DZR 2 Köpek KOVUCU aldım.

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
55
bayrampaşada bi tane var annesini motorla kovalamışlar sanki:pr: ne tekmeden anlıyo ne gazdan, bikere gs in altında kaldı yine akıllanmadı.
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Binde bir böyle dişlileri denk gelir.
HOŞTTT: Genelde ufak süs köpekleri için kullanılır.
HÖYTTT: Biraz daha dişli kurt,çoban,av vb köpekler için kullanılır.
İMDATTT: İşte bu noktada bu resimdeki köpekler karşımıza çıkıyorki kaçmaktan başka çare yok Köpek Kovucu falan bu dişleri çok qelişmiş çeneleri TON diye tabir ettiğimiz ağırlık ölçüsüyle hesaplanabilecek kadar fazla ağırlık basan köpeklerde de pek işe yaramayacağı için bence GAZ kesmemek en mantıklısı.Sürüş tekniği ile belki bir şekilde kışkırtılabilir diye düşünüyorum ama yinede önlem almaksa yanında bir beşon kalas bulundur yaklaşırsa kullanırsın :) Öldürmeyecek şekilde :queen::queen::queen::queen:

o zaman şunuda eklemekte fayda qörüyorum Yola çıkmadan önce birkaç DUA okumak lazım.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Binde bir böyle dişlileri denk gelir.
HOŞTTT: Genelde ufak süs köpekleri için kullanılır.
HÖYTTT: Biraz daha dişli kurt,çoban,av vb köpekler için kullanılır.
İMDATTT: İşte bu noktada bu resimdeki köpekler karşımıza çıkıyorki kaçmaktan başka çare yok Köpek Kovucu falan bu dişleri çok qelişmiş çeneleri TON diye tabir ettiğimiz ağırlık ölçüsüyle hesaplanabilecek kadar fazla ağırlık basan köpeklerde de pek işe yaramayacağı için bence GAZ kesmemek en mantıklısı.Sürüş tekniği ile belki bir şekilde kışkırtılabilir diye düşünüyorum ama yinede önlem almaksa yanında bir beşon kalas bulundur yaklaşırsa kullanırsın :) Öldürmeyecek şekilde :queen::queen::queen::queen:

Valla beni hep kurt köpekleri boyum kadar köpekler kovalıyor gıcık oluyorlar benim motora ve denk gelir genellikle.
Antalya / Merkez 'de yaşıyorum denize 1 km en merkezi yerde birde :mrgreen:
Yolda kedi bile ezdim en işlek caddede bende birşey var sanırım sevmiyor enimıllar beni :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 AM ----------

bayrampaşada bi tane var annesini motorla kovalamışlar sanki:pr: ne tekmeden anlıyo ne gazdan, bikere gs in altında kaldı yine akıllanmadı.

hahahah koptum :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Valla beni hep kurt köpekleri boyum kadar köpekler kovalıyor gıcık oluyorlar benim motora ve denk gelir genellikle.
Antalya / Merkez 'de yaşıyorum denize 1 km en merkezi yerde birde :mrgreen:
Yolda kedi bile ezdim en işlek caddede bende birşey var sanırım sevmiyor enimıllar beni :mrgreen:

buda şans meselesi tabi ama sunduğum seçenekleride yabana atma bu konu eminimki bu kadar detaylı ve derinlemesine hiç konuşulmadı :) her türlü köpeğe çare sunduk yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belkide oturup iki medeni enimıl gibi konuşmayı denemeliyiz :mrgreen: gel oğlum mauah maçh muçh falan yapsak :mrgreen: amanda hanimiş benim pittbulum , dişleride 7,65 olmuş , maşallah maşallah , oy oy yerim , agucugucucucu gibisinden yapmacık cümleler ardından burnuna kondurduğumuz ufak bir pıt işe yarayabilir :p
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
belkide oturup iki medeni enimıl gibi konuşmayı denemeliyiz :mrgreen: gel oğlum mauah maçh muçh falan yapsak :mrgreen: amanda hanimiş benim pittbulum , dişleride 7,65 olmuş , maşallah maşallah , oy oy yerim , agucugucucucu gibisinden yapmacık cümleler ardından burnuna kondurduğumuz ufak bir pıt işe yarayabilir :p

söylediklerini şöyle bir düşündümde sağlığım açısından seninde dediğin gibi enimılla enimıl olmamak en güzeli. :queen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
belkide oturup iki medeni enimıl gibi konuşmayı denemeliyiz :mrgreen: gel oğlum mauah maçh muçh falan yapsak :mrgreen: amanda hanimiş benim pittbulum , dişleride 7,65 olmuş , maşallah maşallah , oy oy yerim , agucugucucucu gibisinden yapmacık cümleler ardından burnuna kondurduğumuz ufak bir pıt işe yarayabilir :p

Burnuna öpücük kondururken minik pitbullumuz kafamızı mideye indirmesin
Sonra mahkemede çözeriz iki medeni animal olarak sorunumuzu :cherry:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
köpek sahipliyse ve köpeği pitbulsa birde laftan anlamıyorsa köpek; tek çözümü var... köpeğin sahibini bi temiz dövün, emin olun artık o köpek size yaklaşmaz çünkü sahibi ona artık sahip çıkar:)
köpek sahipsizse yapacak tek şey köpeğin yanına gelince duracak vaziyete gelene kadar yavaşlamak ve hoşşt höyyyt demek( genelde işe yarar)
ilk kazamı bi köpek sayesinde yaptım (20m kadar yuvarlandım ve diğer motorsikletli arkadaşlarımın donup bana öldü gözüyle baktığı o anı çok iyi hatırlıyoyorum, ben hareket edene kadar yanıma yaklaşmadılar ) ve hala köpeklerin kafasına kalasla vurmak yada zehirlemek düşüncesinde değilim...
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Burnuna öpücük kondururken minik pitbullumuz kafamızı mideye indirmesin
Sonra mahkemede çözeriz iki medeni animal olarak sorunumuzu :cherry:

:queen::queen::queen::queen:

aaaa olmadı bu şimdi KASK takmıyormuyuz ya nasıl kafamızı mideye indiricek ki senden böyle bir cevap beklemezdim :)
:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
:queen::queen::queen::queen:

aaaa olmadı bu şimdi KASK takmıyormuyuz ya nasıl kafamızı mideye indiricek ki senden böyle bir cevap beklemezdim :)
:queen::queen::queen::queen:

Abi ne bilim kaskı çıkarıp konuşayim diye düşündüm :mrgreen: yanlış anlaşıldı :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
iyi qeceler diliyorum hepinize :) rüyamıza girmesse bu köpecikler ne qüzel.Sabah ola hayrola.:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
iyi qeceler diliyorum hepinize :) rüyamıza girmesse bu köpecikler ne qüzel.Sabah ola hayrola.:rendeer:

sanada iyi geceler kardeşim , aman rüyamıza girmesin rüyada birde elin ayağın kitleniyor dahada kötü kaçamayızda veya yavaş koşarız :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Mevcut köpeklerin hepisi motosiklet vb. ses çıkarıp devinen cisimlerden tırstıkları için kovalıyorlar..
Köpeğin ruhunda var korktuğunun peşinden gitmek..
hiç köpek / kurt filmi izlemediniz mi?

Dolayısı ile havlayan gaza gelmiş it görünce sallamadan devam ediniz..Bakacaksınız ki bir süre gürültü kirliliği yaratıp, siz onun bölgesinden çıkınca sizin peşinizi terk edecektir..

Zamanında orman yolunda üzerime koşan sivas kangal a çifte doğrultmuş adamım..O derece korkmuştum..Bilirim korkusunu..Ama babam sağolsun o bana öğretmişti..sevecen tonlarla konuşunca kuduz hastası olan köpekler hariç önüme çıkan her it ile anlaşırım..istediği kadar azgın olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
osbourne , bir önceki sayfada köpek resimleri var , istersen onlara bi bak :p sevecenlik pek sökmeyebilir :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar. Ben kornayla aynı anda ara gazı veriyorum.Bazen etkili oluyor.Ama kovucu da alacağım.Ne olur ne olmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:54 AM ----------

Artçı olarak pitbull taşımakta caydırıcı olabilir.:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Turkiye'de yollarda rastlayacaginiz kopekler, resimlerde gordugunuz cinsten kopekler degil.
Yani cins derken belli bir amaca yonelik yetistirilmis kopekler degil demek istedim.
Muhtemelen yollarda basibos gezen ya da bir suruyu ve ya yanindan geçiyorsaniz, bir tarlayi, bahçeyi yurt bellemis kopekler.

Kopek korkar.
Saldirganligi bu nedenledir.
Kendi bolgesi olarak isaretledigi yeri geçtiginiz de pesinizi birakacaktir.

Rahmetli dedem kasapti.
Okuldan çiktigimda solugu onun dukkaninda alirdim.
Kasaplik mesleginin olmazsa olmaz hayvan dami gezmelerim sayesinde kopeklerle iliski kurmayi da ogrendim.:)

Gerçi biz de kopek beslerdik ve ben hala kopekleri çok severim.
Fakat bir dana ya da baska bir kesimlik hayvan almak için agirlara gittiginiz de yuzlerce kopekle de muhattap olmak zorunda kaliyorsunuz.

Dogrusu benim yuzde yuz sudur diye kanaat getirdigim bir kopek davranis biçimi yok.
Hepsi kendi tabiatinda farkli hayvanlar.

Fakat yillarca ve hem de mopet turu motosikletlerle hiç tanimadigim kopeklerle muhattap oldum.

Genellikle panige kapilmaz ve surusunuzu degistirmezseniz, bolgelerini terk ettiginiz de pesinizi birakiyorlar.
Aniden durup donup host hisstt turu bir nida paraladiginiz zaman gayri ihtiyari onlar da duruyorlar.

Beni çok kopek kovaladi ama daha hiç isirilmadim.

Tavsiyem;
mumkunse hizinizi biraz arttirip, onun bolgesinden uzaklasmanizdir.


Kopek kovucu alet konusunda da eger alet iyiyse isini yaptigini soyleyebilirim.
Motosikletle ilgili degil ama Turkiye'de bir sure bir medya kurulusunun yoneticiligini yaptim.
Guruba bagli radyolarda çalisan ve gece geç saatte program yapan spikerlerin hepsinde bu aletten vardi ve ise yaradigini soyluyorlardi.

Ben onlara inanirim.
Gece geç saatte sehri sokak kopekleri ele geçiriyorlardi çunku.
O adamlar evlerine gitmek için o kopek çetelerinin arasindan geçmek zorundaydilar.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
coq , bu tür köpekler Türkiyede rastlayacağınız cinsten değil demişsin de ben defalarca kez rastladım . belki yurt dışında beslenmesi yasak ama Türkiyede çok normal şeyler , adam kimliğine başka bir köpek ismi yazdırıyor , kimse birşey diyemiyor . dediğim gibi bi çok defa karşılaştım , hatta gece sahile inerdim bisikletimle millet tasmasını falan çözüp gezdirirdi , adam hiç çekinmeden benim yanımda duran sokak kedilerine saldırması için köpeğini üstüme doğru salıyor düşün , köpek orda kediye değil de bana da saldırabilir . böyle köpeklere hoşt desen ne demesen ne , çok şükür panik bir insan değilim de başıma bir iş gelmedi :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Selam arkadaşlar. Ben kornayla aynı anda ara gazı veriyorum.Bazen etkili oluyor.Ama kovucu da alacağım.Ne olur ne olmaz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:54 AM ----------

Artçı olarak pitbull taşımakta caydırıcı olabilir.:)

Caydırmaz tam tersi köpekleri peşimize takar ama bize hiçbirşey olmaz işte o yönden avantajlı iyi fikir :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşlar lütfen ya köpek için kovucu mu alınır :p Hem zaten altınızda motosiklet var bu korku neden.. Ayrıca bir çok köpeğe denk geldim.Hem motosikletle hem arabayla.Ve şimdiye kadar ben durduğumda durmayıp eylemine devam eden köpek görmedim.Emin olun onlar sizden, sizin onlardan korktuğunuzdan çok korkuyorlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst