
Göreceğinden emin olabilirsin.
Uludağa her çıktığımda düşmeme ramak kalıyor sırf köpekler yüzünden. Pek tırsmam ama o dişleri görünce ayakları kaldırıp kornaya basılı tutup gaz açışımı görmelisiniz.

r:
Çokta pis koşuyorlar ya. KApışıyoruz resmen. 600cc ye geçmek lazım artık

[/QUOTE Bizim yan fabrikada uyuzmu uyuz bir köpek ne zaman geçsem saldırıyor, açıyorum gazı arkada kalıyor, bir gün bekçisiyle oturduk konuştuk, dedim abi öldürcem ben bunu, yok dedi yavaş geç saldırmaz dedi, artık oraya gelince frenliyorum aynen göz göze geçiyoruz, hatta atlama pozisyonunda bekliyor göz göze bakışa bakışa geçiyoruz, bazen hızlanıyorum peşimden koşuyor duruyorum oda duruyor başımda böyle bir illet. Memlekete gideceğim orda bol bol kangal var alsakmı acaba, kangallar içinde faydalımı acep