Dubai polisinin garajı lüks otomobil galerisine döndü

Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Evet arkadaşlar biz bu konuya daldık.

Bu akşam ki ve dünkü haberleri izleyenler var mı acaba?

Milletvekillerinin kıyak emekliliklerine daha yenileri de eklendi.

Vatana millete hayırlı olsun.

Ayrıca komisyona jet hızıyla getirildi.

Paket içinde neler var?

Milletvekilleri ve çocukları trafik cezasını hak etseler bile yemeyecekler.(Zaten yemiyorlardı ama bunu yasallaştırdılar.)

Diyelimki estetik yaptıracak milletvekili veya ailesinden biri parası meclis bütçesinden.

Diş tedavisi olacak diyelim meclis bütçesinden.

23 bin liralık cep telefon faturalarını zaten bizler ödüyoruz.(Daha önce geçirdikleri paketlerden.)

Boşverin artık orayı biraz bize bakalım.

Ayrıca burda adamların arabası olayı bitmiş dinlere küfür mevzusuna dönmüş.

Adam parayı kendi kazanıyor.

Senden almıyor haliyle senin onlara hiçbir halt demeye hakkın yok.

İstediğini yapar ister yakar ister satar.

Sen kendi ülkene bak.

Ayrıca iyiklik yapıp yapmadıklarını bilmiyorsunuz günahlarına girmeye gerek yok.

Biz kendi ülkemizdeki işlere dönelim.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Evet arkadaşlar biz bu konuya daldık.

Bu akşam ki ve dünkü haberleri izleyenler var mı acaba?

Milletvekillerinin kıyak emekliliklerine daha yenileri de eklendi.

Vatana millete hayırlı olsun.

Ayrıca komisyona jet hızıyla getirildi.

Paket içinde neler var?

Milletvekilleri ve çocukları trafik cezasını hak etseler bile yemeyecekler.(Zaten yemiyorlardı ama bunu yasallaştırdılar.)

Diyelimki estetik yaptıracak milletvekili veya ailesinden biri parası meclis bütçesinden.

Diş tedavisi olacak diyelim meclis bütçesinden.

23 bin liralık cep telefon faturalarını zaten bizler ödüyoruz.(Daha önce geçirdikleri paketlerden.)

Boşverin artık orayı biraz bize bakalım.

Ayrıca burda adamların arabası olayı bitmiş dinlere küfür mevzusuna dönmüş.

Adam parayı kendi kazanıyor.

Senden almıyor haliyle senin onlara hiçbir halt demeye hakkın yok.

İstediğini yapar ister yakar ister satar.

Sen kendi ülkene bak.

Ayrıca iyiklik yapıp yapmadıklarını bilmiyorsunuz günahlarına girmeye gerek yok.

Biz kendi ülkemizdeki işlere dönelim.
bugün bu konuyu bayağı bir tartıştık mhp millet vekilinin ehliyet ruhsat sordu rencide olduk konusu altında. O paralar boğazlarında kalsın gene söylürum. Ama milletçe tepkimizi koymadığımız sürece bunlarda milletin kanını emerler sülük gibi ::angry2::
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
Yaptığın alıntıdan bunu çıkarabilmen bence de komik :)

seni bilen biliyor müslümanlıkla ilgili her bir gönderide olumsuz bi yorumunu arasam kartaldan bodruma yol olur(ne garezin var ise artık...)o yüzden hiç kasma asıl ben ''kimsenin inancına bişey demem'' diyorsun ya gerçekten beni öyle güzel güldürdün ki.. sağolasın.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
seni bilen biliyor müslümanlıkla ilgili her bir gönderide olumsuz bi yorumunu arasam kartaldan bodruma yol olur(ne garezin var ise artık...)o yüzden hiç kasma asıl ben ''kimsenin inancına bişey demem'' diyorsun ya gerçekten beni öyle güzel güldürdün ki.. sağolasın.

Dinle ilgili olumsuz yorumlarım var çünkü dinleri saçma ve gereksiz buluyorum.
Saçma bulduğum şeyleri de yeri gelince söylüyorum. Bundan daha doğal bir şey olamaz.
Ama dinle ilgili olumsuz yorumlarımın olması, insanların inancına saygısızlık ettiğim, veya inançlı insanları hor gördüğüm anlamına gelmez.
Küçük birde örnek vereyim sana.
Müslümanım diye ortalıkta dolaşanlar, öğrencilerin üniversitelere başörtüsüyle girmesine karşı çıkarken, ben başörtüsü konusunda sonuna kadar haklı olduklarını savunuyordum. Bilmem anlatabildim mi...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
o değil de dubai şeriat devleti de benim mi haberim yok. çok dindar ülkeymiş gibi atıp tutanları gördüm de. bizimde %99 müslüman !
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
işyeri veya apartman parklarında otomobilleri çalışır vaziyette klima açık bırakıyorlarmış.doğrumu acep? :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
arkadaş konu nerden nereye geldi yaw. dinle alakası olmayan olaylarda din polemiğine girmemiz yanlış bence :farao: bırakalım bu konuları ya adamların parası var demekki harcama yapmaktan zevk alıyorlar. Biz burda din üzerinden tartışırken o adam da bir değişiklik mi olacak? Bizim dinimizde zorlama yok bunu biliyorsunuz. Herkes yaptığından mesul tutulur. Adamın kendi ülkesinde ki insanı bukadar polemiğe girmiyordur yani
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
Dinle ilgili olumsuz yorumlarım var çünkü dinleri saçma ve gereksiz buluyorum.
Saçma bulduğum şeyleri de yeri gelince söylüyorum. Bundan daha doğal bir şey olamaz.
Ama dinle ilgili olumsuz yorumlarımın olması, insanların inancına saygısızlık ettiğim, veya inançlı insanları hor gördüğüm anlamına gelmez.
Küçük birde örnek vereyim sana.
Müslümanım diye ortalıkta dolaşanlar, öğrencilerin üniversitelere başörtüsüyle girmesine karşı çıkarken, ben başörtüsü konusunda sonuna kadar haklı olduklarını savunuyordum. Bilmem anlatabildim mi...

Bravo.gozlerim yasardi.
Ama sonra o savundugun insanlarin degerlerine kufredersin falan filan degil mi?

Peki baska ne gibi supersonik huylarin var?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst