kalbinden vurmak zorunda kalmış yani tabancayla ateş edilse bile köpeği öldüremeyebilirsiniz.Bir kampçı arkadaşımda ayılara karşı amonyak taşıyoruz yanımızda demişti ayının gözüne sıkıyorlarmış ayı saldırınca sanki kurtulacak.Köpek için Amonyak veya Tuz Ruhu denenebilir ama dikkatli kullanmak lazım tuz ruhu yanlışlıkla kendi üstünüze gelirse öttürür , köpeğin üstüne dökmeyi başarabilirsen sanırım köpek kaçar ve birkaç gün içinde enfeksiyondan ölür , saf asit yani.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz sabredin arkadaslar , benim elektronik mühendisi bir kuzenim var , şimdi staj yaptığı yerde köpek kovucu hazırlıyorlar , projesi bitti zaten , parçaları alıp yapması kaldı , işe yararsa el altından satarım size :queen::mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
altı üstü KOPEK ya :) herşeye para vermeyin höyttt deyin kaçar qider haycancağızz
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Bir astsubay arkadaşım komutanın emriyle eski model bir tabancayla hastalıklı köpekleri vurmuş ama kurşunların ucu yuvarlak olduğu için köpeklerin kafatası delinmemiş sonra kalbinden vurmak zorunda kalmış yani tabancayla ateş edilse bile köpeği öldüremeyebilirsiniz.Bir kampçı arkadaşımda ayılara karşı amonyak taşıyoruz yanımızda demişti ayının gözüne sıkıyorlarmış ayı saldırınca sanki kurtulacak.Köpek için Amonyak veya Tuz Ruhu denenebilir ama dikkatli kullanmak lazım tuz ruhu yanlışlıkla kendi üstünüze gelirse öttürür , köpeğin üstüne dökmeyi başarabilirsen sanırım köpek kaçar ve birkaç gün içinde enfeksiyondan ölür , saf asit yani.

ne diyosun sen yahu? ne asidi ne amonyağı? derdimiz hayvanları acılar içinde öldürmek mi? birkaç yıl önce bir fare zehirinin kutusunda "zehiri yiyen farelerin 1 gün içinde iç kanama geçirerek öleceklerini garanti eden bir ifade gördüğümden beri tüm canlılara karşı daha bir hassas oldum. senin yazdığın da o hesap yani. bence sen kullanırken bir daha düşün yakacağın o canları! aman hele kendi üstüne felan dökme biliyorsun zaten ne olacağını!:farao:
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
bende bu devrenin şemasını bulup kendim yaptım ama pek frekansını tutturamadım bazı köpekler giderken bazıları hiç oralı değil bir tanede ben alıyım ,bendede aynı dert var.

Köpekler eğer sağır ise bu sesi de duymaz. Acı gerçek: köpeklerde sağırlık çok yaygın. Bence siz aleti başka köpeklerde de deneyin. Ben de alacağım bir kovucu. Sadece hafifce rahatsız etsin. Köpek uzaklaşın yeter. Ama hayvan sağır ise, bir işe yaramaz. Yani garantisi yok. Bir başka değişle, bu aletlere güvenip kahramanlık yapmaya yeltenmek biraz riskli...

Hepimize iyi şanslar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------

altı üstü KOPEK ya :) herşeye para vermeyin höyttt deyin kaçar qider haycancağızz

[GV][/GV]

Bu da bir yöntem ama.... cesaret ister... Bir de insanın sesinin gür olması lazım... Bir den fazla köpek varsa hepsini korkutabilmesi için...
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Köpekler eğer sağır ise bu sesi de duymaz. Acı gerçek: köpeklerde sağırlık çok yaygın. Bence siz aleti başka köpeklerde de deneyin. Ben de alacağım bir kovucu. Sadece hafifce rahatsız etsin. Köpek uzaklaşın yeter. Ama hayvan sağır ise, bir işe yaramaz. Yani garantisi yok. Bir başka değişle, bu aletlere güvenip kahramanlık yapmaya yeltenmek biraz riskli...

Hepimize iyi şanslar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------



[GV][/GV]

Bu da bir yöntem ama.... cesaret ister... Bir de insanın sesinin gür olması lazım... Bir den fazla köpek varsa hepsini korkutabilmesi için...

dediğim gibi ama altı üstü köpek yani.Bas kornaya bak nasıl kaçıyor zaten insan etine susamışsa hayvan o kadar azmışsa değil köpek kovucu yanında ne olursa olsun şansın yok :)

bence en mantıklısı HÖYTTTTT DAĞILINNN :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
biraz sabredin arkadaslar , benim elektronik mühendisi bir kuzenim var , şimdi staj yaptığı yerde köpek kovucu hazırlıyorlar , projesi bitti zaten , parçaları alıp yapması kaldı , işe yararsa el altından satarım size :queen::mrgreen:

Sağır köpeklerede çözüm bulsun arkadaşın :p

Şaka bir yana vitesli motorların gözünü seveyim , ara gazı veriyorum psikopat gibi saldıran köpek kediye dönüyor arkasını dönüp kaçmaya başlıyor : D 2 kere kurtardı beni kaçıyorum hızlıda gidemiyorum sakat yerdeyim durdum bi aragaz verdim köpekden eser yok :mrgreen:
Ama sağır köpeğe denk gelmedim bilmiyorum sonumuz nolur o zaman kaskı fırlatırız heralde kaskla uraşırken biz kaçarız kask feda olur:mrgreen:

Ama bi kere hastanelik ettiler kara kuru bişi gece gece korkar kaçar sandım sanmaz olaydım yol verseydim keşke çarpmamla uçmam bir oldu :cherry:

Yok yookk aklıma geldi tabi önceki konudan , köpeğe BUJİ fırlatırız :cherry:
hahah :mrgreen: oda bir animal nede olsa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 AM ----------

dediğim gibi ama altı üstü köpek yani.Bas kornaya bak nasıl kaçıyor zaten insan etine susamışsa hayvan o kadar azmışsa değil köpek kovucu yanında ne olursa olsun şansın yok :)

bence en mantıklısı HÖYTTTTT DAĞILINNN :queen::queen::queen::queen:

Bas kornaya kaçıyormu :mrgreen: O kadar köpekle karşılaştım köpeğe çarpıp ambulanslık oldum kornayla kaçan bir köpek denk gelmedi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enimılla enimıl olmamak lazım , klasik kelimeleri kullanacaksınız , hoştt hoştt yapacaksınız .
ya da motosikleti yavaşlatıp birden gaza basacaksınız , vurkaç taktiği gibi birşey yani , köpek üzerinize değil de muhtemelen gözüne kestirdiği bir kesişme noktasına doğru koşuyor olacak , siz böyle yaparsanız köpeğin kafasında tasarladığı dik üçgenin pisagorunda hesaplama hatası oluşacak . dolayısıyla şaşıracak :p
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
55
altı üstü KOPEK ya :) herşeye para vermeyin höyttt deyin kaçar qider haycancağızz

b-87130-korkunç_köpek.jpg


buna höyt diyecek birini tanıyormuyuz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.








bu köpeklere hoşt demek pek işe yaramayabilir , benim hipotenüs taktiği de fıss :p ama herzaman bir B planım vardır , B planımızı açıklıyorum : kelime-i şahadet taktiği :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250








bu köpeklere hoşt demek pek işe yaramayabilir , benim hipotenüs taktiği de fıss :p

Binde bir böyle dişlileri denk gelir.
HOŞTTT: Genelde ufak süs köpekleri için kullanılır.
HÖYTTT: Biraz daha dişli kurt,çoban,av vb köpekler için kullanılır.
İMDATTT: İşte bu noktada bu resimdeki köpekler karşımıza çıkıyorki kaçmaktan başka çare yok Köpek Kovucu falan bu dişleri çok qelişmiş çeneleri TON diye tabir ettiğimiz ağırlık ölçüsüyle hesaplanabilecek kadar fazla ağırlık basan köpeklerde de pek işe yaramayacağı için bence GAZ kesmemek en mantıklısı.Sürüş tekniği ile belki bir şekilde kışkırtılabilir diye düşünüyorum ama yinede önlem almaksa yanında bir beşon kalas bulundur yaklaşırsa kullanırsın :) Öldürmeyecek şekilde :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst